Czy każdy może zostać politykiem?
Autor:
Kinastowska Joanna
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788381026031
EAN:
9788381026031
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Program 6 kroków do samodzielnej budowy silnej marki politycznej
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
274
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
62,88 zł
Cena detaliczna:
88,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,80 zł
Opis produktu? Praktyczne Vademecum rozwoju Twojej marki ? Dla aktualnych i potencjalnych kandydatów działających w obszarze polityki, a także dla obywateli pragnących racjonalnie podejmować swoje decyzje wyborcze Książka "Czy każdy może zostać politykiem?" to unikatowa na polskim rynku wydawniczym pozycja prezentująca proces budowy silnej marki personalnej, kształtującej wiarygodnego i odpowiedzialnego polityka. To zastrzyk wiedzy, inspiracji i motywacji do rzetelnego przyjrzenia się sobie, uwierzenia w możliwości zmian, wykorzystania autentycznych zasobów i szans oraz efektywnego komunikowania światu swojej wizji. Opisany program budowy marki politycznej pozwala samodzielnie - w 6 krokach - sprecyzować ambitne cele, dookreślić tożsamość, zdefiniować przejrzysty, spójny wizerunek i zrozumiały przekaz, a także dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Autorka pomaga Czytelnikowi przejść przez ów proces z sukcesem, udostępniając materiały do samodzielnych ćwiczeń - w Vademecum rozwoju Twojej marki zamieszczonym na końcu książki. Pozycja ta skierowana jest do wszystkich, którzy chcą: o uczyć się dzięki przeszłości, koncentrować na teraźniejszości i przygotować się do przyszłości; o aktywnie działać dla dobra wspólnego; o lepiej komunikować tożsamość, idee i wizje oraz zarażać nimi innych; o zdobyć rozpoznawalność i szacunek / wzmocnić swoją pozycję i reputację. A także do tych, którzy: o czują się zawieszeni pomiędzy tym, co robią, a co jeszcze mogliby zrobić, by z większą dojrzałością budować swoją przyszłość; o tej książki wyczekiwali, choć sobie z tego nie zdawali sprawy. Joanna Kinastowska, autorka, ma 15-letnie doświadczenie w pracy jako doradca, wykładowca, pedagog, szkoleniowiec i business coach, a także jako radna niezależna w dzielnicy m.st. Warszawy oraz prorektor prywatnej uczelni. Zainteresowania badawcze koncentruje głównie wokół obszarów komunikacji marketingowej, wizerunkowej i politycznej, szczególnie wizerunku kobiet w polityce, budowy skutecznego przywództwa i spójnej marki lidera. Ze służenia ludziom czerpie prawdziwą satysfakcję, a jej optymizm, ciekawość świata i otwartość w relacjach dodają skrzydeł osobom z nią pracującym i z pewnością dodadzą również Czytelnikom tej książki.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|