Marketing sportu
Autor:
Sznajder Andrzej
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788320819915
EAN:
9788320819915
oprawa:
Miękka
format:
16.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
316
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
47,44 zł
Cena detaliczna:
64,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,31 zł
Opis produktu
Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych klubów i innych organizacji sportowych w warunkach istnienia i rozwoju rynku sportu. Książka zawiera wiele polskich i zagranicznych przykładów i studiów przypadku, które są niezwykle pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu oraz przy tworzeniu własnych koncepcji działań marketingowych.
Prof. Andrzej Sznajder zebrał tę wiedzę z myślą o studentach uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także osobach profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu:
•klubami sportowymi,
•związkami sportowymi,
•przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w sport,
•mediami realizującymi transmisje sportowe.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|