Swift 4. Koduj jak mistrz
Autor:
Jon Hoffman
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-283-4794-6
EAN:
9788328347946
oprawa:
miękka
format:
240x170x20mm
język:
polski
liczba stron:
344
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
36,85 zł
Cena detaliczna:
67,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,85 zł
Opis produktu
Historia Swifta rozpoczęła się w 2014 r. Dziś jest najważniejszym językiem programowania dla platform macOS i iOS. Charakteryzuje się zwięzłą i przejrzystą składnią, jest przy tym wygodny i elastyczny, a jego nauka nie powinna sprawiać problemów nawet początkującym deweloperom. Od chwili jego powstania Apple co roku przedstawia nowe wydanie tego języka. Na konferencji WWDC w 2017 roku zaprezentowano wydanie o numerze 4, w którym wprowadzono sporo bardzo interesujących zmian. Każdy, kto chce pisać efektywne i bezpieczne aplikacje dla macOS i iOS, koniecznie powinien się z nimi zapoznać!
Niniejsza książka jest praktycznym podręcznikiem efektywnego programowania w języku Swift 4. Znajdziesz tu wyjaśnienie podstaw języka, następnie poznasz nowe funkcje i nauczysz się z nich korzystać podczas tworzenia aplikacji. Poza dość zasadniczymi kwestiami przedstawiono tu również zagadnienia zaawansowane, takie jak łączenie w projekcie kodu Objective-C i Swift, wykorzystanie mechanizmu ARC, używanie domknięć i zastosowanie programowania równoległego. Bardzo ciekawymi tematami poruszonymi w książce są rozszerzenia protokołów, obsługa błędów, stosowanie wzorców projektowych i współbieżności. Poznasz potężne możliwości programowania zorientowanego na protokoły. Szybko nauczysz się pisać elastyczny i łatwy w zarządzaniu kod.
W tej książce między innymi:
składnia i elementy języka Swift
kontrola przepływu działania programu
tworzenie bezpiecznego kodu i obsługa błędów
typy opcjonalne, typy generyczne i domknięcia
zasady pisania eleganckiego i czytelnego kodu
podstawowe biblioteki Swifta i wzorce projektowe
Swift 4: programuj po mistrzowsku!
Jon Hoffman jest wyjątkowo doświadczonym twórcą oprogramowania dla platformy iOS. Pracował też jako administrator systemu i sieci oraz administrator bezpieczeństwa. Napisał również sporo aplikacji mobilnych dla Androida i Windows. Hoffman uwielbia wyzwania programistyczne, projekty z robotyki i druku 3D. Od kilku lat wraz z żoną i córkami dzieli inną pasję: taekwondo.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|