Okładka książki Microsoft XNA Game Studio 4.0. Projektuj i buduj..

Microsoft XNA Game Studio 4.0. Projektuj i buduj..

Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788324634101
EAN: 9788324634101
oprawa: Miękka
podtytuł: Projektuj i buduj gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows
format: 17.2x23.3
język: polski
liczba stron: 528
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
36% rabatu
56,71 zł
Cena detaliczna: 
89,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,53

Opis produktu

Każdy pasjonat gier komputerowych zadawał sobie czasem pytania typu: ""Niesamowite, jak oni to zrobili?"" albo ""Jak można uzyskać taki efekt?"". A co się dzieje, jeśli to pytanie przychodzi do głowy programiście? Jego następną myślą zwykle jest: ""Muszę spróbować sam to zrobić!"". Na co czekasz? Dziś już nic nie stoi na przeszkodzie! Odkąd Microsoft udostępnił framework XNA, każdy może wymyślić i stworzyć swoją własną profesjonalną grę komputerową, uruchomić ją na prawdziwej konsoli, a nawet wprowadzić na rynek dzięki usłudze Xbox Live lub Windows Phone Marketplace. Jeśli zawsze marzyłeś o profesjonalnym programowaniu gier, ale nie do końca wiedziałeś, jak się za to zabrać, oto książka, która wszystko zmieni! Ten podręcznik będzie dla Ciebie doskonałym przewodnikiem, prowadzącym od opanowania podstaw frameworku XNA, przez zasady programowania w użytecznym języku C#, aż po tworzenie własnych gier. Przejdziesz niezwykłą drogę: na jej początku czeka Cię instalacja i przygotowanie środowiska programistycznego, potem projektowanie realistycznej grafiki gry i jej ciekawe udźwiękowienie, a uwieńczeniem Twoich działań będzie stworzenie profesjonalnych projektów dla konsoli Xbox 360®, telefonów z systemem Windows® Phone 7 czy komputerów PC. Co ważne, nie musisz być zaawansowanym i doświadczonym programistą. Wszystko, czego będziesz potrzebował do realizacji tej misji, znajdziesz w tej książce! Nauczysz się m.in.: pisać kod tworzący zachowania w grze i sterujący nimi projektować wygląd gry - grafikę, czcionki, kolory, oświetlenie i efekty trójwymiarowe budować obiekty gry, tzw. sprajty nagrywać i odtwarzać dźwięki przetwarzać dane wejściowe uzyskiwane z padów i klawiatur korzystać z ekranu dotykowego i akcelerometru w systemie Windows Phone dodawać stopery, systemy punktacji, elementy zagrażające graczowi i postęp w rozgrywce tworzyć gry wieloosobowe i sieciowe Opanuj sztukę programowania gier i zmieniaj własne pomysły w ekscytującą rzeczywistość! Rob Miles uczy programowania od ponad dwudziestu pięciu lat. Jest ekspertem w dziedzinie programowania w języku Visual C#, przy użyciu frameworku XNA oraz Microsoft MVP for Windows Phone Development. Oprócz pisania własnych gier i aplikacji oraz pracy dydaktycznej na uniwersytecie Rob brał udział w wielu różnych komercyjnych projektach informatycznych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj