![]() Przekształcenia współczesnych rynków usług...
Autor:
Czaplewski Maciej
wysyłka: 48h
ISBN:
9788379729173
EAN:
9788379729173
oprawa:
oprawa: broszurowa
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
39,41 zł
Cena detaliczna:
55,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,41 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwaRynek usług telekomunikacyjnych (RUT) jest wyspecjalizowany w świadczeniu usług informacyjno-komunikacyjnych. Początkowo dysponował sieciami pozwalającymi na świadczenie tradycyjnych usług przesyłu informacji, takich jak usługi głosowe i SMS-y.
W następstwie szybko dokonującego się postępu technicznego, tradycyjne sieci telekomunikacyjne zaczęto w coraz szerszym stopniu zastępować nowoczesnymi sieciami informacyjno-komunikacyjnymi, co pozwoliło poszerzyć ofertę tradycyjnych usług informacyjno-komunikacyjnych o innowacyjne usługi umożliwiające przesył głosu, danych i obrazów. Współczesna infrastruktura sieciowa i kompetencje operatorów telekomunikacyjnych pozwalają nie tylko na wymianę informacji między osobami, ale także między osobami i obiektami, oraz między obiektami (tzw. internet rzeczy).
Rozbudowywanie nowoczesnych sieci informacyjno-komunikacyjnych jest realizowane już nie tylko przez operatorów telekomunikacyjnych, ale także przez innych operatorów dysponujących własnymi sieciami, np. operatorów internetowych. Prowadzi to do ważnych przekształceń w strukturze operatorów świadczących usługi informacyjno-komunikacyjne, strukturze sieci i świadczonych usług informacyjno-komunikacyjnych oraz w strukturze popytu zgłaszanego na usługi informacyjno-komunikacyjne. Można więc mówić o swoistym megatrendzie w przekształceniach RUT. Oznacza to, że w odniesieniu do RUT pojawiają się liczne nowe zagadnienia wymagające rozpoznania i rozwiązania.
Ze wstępu x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|