Polskie wybory 2014-2015. Kontekst krajowy.. T.1
Autor:
red. Mariusz Kolczyński
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
wysyłka: 48h
ISBN:
9788322630686
EAN:
9788322630686
oprawa:
oprawa: twarda
format:
179x254 mm
liczba stron:
384
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
35,57 zł
Cena detaliczna:
44,10 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,48 zł
Opis produktuOpracowania zawarte w niniejszym tomie odnoszą się do trzech podstawowych grup zagadnień: strategicznego ukierunkowania poszczególnych kampanii, roli pełnionej w strategiach komunikacyjnych przez media masowe oraz personalizacji kampanii (ze szczególnym uwzględnieniem ekspozycji kampanijnej kobiet pełniących rolę liderów politycznych/twarzy kampanii). (fragment wstępu) Mariusz Kolczyński, doktor habilitowany nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, dyrektor Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Zainteresowania badawcze: komunikowanie polityczne, strategie komunikacyjne, marketing polityczny. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|