Okładka książki Punkt odniesienia. Rzecz o motywacyjnych i poznawczych inklinacjach w ekonomii behawioralnej (wyd. I

Punkt odniesienia. Rzecz o motywacyjnych i poznawczych inklinacjach w ekonomii behawioralnej (wyd. I

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN: 9788381028677
EAN: 9788381028677
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 236x173 mm
język: polski
liczba stron: 170
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
47,10 zł
Cena detaliczna: 
70,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,03

Opis produktu

Człowiek, który cudem uniknął śmierci lub poważnych obrażeń, czuje się jak zwycięzca. Jest niczym ten, który wygrał milion złotych na loterii albo otrzymał drugie życie. Dlaczego? Przecież obiektywnie w jego życiu nic nie zmieniło się w stosunku do sytuacji sprzed tego zdarzenia. Wbrew powszechnej intuicji to, czy jakaś okoliczność zostanie odebrana jako zysk czy strata, w dużej mierze zależy od umiejscowienia punktu odniesienia. Wpływ punktu odniesienia na poziom satysfakcji oraz na podejmowane decyzje jest jednym spośród wielu efektów motywacyjnych i poznawczych omawianych w tej pracy. W monografii podjęta została ważna problematyka wpływu czynników behawioralnych na podejmowanie decyzji, ze szczególnym uwzględnieniem decyzji ekonomicznych. dr hab. Justyna Franc-Dąbrowska, prof. SGGW, fragment recenzji Książka jest adresowana do środowiska naukowego. Może być także interesująca dla praktyków gospodarczych. Dotyczy nowatorskich zagadnień w finansach behawioralnych w ogólności, a w zakresie teorii perspektywy w szczególności. prof. dr hab. Adam Szyszka, fragment recenzji
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj