|   Employee experience Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań
                            Autor:
                            
                                        Lipka Anna
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    PWE
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
9788320824988                            
                         
                            EAN:
                            
9788320824988                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            format:
                            
240x161 mm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
250                            
                         
                            rok wydania:
                            
2022                            
                         (0) Sprawdź recenzje 17% rabatu49,82 zł Cena detaliczna:  59,90 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,82 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
 Pracownik (employee) od momentu podjęcia pracy w organizacji staje się częścią jej organizmu. Jednocześnie otwiera się dla niego świat nowych doznań, doświadczeń (experience). Od tego, jak ten świat subiektywnie postrzega, zależy czas i jakość jego relacji z organizacją. Ważne jest zatem nie tylko wycinkowe (typu candidate experience), ale też kompleksowe kształtowanie doświadczeń pracowników w ramach zarządzania kapitałem ludzkim. Chodzi o doświadczenia: - sensoryczne, - emocjonalne, - intelektualne, - behawioralne i - społeczne, a zatem o te same rodzaje modułów doświadczeń, które są też udziałem klientów, co nie powinno dziwić, zważywszy, że pracownicy to tzw. klienci wewnętrzni. Tego rodzaju prezentacja treści zarządzania najważniejszym kapitałem kapitałem ludzkim odpowiada obecnemu etapowi rozwoju rynku, a mianowicie rynkowi doznań. Czy oznacza ona zerwanie z dominującym w zarządzaniu kapitałem ludzkim neopozytywistyczno-funkcjonalistyczno-systemowym paradygmatem? Na to pytanie starano się w książce znaleźć odpowiedź. Adresowana jest ona jednak nie tylko do teoretyków, ale także do praktyków z obszaru human resources (zwłaszcza: do projektantów ds. doświadczeń pracowników) poszukujących sposobów na wykreowanie wartościowych związków z employees na miarę naszych czasów. 
 x     
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |