Marketing nie stoi w miejscu
Wydawca:
Placet
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8385428763
EAN:
9788385428763
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnowę
format:
15.0x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
280
rok wydania:
2002
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
29,17 zł
Cena detaliczna:
42,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,13 zł
Opis produktu
Ta książka to analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|