![]() Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym
Autor:
Nalazek Mirosław
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376411712
EAN:
9788376411712
oprawa:
Miękka
format:
15.5x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
152
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
30,70 zł
Cena detaliczna:
38,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,65 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|