Okładka książki Gra komputerowa jako przedmiot prawa autorskiego

Gra komputerowa jako przedmiot prawa autorskiego

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326442827
EAN: 9788326442827
oprawa: Twarda
format: 13.0x20.5cm
język: polski
liczba stron: 336
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
72,41 zł
Cena detaliczna: 
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,41

Opis produktu

Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości. W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak: - proces ewolucji gier komputerowych, - cechy charakterystyczne gier komputerowych, wyróżniające je spośród innych utworów multimedialnych, - „sprzedaż” przedmiotów tzw. własności wirtualnej, - ochrona awatarów, - naruszenie prawa do wirtualnego wizerunku. Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki. Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze – w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj