200 odpowiedzi na pytania z marketingu
Autor:
Wojciechowski Tadeusz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376418643
EAN:
9788376418643
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
16x23 cm
język:
polski
liczba stron:
312
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
44,25 zł
Cena detaliczna:
55,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,25 zł
Opis produktu
prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski: Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|