Gra komputerowa jako przedmiot prawa autorskiego
Autor:
Matusiak Ireneusz
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326442827
EAN:
9788326442827
oprawa:
Twarda
format:
13.0x20.5cm
język:
polski
Seria:
MONOGRAFIE LEX
liczba stron:
336
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
72,41 zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,41 zł
Opis produktu
Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości.
W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
- proces ewolucji gier komputerowych,
- cechy charakterystyczne gier komputerowych, wyróżniające je spośród innych utworów multimedialnych,
- „sprzedaż” przedmiotów tzw. własności wirtualnej,
- ochrona awatarów,
- naruszenie prawa do wirtualnego wizerunku.
Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki.
Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze – w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|