|   Internet w psychologii Psychologia w internecie
                        Wydawca: 
                                    Adam Marszałek
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788376119656                            
                         
                            EAN:
                            
9788376119656                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
15.5x22.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
370                            
                         
                            rok wydania:
                            
2011                            
                         (0) Sprawdź recenzje 19% rabatu37,97 zł Cena detaliczna:  47,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,97 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                W oddawanym do rąk Czytelnika kolejnym tomie z serii „Komunikacja Społeczna w Edukacji" pod tytułem Internet w psychologii – psychologia w Internecie prezentowany jest m.in. materiał z II i III Ogólnopolskiego Seminarium Naukowego organizowanego po raz trzeci w Instytucie Psychologii UKW w Bydgoszczy wspólnie z Polskim Towarzystwem Terapeutycznym –Sekcja Poradnictwa i Prezentacji Medialnych. W aktualnym tomie znajdują się również materiały badawcze z warsztatów i seminariów prof. Bassama Aouila.
Tom składa się z IV części, w których autorzy piszą o ważnych aspektach społeczno-psychologicznych Internetu w życiu człowieka na tle prozdrowotnego i psychospołecznego funkcjonowania.
Materiał ten adresowany jest przede wszystkim do osób zainteresowanych zagadnieniami związanymi z Internetem i jego psychologią oraz z psychologią w Internecie, a także rolą mediów w promocji zdrowia zarówno fizycznego, jak i psychicznego człowieka w aktualnej rzeczywistości.
Fragment Wprowadzenia
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |