Marketing na rynku środków produkcji
Autor:
Wojciechowski Tadeusz
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8320814561
EAN:
9788320814569
oprawa:
Miękka
format:
14.0x20.0cm
język:
polski
Seria:
MARKETING BEZ TAJEMNIC
liczba stron:
239
rok wydania:
2003
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
22,63 zł
Cena detaliczna:
30,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,63 zł
Opis produktu
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentów marketingowych, radzi, jakie działania marketingowe powinny podjąć przedsiębiorstwa z tego rynku, aby poprawić swoją pozycję na rynku, wskazuje sposoby poszukiwania i wyboru najlepszych kontrahentów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|