Katalog części zamiennych FSO Warszawa 204/204P
Autor:
Podbielski Zdzisław
Wydawca:
ZP Grupa Sp. z o.o.
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788363324070
EAN:
9788363324070
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Powstanie i rozwój konstrukcji samochodu Warszawa
format:
19,5x24,5 cm
język:
polski
liczba stron:
96
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
13,73 zł
Cena detaliczna:
19,99 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,69 zł
Opis produktu
Samochód z nadwoziem trzybryłowym typu sedan napędzany silnikiem S-21 nosił oznaczenie Warszawa 203, a napędzany silnikiem M-20 oznaczenie 204. Obie wersje silnikowe pojazdu różniły się też przełożeniem przekładni głównej. Silnik S-21 był kompletowany z tylnym mostem o przełożeniu 4,55:1, a z silnikiem M-20 był kompletowany most napędowy z przekładnią 5,125:1. W sierpniu 1964 r., po przerwie urlopowej, FSO podjęła produkcję zmodernizowanej Warszawy z nadwoziem typu sedan. Nareszcie, po 13 latach produkcji, zmieniono wygląd pojazdu na nowocześniejszy w porównaniu z pojazdem dotychczas wytwarzanym. Był to znaczący moment w produkcji samochodów Warszawa, w FSO określany jako „modernizacja progowa” początkująca również powstanie nowocześniejszych odmian podstawowego modelu pojazdu. Wzrosło też zainteresowanie zmodernizowanymi Warszawami odzwierciedlone wzrostem produkcji. Pojawienie się zmodernizowanej Warszawy 203/204 pozwoliło na bardziej dojrzałe konstrukcyjnie i technologicznie opracowanie odmian pochodnych tego samochodu. W 1964 r., a więc równolegle z modelem podstawowym pojawiła się odmiana 203P/204P (Pick-up), rok później 203K/204K (Kombi) i 203T/204T (Taxi), a w 1967 r. sanitarka Warszawa 203A będąca pochodną samochodu 203K (Kombi).
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|