Wojciechowski Tadeusz

Okładka książki Rynek i marketing w pigułce
Rynek i marketing w pigułce
Wydawca: Placet
wysyłka: niedostępny
W licznych dyskusjach ze studentami – zwłaszcza studiów niestacjonarnych – odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca”, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego
35% rabatu
34,36
52,50 zł
niedostępny
Okładka książki Ministrant Diabła
Ministrant Diabła
Wydawca: Papierowy Motyl
wysyłka: niedostępny
Po kilku latach spędzonych w więzieniu chuligan z Pragi-Północ o pseudonimie Ministrant Diabła wychodzi na upragnioną wolność. Zrywa kontakty z grupą przestępczą i pragnie rozpocząć nowe życie pod swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem jako
32% rabatu
20,54
30,00 zł
niedostępny
Okładka książki 200 odpowiedzi na pytania z marketingu
prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski: Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związa
20% rabatu
44,25
55,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketingowo-logist zarządz. przedsięb. DIFIN
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach
23% rabatu
40,03
52,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing usług hotelarskich DIFIN
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w obrocie towarowym są integrowane stopniowo z działaniami logistycznymi i że występujące między nimi ,,sprzężenia zwrotne"" wymagają wspólnego, zsynchronizowanego
20% rabatu
20,11
25,00 zł
niedostępny
Okładka książki Encyklopedyczne podstawy marketingu
Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
39% rabatu
38,87
63,60 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing na rynku środków produkcji
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu i
34% rabatu
19,85
30,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj