Promocja usług (wyd. III)
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN:
9788381027151
EAN:
9788381027151
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
166
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
37,07 zł
Cena detaliczna:
55,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,07 zł
Opis produktu
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:
• podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,
• specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług,
• przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach,
• zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych,
• przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług,
• analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych.
Główne zalety podręcznika to m.in.:
• przejrzysty układ,
• logiczna i spójna merytorycznie struktura,
• zrozumiała forma przekazu,
• szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach,
• liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług,
• omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu),
• bogata bibliografia.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|