Okładka książki Marketing na rynku środków produkcji

Marketing na rynku środków produkcji

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 8320814561
EAN: 9788320814569
oprawa: Miękka
format: 14.0x20.0cm
język: polski
liczba stron: 239
rok wydania: 2003
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
34% rabatu
19,85 zł
Cena detaliczna: 
30,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,85

Opis produktu

Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentów marketingowych, radzi, jakie działania marketingowe powinny podjąć przedsiębiorstwa z tego rynku, aby poprawić swoją pozycję na rynku, wskazuje sposoby poszukiwania i wyboru najlepszych kontrahentów.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj