Okładka książki The Power Paradox

The Power Paradox

Wydawca: Penguin Books
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9780718197636
EAN: 9780718197636
oprawa: Miękka
podtytuł: How We Gain and Lose Influence
format: 13.0x20.0cm
język: angielski
liczba stron: 196
rok wydania: 2017
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
24% rabatu
34,95 zł
Cena detaliczna: 
46,20 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,86

Opis produktu

A revolutionary rethinking of everything we know about power It shapes every interaction we have, whether we're trying to get a two-year-old to eat green vegetables or ask for a promotion at work. But how do we really gain and maintain power - through coercion or cooperation? What does it do to our behaviour? And what makes us lose power? In twenty revolutionary 'power principles', renowned psychologist Dacher Keltner turns everything we thought we knew about influence and status upside down, redefining power for our times. 'Keltner is the most interesting psychologist in America. It's only a matter of time before his ideas spread everywhere' Michael Lewis 'Sheds light on human power's dark side, as well as its redeeming qualities. Everyone can learn from this wise book' Susan T. Fiske, author of Social Cognition 'A lively description of how true power is like a return on a social investment in others' Frans de Waal, author of Are We Smart Enough to Know How Smart Animals Are? 'Lively and intriguing ...A much-needed dose of positivity' Prospect
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj