Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw
Autor:
Potwora Dorota
Potwora Witold
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-8085-985-2
EAN:
9788380859852
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
390
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
67,02 zł
Cena detaliczna:
88,19 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,85 zł
Opis produktu
Publikacja przedstawia z jednej strony rolę doskonalenia technologicznego, z drugiej - umiejętne dostosowanie do warunków rynkowych. Zaletą monografii jest m.in. unikalność - na tle dotychczasowego dorobku - przykładów, które wykorzystano do udowodnienia tez, postawionych we wstępie. Oprócz prezentacji udanych połączeń (w strategiach rozwoju wybranych przedsiębiorstw) orientacji rynkowej i orientacji na innowację (macierz ICON), w monografii zaprezentowana została koncepcja umożliwiająca uświadomienie czytelnikowi trudności wynikających z nieprzyjęcia ścisłych definicji precyzujących obszar wiedzy naukowej, jaką jest zarządzanie. Narracja o innowacjach w kontekście działań marketingowych pozwala na podejście, które nie tylko zachowuje wymóg rygoru metodologicznego, ale charakteryzuje się pragmatyzmem i ma wyjątkowy walor dydaktyczny i poznawczy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|