Okładka książki Marketing nie stoi w miejscu

Marketing nie stoi w miejscu

Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
ISBN: 8385428763
EAN: 9788385428763
oprawa: Twarda
podtytuł: Nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnowę
format: 15.0x21.0cm
język: polski
liczba stron: 280
rok wydania: 2002
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
29,09 zł
Cena detaliczna: 
42,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,09

Opis produktu

Ta książka to analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj