Marketing usług hotelarskich DIFIN
Autor:
Wojciechowski Tadeusz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376411767
EAN:
9788376411767
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Technikum, Szkoła policealna
format:
15.8x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
152
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
20,11 zł
Cena detaliczna:
25,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,11 zł
Opis produktu
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w obrocie towarowym są integrowane stopniowo z działaniami logistycznymi i że występujące między nimi ,,sprzężenia zwrotne"" wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. Na współczesnym rynku, w warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie przedsiębiorstwem powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Niezależnie od wkładu w teorię problemu, książka jest także podręcznikiem akademickim przeznaczonym dla studentów na kierunkach studiów zarządzanie, ekonomia, zarządzanie i inżynieria produkcji, logistyka.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|