Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326411533
EAN:
9788326411533
oprawa:
Twarda
format:
17.0x24.5cm
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE I MARKETING
liczba stron:
695
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
152,24 zł
Cena detaliczna:
189,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 152,05 zł
Opis produktu
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych.
W książce autorzy zawarli m.in.:
- opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;
- analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;
- omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;
- tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;
- zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;
- kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|