Okładka książki Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326411533
EAN: 9788326411533
oprawa: Twarda
format: 17.0x24.5cm
język: polski
liczba stron: 695
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
152,24 zł
Cena detaliczna: 
189,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 152,05

Opis produktu

Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej. Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.: - opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; - analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; - omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; - tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; - zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; - kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj