Okładka książki How To

How To

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9780500296189
EAN: 9780500296189
oprawa: Twarda z obwolutą
podtytuł: use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) change the world
format: 25.0x26.0cm
język: angielski
liczba stron: 352
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
169,36 zł
Cena detaliczna: 
210,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 169,36

Opis produktu

Logos, packages, signs, publications, websites: in the modern world we are surrounded by graphic design. Where does it come from? Why does it look that way? What is it supposed to do? How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) change the world is the career monograph from graphic designer Michael Bierut. Using examples from a portfolio spanning five decades, Bierut provides the answers, describing three dozen projects from start to finish, with insights into the creative process, his working life, his relationship with clients, and the challenges that any creative person faces in bringing innovative work into the world today.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj