Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości
Autor:
Paweł Buchwald
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788328344082
EAN:
9788328344082
oprawa:
Miękka
format:
15,8x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
96
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
24,38 zł
Cena detaliczna:
37,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,38 zł
Opis produktu
Odkryj rzeczywistość wirtualną na urządzeniach mobilnych
Rzeczywistość wirtualna (VR) to koncepcja znana już od co najmniej kilkudziesięciu lat. Jednak dopiero postęp w miniaturyzacji układów cyfrowych, lawinowy wzrost ich wydajności, obniżenie kosztów wytwarzania i masowa dostępność urządzeń mobilnych oraz zapewniane przez nie możliwości interakcji sprawiły, że wraz z rzeczywistością rozszerzoną ta technologia trafiła do szerokiego grona odbiorców i znalazła praktyczne zastosowanie w setkach popularnych aplikacji wykorzystywanych przez użytkowników na całym świecie. Rzeczywistość wirtualna sprawdza się doskonale między innymi w medycynie, nauce, przemyśle, edukacji, rozrywce i marketingu, a oferowane przez nią możliwości są doceniane w coraz to nowych dziedzinach życia.
Wszyscy zainteresowani poznaniem technologii informatycznych wykorzystywanych w systemach rzeczywistości wirtualnej znajdą w tej książce szereg informacji na temat możliwości praktycznego zastosowania VR w nowoczesnych aplikacjach działających na różnego rodzaju urządzeniach. Monografia opisuje wybrane aspekty architektury, projektowania i implementacji tego rodzaju systemów z uwzględnieniem popularnych rozwiązań inżynierii programowania komputerowych systemów rozproszonych, gier komputerowych i wizualizacji 3D oraz aplikacji mobilnych. To kompendium wiedzy, które docenią zarówno osoby rozpoczynające swoją przygodę z wirtualną rzeczywistością, jak i profesjonalni programiści chcący się zapoznać z tematem lub uporządkować posiadaną wiedzę.
Dzięki tej publikacji poznasz:
Historię i rozwój systemów rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej
Metody wizualizacji 3D w systemach VR
Środowiska wykorzystywane w rozwiązaniach VR i AR
Urządzenia i technologie zapewniające komunikację z systemem
Biblioteki i narzędzia stosowane w systemach VR i AR
Koncepcję serwera aktywności kinetycznej
Dowiedz się, jak implementować VR i AR na smartfonach!
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|