Teoria komunikowania publicznego i politycznego
Autor:
Robert Wiszniowski (red.)
Wydawca:
Astrum
wysyłka: 3 - 5 dni
ISBN:
9788372779632
EAN:
9788372779632
oprawa:
oprawa: broszurowa
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
57,07 zł
Cena detaliczna:
80,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,07 zł
Opis produktuW polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego. Autorzy omawiają m.in. istotę komunikowania politycznego, rolę komunikowania masowego i mediów masowych w polityce, zjawisko widoczności medialnej i mediatyzacji życia politycznego, organizację kampanii politycznych i wyborczych. Wiadomości zawarte w niniejszym podręczniku przydadzą się przede wszystkim studentom nauk społecznych, praktykom życia publicznego i politycznego, dziennikarzom oraz każdemu, kto interesuje sie zagadnieniami komunikologii.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|