Jan Paweł II. Kultura i wyczucie medialne
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Petrus
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377206348
EAN:
9788377206348
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
130x190 mm
liczba stron:
190
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
43% rabatu
22,81 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,81 zł
Opis produktu
Z całym przekonaniem rekomenduję pracę przygotowaną pod redakcją Pani Joanny Sobczyk-Pająk i Ks. prof. Roberta Nęcka. Zasługuje ona bowiem na publikację z wielu względów. Przede wszystkim dokumentuje autentyczną potrzebę upowszechniania wiedzy o kulturze i wyczuciu medialnym Jana Pawła II, a więc o tych walorach, które w refleksji nad Jego osobą zazwyczaj pozostają w tle wobec tych pierwszoplanowych, związanych z jego papieską posługą. Dowodzi także, że, w papieskim przeslaniu, upowszechniającym mentalność soborową, jest miejsce na odkrywanie wciąż na nowo możliwości bogactwa i opatrznościowego charakteru środków przekazu społecznego"".
prof. dr hab. Aleksander Woźny Uniwersytet Wrocławski x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|