Wojciechowski Tadeusz
W licznych dyskusjach ze studentami – zwłaszcza studiów niestacjonarnych – odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca”, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego
35% rabatu
34,36 zł
52,50 zł
niedostępny
Po kilku latach spędzonych w więzieniu chuligan z Pragi-Północ o pseudonimie Ministrant Diabła wychodzi na upragnioną wolność. Zrywa kontakty z grupą przestępczą i pragnie rozpocząć nowe życie pod swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem jako
32% rabatu
20,54 zł
30,00 zł
niedostępny
200 odpowiedzi na pytania z marketingu
Autor:
Wojciechowski Tadeusz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski: Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związa
20% rabatu
44,25 zł
55,00 zł
niedostępny
Marketingowo-logist zarządz. przedsięb. DIFIN
Autor:
Wojciechowski Tadeusz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach
23% rabatu
40,03 zł
52,00 zł
niedostępny
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w obrocie towarowym są integrowane stopniowo z działaniami logistycznymi i że występujące między nimi ,,sprzężenia zwrotne"" wymagają wspólnego, zsynchronizowanego
20% rabatu
20,11 zł
25,00 zł
niedostępny
Encyklopedyczne podstawy marketingu
Autor:
Wojciechowski Tadeusz
Wydawca:
Placet
wysyłka: niedostępny
Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
39% rabatu
38,87 zł
63,60 zł
niedostępny
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu i
25% rabatu
22,57 zł
30,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|