Encyklopedyczne podstawy marketingu
Autor:
Wojciechowski Tadeusz
Wydawca:
Placet
wysyłka: niedostępny
ISBN:
83-7488-141-8
EAN:
9788374881418
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
334
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
39% rabatu
38,87 zł
Cena detaliczna:
63,60 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,87 zł
Opis produktu
Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|