Okładka książki Marketing usług hotelarskich DIFIN

Marketing usług hotelarskich DIFIN

Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788376411767
EAN: 9788376411767
oprawa: Miękka
podtytuł: Technikum, Szkoła policealna
format: 15.8x23.0cm
język: polski
liczba stron: 152
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
20,11 zł
Cena detaliczna: 
25,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,11

Opis produktu

Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w obrocie towarowym są integrowane stopniowo z działaniami logistycznymi i że występujące między nimi ,,sprzężenia zwrotne"" wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. Na współczesnym rynku, w warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie przedsiębiorstwem powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Niezależnie od wkładu w teorię problemu, książka jest także podręcznikiem akademickim przeznaczonym dla studentów na kierunkach studiów zarządzanie, ekonomia, zarządzanie i inżynieria produkcji, logistyka.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj