Wojciechowski Tadeusz![]()
W licznych dyskusjach ze studentami – zwłaszcza studiów niestacjonarnych – odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca”, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego
27% rabatu
38,56 zł
52,50 zł
niedostępny
![]()
Po kilku latach spędzonych w więzieniu chuligan z Pragi-Północ o pseudonimie Ministrant Diabła wychodzi na upragnioną wolność. Zrywa kontakty z grupą przestępczą i pragnie rozpocząć nowe życie pod swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem jako
28% rabatu
21,74 zł
30,00 zł
niedostępny
![]() 200 odpowiedzi na pytania z marketingu
Autor:
Wojciechowski Tadeusz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski: Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związa
15% rabatu
47,00 zł
55,00 zł
niedostępny
![]() Marketingowo-logist zarządz. przedsięb. DIFIN
Autor:
Wojciechowski Tadeusz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach
15% rabatu
44,43 zł
52,00 zł
niedostępny
![]()
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w obrocie towarowym są integrowane stopniowo z działaniami logistycznymi i że występujące między nimi ,,sprzężenia zwrotne"" wymagają wspólnego, zsynchronizowanego
16% rabatu
21,11 zł
25,00 zł
niedostępny
![]() Encyklopedyczne podstawy marketingu
Autor:
Wojciechowski Tadeusz
Wydawca:
Placet
wysyłka: niedostępny
Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
31% rabatu
44,17 zł
63,60 zł
niedostępny
![]()
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu i
23% rabatu
23,24 zł
30,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|