Okładka książki The Power of Bad

The Power of Bad

Wydawca: Penguin Books
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9780141975801
EAN: 9780141975801
oprawa: Miękka
podtytuł: And How to Overcome It
format: 13.0x20.0cm
język: angielski
liczba stron: 336
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
44,77 zł
Cena detaliczna: 
55,65 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,77

Opis produktu

Why does a bad impression last longer than a good one? Why does losing money affect us more than gaining it? What makes phobias so hard to shake? The answer is the negativity bias - or in other words, the power of bad. As John Tierney and Roy F. Baumeister show, we are wired to react to bad events more strongly than good ones. It makes sense in evolutionary terms, but in our modern world the lure of bad is more powerful than ever. It governs our moods, drives marketing and dominates the news. It can explain everything from why wars start or couples divorce, to why we mess up job interviews or feud with neighbours. But there is good news. By using smart strategies from new science, we can train our brains to get better at spotting our own negativity bias, fighting back with our rational minds to manage the bad in our lives - and even using its power for positive results.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj