Okładka książki Promocja usług (wyd. III)

Promocja usług (wyd. III)

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN: 9788381027151
EAN: 9788381027151
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 236x172 mm
język: polski
liczba stron: 166
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
37,02 zł
Cena detaliczna: 
55,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,96

Opis produktu

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: • podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, • specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, • przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, • zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, • przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, • analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: • przejrzysty układ, • logiczna i spójna merytorycznie struktura, • zrozumiała forma przekazu, • szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, • liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, • omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), • bogata bibliografia.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj