Okładka książki Marketing sportu

Marketing sportu

Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-208-2205-2
EAN: 9788320822052
oprawa: miękka
format: 235x162x14mm
język: polski
liczba stron: 310
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
43,84 zł
Cena detaliczna: 
64,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,98

Opis produktu

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj