Philip Kotler

Okładka książki Chaos Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić
21% rabatu
35,59
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Innowacyjność - Przepis na sukces. Model Od A do F
Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkry
40% rabatu
29,86
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Dobro popłaca
Dobro popłaca
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wizją przedsiębiorców społecznych, upatrujący
22% rabatu
47,00
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing BR
Marketing BR
Autor: Philip Kotler
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kel
41% rabatu
58,37
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing w.2012 TW
Marketing w.2012 TW
Autor: Philip Kotler
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kell
40% rabatu
77,74
129,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing
Marketing
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
27% rabatu
94,12
129,00 zł
niedostępny
audiobook
Okładka książki Strategia i marketing. Pakiet audio 3 CD MP3 - Audiobook
Strategia błękitnego oceanu W. Chan Kim, Renee Mauborgne Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za zyskownym wzrostem. Jednak wynikiem tego jest jedynie ""czerwony ocean"" rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. A
37% rabatu
47,22
74,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymi
20% rabatu
152,05
189,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing nie stoi w miejscu
Ta książka to analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej.
31% rabatu
29,09
42,00 zł
niedostępny
audiobook
Okładka książki Marketing 3.0. MP3 - Audiobook
Marketing 3.0. MP3 - Audiobook
Autor: Philip Kotler
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze te
21% rabatu
27,66
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing 3.0 TW
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze te
39% rabatu
30,41
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Chaos
Chaos
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić
21% rabatu
47,46
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie marką w segmencie B2B
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B. Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretycz
26% rabatu
52,04
69,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj