|   WEB 2.0 w działalności usługowej instytucji książki
                            Autor:
                            
                                        Wójcik Magdalena
                            
                         wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788323336204                            
                         
                            EAN:
                            
9788323336204                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
16.0x23.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
238                            
                         
                            rok wydania:
                            
2013                            
                         (0) Sprawdź recenzje 26% rabatu29,64 zł Cena detaliczna:  39,90 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Przedmiotem rozważań autorki jest sposób wykorzystania środowiska Internetu, w tym szczególnie Web 2.0, w działalności polskich instytucji książki. Głównym celem przeprowadzonych badań było określenie zakresu i form zastosowania mediów społecznościowych w działalności usługowej, informacyjnej, promocyjnej i handlowej instytucji książki w Polsce, z naciskiem na pokazanie różnic w sposobie ich wykorzystania przez podmioty komercyjne i niekomercyjne.
Magdalena Wójcik zrealizowała cele badawcze sformułowane we wstępie swojej publikacji. W badaniach posłużyła się dobrze dobranym do przedmiotu badań paradygmatem badawczym, prawidłowo wykorzystała stosowane w nim metody i narzędzia, dzięki czemu pokazała spójny obraz wykorzystania Internetu w instytucjach książki. Wyniki oraz wnioski z badań są przejrzyście i logicznie zaprezentowane oraz często umieszczone w kontekście sytuacji na świecie w tym zakresie.
Z recenzji dr hab. Ewy Gtowackiej, prof. UMK
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |