Kim być? Sheila zaczyna od nowa
Autor:
Heti Sheila
Wydawca:
Pascal
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376422275
EAN:
9788376422275
oprawa:
oprawa: twarda
format:
21,5x13,5 cm
język:
polski
Seria:
LITERATURA INNE
liczba stron:
304
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
44% rabatu
25,12 zł
Cena detaliczna:
44,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70 zł
Opis produktuKontrowersyjna powieść. Nowatorska, odważna i bezwstydnie szczera. Zdumiewa i prowokuje. Wciągająca historia burzliwej, pełnej emocji przyjaźni dwóch kobiet. Sheila, główna bohaterka, to pisarka tuż po rozwodzie, dorabiająca w salonie fryzjerskim, Margaux jest odnoszącą sukcesy malarką. Pierwsza usiłuje stworzyć sztukę na zlecenie, druga bierze udział w konkursie na najbrzydszy obraz. Ponadto: perwersyjny kochanek, ekscentryczni artyści i podróż do Nowego Jorku. A wszystko to w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie, jakim człowiekiem należy być. ,,To inne kobiety, nie mężczyźni (...), mają największy wpływ na przemianę dziewczyn w kobiety. Inne kobiety, nie mężczyźni, umożliwiają wyrażenie i odkrywanie samej siebie. Inne kobiety, nie mężczyźni, są świadkami triumfów i tragedii młodych kobiet. To w innych kobietach, nie w mężczyznach, jednocześnie odnajdujemy się i zatracamy"". - Anna Holmes, ,,New Yorker"" ,,Bohaterki nie zabiegają o tego samego faceta, nie rozmawiają o związkach damsko-męskich (...), nie konkurują, nie biją się, nie podkładają sobie świni. To dlatego między innymi książka jest trudna w odbiorze dla przeciętnego mężczyzny"". - Barbara Szelewa ,,Naprawdę przedziwna, ale zabawna wyprawa w poszukiwaniu autentyczności"". - Margaret Atwood Kim być? została okrzyknięta Książką Roku 2012 przez: ,,The New York Times Book Review"", ,,The New Yorker"", ,,San Francisco Chronicle"", ,,The New Republic"", ,,The New York Observer"". x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|