Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice
Autor:
Nowakowski Piotr Tomasz
Wydawca:
Maternus Media
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8391242978
EAN:
9788391242971
oprawa:
Kartonowa Foliowana
format:
13.0x20.0cm
język:
polski
liczba stron:
112
rok wydania:
2002
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
11,50 zł
Cena detaliczna:
16,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,50 zł
Opis produktu
W ostatnich dziesięcioleciach telewizja odegrała zasadniczą rolę w rewolucji, która dokonała się w dziedzinie środków przekazu. Dla wielu rodzin jest dziś podstawowym źródłem bieżących wiadomości, wiedzy i rozrywki, kształtuje opinie, postawy i system wartości. Zajmuje w naszym życiu nie tylko dużo miejsca, lecz przede wszystkim zajmuje miejsce ważne. Stawia przed nami coraz większe wyzwania. Dlatego konieczne jest, aby posiadać przynajmniej praktyczną wiedzę o wpływie, jaki wywiera na jednostki i społeczeństwo. Rozważenie wpływu telewizji, zwłaszcza negatywnego, może ustrzec nas samych i innych przed ryzykiem bezkrytycznego pochłaniania ciągu migotliwych obrazów, a w konsekwencji ? przed groźbą sterowania przez telewizję naszymi emocjami, myślami oraz czynami. Stąd autor pragnie zachęcić do postawienia sobie pytania o stosunek do telewizyjnej maszyny i pomóc w tworzeniu doń zdrowej relacji. Dzięki temu łatwiej nam będzie dokonać świadomego wyboru miejsca telewizji w naszym życiu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|