Philip Kotler![]() Przez marketing do wzrostu.8 zwycięskich strategii
Autor:
Philip Kotler
Wydawca:
Rebis
wysyłka: niedostępny
Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera!Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczb
40% rabatu
24,12 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,65 zł
![]()
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymi
27% rabatu
72,41 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,41 zł
![]() Chaos Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
Autor:
Philip Kotler
John A. Caslione
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić
21% rabatu
35,68 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,68 zł
![]() Innowacyjność - Przepis na sukces. Model Od A do F
Autor:
Philip Kotler
Wydawca:
Rebis
wysyłka: niedostępny
Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkry
40% rabatu
30,16 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,58 zł
![]()
Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wizją przedsiębiorców społecznych, upatrujący
21% rabatu
47,12 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,12 zł
![]()
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kel
41% rabatu
58,36 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,36 zł
![]()
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kell
40% rabatu
77,99 zł
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,99 zł
![]()
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów
27% rabatu
94,38 zł
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,38 zł
audiobook
![]()
Strategia błękitnego oceanu W. Chan Kim, Renee Mauborgne Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za zyskownym wzrostem. Jednak wynikiem tego jest jedynie ""czerwony ocean"" rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. A
37% rabatu
47,37 zł
74,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,37 zł
![]()
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymi
19% rabatu
152,43 zł
189,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 152,43 zł
![]()
Ta książka to analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej.
31% rabatu
29,17 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,17 zł
audiobook
![]()
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze te
21% rabatu
27,73 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,73 zł
![]()
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze te
39% rabatu
30,51 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,51 zł
![]()
Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić
21% rabatu
47,58 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł
![]() Zarządzanie marką w segmencie B2B
Autor:
Philip Kotler
Pfoertsch Wald
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.
Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretycz
25% rabatu
52,18 zł
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,18 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|