Logo Design Love Tworzenie genialnych logotypów
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny. Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a. Zasady wyceniania projektów. Sztuka prowadzenia rozmów z klientami. Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności. Analiza kultowych projektów. Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem. Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt. Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach. Zrób logo, które stanie się kultowe! David Airey - niezależny projektant graficzny z Irlandii Północnej. Swoje umiejętności szlifował w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, po czym podjął decyzję o wyspecjalizowaniu się w projektowaniu wizerunku marki. Poświęcone projektowaniu graficznemu blogi Davida - davidairey.com, logodesignlove.com oraz identitydesigned.com - każdego miesiąca odwiedza ponad 600 tysięcy internautów. Lista klientów Davida obejmuje wiele znanych firm, takich jak Yellow Pages, Asian Development Bank, blinkbox czy BBC.
31% rabatu
39,33
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wektory, czyli jeszcze więcej Corela Grafika komputerowa dla dzieci
Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe. Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności, a także blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na mniejsze części lub usuwać ich fragmenty. Pokażemy Ci również, na czym polega kadrowanie i jakie są jego rodzaje. Znajomość narzędzi to ważna rzecz, ale jeszcze istotniejsza jest umiejętność zastosowania ich w większym projekcie. Pokażemy Ci krok po kroku, jak taki projekt powinien wyglądać oraz jakie elementy musi zawierać. Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć obiekty trójwymiarowe. Poznasz dostępne metody i nauczysz się nich korzystać projektując ciekawe logo.Corel umożliwia dostosowanie wypełnień i pędzli do własnych potrzeb. Jeśli więc nie znajdziesz takiego pędzla, jaki akurat jest Ci potrzebny lub wypełnienia, które w stu procentach spełni Twoje oczekiwania, utwórz własne. Spróbujemy też zainspirować Cię do wykonania dość zaawansowanych projektów, w których użyjemy nie tylko prostych, wypełnionych jednolicie kształtów, lecz także skorzystamy z takich efektów jak obwiednia, zniekształcenie, przezroczystość, metamorfoza czy perspektywa. Wszystkie przykłady zostały zilustrowane, abyś na każdym etapie mógł porównać swoją pracę z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że wskazujemy Ci tylko dostępne środki, a sposoby, z jakich korzystamy nie są jedynie słuszne. Mają wytyczyć Ci drogę, pokazać możliwości programu, a w przyszłości może zechcesz używać ich zupełnie inaczej. A teraz do dzieła. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!
23% rabatu
45,43
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Piksele, czyli jeszcze więcej Photoshopa. Grafika komputerowa dla dzieci
Grafika rastrowa daje nam ogromne możliwości zarówno w retuszu fotografii, jak i tworzeniu różnych projektów, począwszy od prostych ulotek, a skończywszy na złożonych ilustracjach. Piksele, czyli jeszcze więcej Photoshopa. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla tych osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Photoshopa. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega stosowanie inteligentnych obiektów oraz inteligentnych filtrów. Jak mogą usprawnić pracę i ułatwić wprowadzanie zmian. Nauczysz się także retuszować stare fotografie, które nierzadko zalegają kilkadziesiąt lat w szufladzie, tracąc w tym czasie swoje barwy lub ulegając uszkodzeniom mechanicznym. Jeśli lubisz tworzyć własne projekty, pokażemy Ci kilka ciekawych metod zmiany tonacji kolorystycznej obrazu, a także budowania obiektów trójwymiarowych oraz rozbijania obrazu na cząsteczki. Jeżeli jesteś zapalonym fotografem i chcesz udostępniać zdjęcia np. w internecie lub też masz pomysł na ciekawą publikację, która jednak wymaga, aby wprowadzić w wielu zdjęciach określone zmiany, takie jak dopasowanie rozdzielczości, trybu kolorów, kontrastu czy jasności, możesz takich korekt dokonywać automatycznie. Pokażemy Ci, jak nagrywać operacje i stosować je do kolejnych plików. Spróbujemy też zainspirować Cię do stworzenia dwóch dość zaawansowanych projektów, a większość plików, które zostały w nich użyte, możesz pobrać z naszej strony internetowej. Wszystkie przykłady zostały zilustrowane, abyś na każdym etapie mógł porównać swoją pracę z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że wskazujemy Ci tylko dostępne środki, a sposoby, z jakich korzystamy nie są jedynie słuszne. Mają wytyczyć Ci drogę, pokazać możliwości programu, lecz być może zechcesz używać ich w przyszłości zupełnie inaczej. A teraz do dzieła!
15% rabatu
50,15
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Przetworniki elektroakustyczne
Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych takich specjalności, jak akustyka, telekomunikacja, radiokomunikacja, techniki multimedialne, inżynieria dźwięku i reżyseria dźwięku. Skorzystają z niej też osoby szukające odpowiedzi na wiele pytań związanych z użytkowaniem systemów elektroakustycznych i warunkami odbioru efektów dźwiękowych. Przyda się więc również przeciętnym użytkownikom coraz bardziej wyrafinowanego sprzętu audiowizualnego – czy to studia nagrań, czy kina domowego.
15% rabatu
67,15
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
OpenCV 3 Komputerowe rozpoznawanie obrazu w C++ przy użyciu biblioteki OpenCV
Komputerowe rozpoznawanie obrazów przechodzi dziś fazę burzliwego rozwoju. Przyczyniają się do tego ogromna popularność cyfrowych aparatów fotograficznych, wielka liczba grafik zgromadzonych w obszernych internetowych bazach danych, a przede wszystkim coraz doskonalsze algorytmy przetwarzania obrazu. W rozwijaniu tej technologii wielką rolę odegrała biblioteka OpenCV, usprawniając pracę setek tysięcy ludzi. OpenCV 3.x ułatwia efektywne rozwijanie projektów dzięki opartej na języku C++ spójnej architekturze, która doskonale działa na wielu platformach. Ta książka, przeznaczona dla osób znających język C++, jest praktycznym wprowadzeniem do otwartej biblioteki OpenCV w wersji 3.x. Zawiera też podstawowe informacje na temat komputerowego rozpoznawania obrazu, co powinno ułatwić efektywne posługiwanie się tą biblioteką. Sama biblioteka OpenCV została przedstawiona w sposób umożliwiający bardzo szybkie rozpoczęcie pracy. Książka ułatwia naturalne zrozumienie działania algorytmów, dzięki czemu projektowanie i debugowanie aplikacji nie powinno sprawiać problemów. W ten sposób książka ta staje się świetnym przygotowaniem do zgłębienia bardziej zaawansowanych zagadnień komputerowego rozpoznawania obrazu i uczenia maszynowego. Najważniejsze zagadnienia: Przegląd biblioteki OpenCV i zawarte w niej funkcje Praca z plikami obrazów, filmów i danych oraz przekształcanie obrazów Ważniejsze algorytmy do pracy na obrazach Punkty kluczowe: wykrywanie i filtrowanie Trójwymiarowe widzenie, ruch, określanie pozycji Uczenie maszyn w OpenCV OpenCV: poznaj i stosuj algorytmy przetwarzania obrazów! Adrian Kaehler jest naukowcem i założycielem start-upów. Zajmuje się uczeniem maszynowym, modelowaniem statystycznym i komputerowym rozpoznawaniem obrazu. Pracuje w Intel Corporation i w Laboratorium Sztucznej Inteligencji Uniwersytetu Stanforda. Współzakładał Silicon Valley Deep Learning Group. Gary Rost Bradski jest naukowcem i konsultantem. Zajmuje się robotyką, uczeniem maszynowym i komputerowym rozpoznawaniem obrazów. Pracuje w Laboratorium Sztucznej Inteligencji Uniwersytetu Stanforda. Współtworzył takie biblioteki jak Open Source Computer Vision Library, Machine Learning Library i Probabilistic Network Library (PNL).
31% rabatu
102,81
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wizualizacja informacji w humanistyce
Tematyka książki, dobrze oddana jej tytułem, mieści się w najnowszym nurcie humanistyki, zwanym humanistyką cyfrową. Dotyczy problemu obiecującego, zarówno z punktu widzenia metodyki badań jaki i form prezentacji wiedzy. Niewątpliwie będzie cennym wkładem w popularyzację koncepcji i metod wizualizacji informacji z dziedziny humanistyki. [...] Problematyka wizualizacji, jako stosunkowo nowa, budzi wiele kontrowersji, a tym samym wymaga rzetelnego zaprezentowania. Konieczne wydaje się popularyzowanie w środowisku naukowym doświadczeń stosunkowo nielicznych jeszcze humanistów korzystających z metod i narzędzi do wizualizacji, gdyż jest to najefektywniejsza droga do „oswojenia” problemu. Wzbudzenie przekonania o naukowej przydatności wizualizacji może przyczynić się do otwarcia przed wieloma humanistami nowych pól badawczych, a także nowych możliwości metodycznych.
8% rabatu
62,56
68,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jak to zrobić w Photoshopie? Najszybsza droga do skuteczności
dobe Photoshop jest niemal wszechmocnym narzędziem pracy dla fotografów. Jest też wyjątkowo skomplikowany, a to z kolei jest przyczyną sporych problemów, które trudno rozwiązać nawet starym wyjadaczom. Starasz się sprawnie ukończyć ciekawy projekt, a tu nagle nie możesz znaleźć potrzebnej funkcji czy uzyskać dostępu do wybranego efektu. Przeszukujesz kolejne fragmenty rozbudowanego interfejsu, końca nie widać, a czas upływa... Brzmi znajomo? Jeśli tak, to właśnie znalazłeś przewodnik, który usprawni Twoją pracę! Działa tak: jeśli będziesz chciał szybko rozwiązać konkretny problem, zajrzysz do odpowiedniego rozdziału i wyszukasz interesujące zagadnienie. I to wszystko. Właśnie w taki prosty sposób, szybko i konkretnie, dowiesz się, jaki przycisk kliknąć, jaką opcję wybrać i w jakiej sytuacji należy to zrobić. Najprawdopodobniej jednorazowo będziesz brać tę książkę do ręki na jakąś minutę — to wystarczy, by rozwiązać większość problemów. Innymi słowy, jeśli pracujesz z Photoshopem, miej ten poradnik przy sobie. W tej książce znajdziesz wiele cennych wskazówek dotyczących: posługiwania się interfejsem Photoshopa i dostosowywania go do swoich potrzeb profesjonalnego wykorzystywania modułu Camera Raw pracy z warstwami różnych technik korekty zdjęć edycji klipów wideo i dodawania do nich efektów specjalnych ...i wiele innych Photoshop: wszystko, co trzeba, zaraz, teraz, od ręki!
31% rabatu
40,71
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Photoshop w trampkach
Książka odpowiednia dla dzieci od lat 10. Grafika to dla Ciebie czarna magia? Program Photoshop jest trudny do opanowania? Chcesz szybko uzyskać profesjonalne efekty? Zostań czarodziejem Photoshopa i stwórz własny album! Jesteś młodym użytkownikiem Photoshopa? Przekonaj się, jak łatwo możesz zacząć zabawę z grafiką. Dzięki tej książce krok po kroku nie tylko nauczysz się korzystać z najpopularniejszego na świecie programu do obróbki zdjęć, lecz także poznasz triki wykorzystywane przez profesjonalnych grafików komputerowych! Proste, praktyczne wskazówki pozwolą Ci opanować Photoshopa od podstaw w krótkim czasie. Podejmij wyzwanie i zaprojektuj z nami swój pierwszy autorski album rodzinny! Z tą książką poznasz narzędzia Photoshopa i nauczysz się ich używać. Dowiesz się, jak retuszować zdjęcia, posługiwać się warstwami oraz tworzyć i przekształcać trójwymiarowe obiekty. Co więcej, będziesz umiał stworzyć najdziwniejsze kolaże i grafiki, jakie przyjdą Ci do głowy! Interfejs programu Photoshop Przegląd najważniejszych narzędzi Sposoby zmiany kolorów Wycinanie i kopiowanie obiektów Tworzenie kolaży i używanie efektów Korzystanie z filtrów Tworzenie i używanie obiektów 3D Drukowanie efektów pracy Zdobądź umiejętności profesjonalnego grafika!
31% rabatu
18,63
27,00 zł
Dodaj
do koszyka
Fraktale i chaos + CD
Fraktale i chaos + CD
Wydawca: PWN
wysyłka: 48h
Co to jest fraktal?Odpowiedź zależy od tego, kogo spytamy. Fraktale są pewnym nowym sposobem opisywania skomplikowanej rzeczywistości, ale inaczej rozumieją to matematycy, inaczej przyrodnicy, fizycy i technicy, a jeszcze inaczej plastycy i graficy komputerowi. Przy charakteryzowaniu fraktali powtarzane są na przykład takie słowa, jak samopodobieństwo, ułamkowy wymiar, algorytm zamiast wzoru matematycznego, złożoność kształtu. Wszystkie te określenia nie są jednak w stanie wytłumaczyć niezwykłej różnorodności fraktali zarówno tych obserwowanych w przyrodzie, jak i tych, które są abstrakcyjnymi obiektami geometrycznymi. Profesor Jacek Kudrewicz, który przez lata prowadził wykłady Fraktale i chaos dla studentów Politechniki Warszawskiej, omawia w książce podstawowe pojęcia związane z fraktalami oraz dynamiką chaotyczną. Ponadto przedstawia techniki otrzymywania komputerowych obrazów fraktali, a ich piękno prezentuje na ponad 500 przykładach zamieszczonych na płycie CD dołączonej do książki. Wydawnictwo poleca książkę studentom kierunków matematyczno-przyrodniczych i technicznych oraz wszystkim zainteresowanym geometrią fraktalną, dynamiką chaotyczną i grafiką komputerową.
15% rabatu
41,65
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć
Adobe Photoshop, kultowa aplikacja do edycji fotografii, jest potężnym, bardzo rozbudowanym i złożonym środowiskiem pracy, które oferuje ogromną liczbę funkcji i narzędzi. Możliwości Photoshopa wciąż się rozszerzają, oprogramowanie to ewoluuje i zmienia się wraz z postępem nauki o fotografii i obróbce obrazu. Graficy i fotografowie z upodobaniem z tego korzystają, jednak mało kto może poszczycić się znajomością pełni możliwości Photoshopa. Trzymasz w dłoni zaktualizowane wydanie niezwykle popularnego podręcznika do nauki obsługi Photoshopa. Dzięki tej książce szybko nauczysz się najciekawszych, najpotrzebniejszych i najczęściej wykorzystywanych technik edycji zdjęć. W kolejnych rozdziałach pokazano krok po kroku techniki stosowane przez najlepszych światowych fotografików. Wskazano też konkretne ustawienia, wyjaśniając, kiedy należy je zastosować i dlaczego. Szczególną uwagę poświęcono korzystaniu z modułu Camera Raw. Co więcej, w każdym rozdziale zaprezentowano „kruczki i sztuczki” — podpowiedzi i wskazówki, dzięki którym oszczędzisz sobie czasu i nerwów. Dzięki tej książce poznasz: profesjonalne techniki wyostrzania zdjęć najprzydatniejsze techniki retuszu fotografii metody montażu panoram i tworzenia realistycznych obrazów HDR najciekawsze efekty specjalne sposoby rozwiązywania pozornie nierozwiązywalnych problemów ze zdjęciami Koryguj, retuszuj, wyostrzaj i zmiękczaj — tak jak czynią to najlepsi!
31% rabatu
47,61
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Profesjonalna fotografia ślubna w.II
Najpiękniejszy dzień w życiu wymaga najpiękniejszej oprawy! Fotografia ślubna to dziedzina, która potrafi wzbudzać wiele emocji. Każdy chce, żeby jego zdjęcia zrobione w tak wyjątkowym dniu były jak najpiękniejsze, jak najwspanialsze... jak z bajki. Właśnie dlatego fotograf, który zajmuje się tą tematyką, musi odpowiedzieć na szczególne oczekiwania. Musi zrobić fantastyczne zdjęcia, ale także właściwie je ułożyć, skomponować, zaprezentować. Musi zaspokoić różne potrzeby swoich klientów, nauczyć się z nimi rozmawiać, negocjować i przedstawiać im sensowne propozycje. A z drugiej strony: musi mieć rozeznanie w kwestii sprzętu, oświetlenia, wymagań plenerowych. No i musi umieć prowadzić własną firmę, reklamować ją w internecie, korzystać z mediów społecznościowych i najróżniejszych programów pozwalających najlepiej wyeksponować zalety jego stylu. Czy nie za dużo musi? Jeśli zajmujesz się albo chcesz zająć poważniej fotografią ślubną, lecz przytłacza Cię ilość szczegółów, z którymi przyjdzie Ci się zmierzyć, koniecznie sięgnij po tę książkę. Jej autor od kilkunastu lat prowadzi własny dochodowy biznes i może podsunąć Ci wiele konkretnych rozwiązań. To nie jest opowieść o ogólnikach, tylko zbiór jasnych, przydatnych wskazówek. Sprawdź, co warto wypróbować w Twoim przypadku, zainspiruj się i odkryj nowe metody działania. To może być przełom w Twojej karierze! Fotografia ślubna to dotykanie obcych serc i poznawanie ich w chwili, gdy biją najmocniej...
31% rabatu
54,51
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jak fotografować cyfrowo
O czym jest ta książka? Najkrócej, o robieniu lepszych zdjęć i pasji fotografowania. Stwierdzenie, że człowiek uczy się przez całe życie, jest banałem. Ale mimo że od 40 lat zajmuję się profesjonalną fotografią, ciągle się czegoś uczę. Zmieniła się technologia z analogowej na cyfrową, ciągle pojawiają się nowości, które trzeba śledzić. Gdy zobaczę fantastyczne zdjęcie, pytam: JAK zostało zrobione? Na pytaniu JAK? zbudowałem całą książkę. Każdego dnia jestem zasypywany pytaniami – JAKI wybrać aparat? JAK zrobić ostre zdjęcie? JAK komponować krajobraz?… Postanowiłem na niektóre, najważniejsze z nich odpowiedzieć, wykorzystując całe swoje doświadczenie. W moje książce nie ma pytań bez konkretnych odpowiedzi wynikających z praktyki. Czesław Czapliński – światowej sławy artysta fotograf, dziennikarz i autor filmów dokumentalnych, urodzony w 1953 roku w Łodzi. Od roku 1979 mieszka w Nowym Jorku i Warszawie. Autor 40 albumów i książek, wielu filmów dokumentalnych, miał 200 wystaw fotograficznych, m.in. w Narodowej Galerii Sztuki „Zachęta” w Warszawie, Muzeum Sztuki w Łodzi, Muzeum Narodowym w Warszawie, Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, a także w Nowym Jorku, Chicago, Nicei, Moskwie, Londynie, Monachium i Brukseli. Fotografował najbardziej znane osobistości ze świata biznesu, kultury, polityki, sportu.
23% rabatu
46,12
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Bootstrap Tworzenie własnych stylów graficznych
Podczas przeglądania stron WWW bardzo szybko możemy się przekonać, że liczy się nie tylko prezentowana treść. Każdy internauta doceni stronę o eleganckim i uporządkowanym układzie, której zawartość szybko się ładuje i która wygląda tak samo dobrze w różnych przeglądarkach i na różnych urządzeniach, w tym mobilnych. Niestety, wciąż spotyka się mnóstwo stron, które nie spełniają tych standardów! Niniejsza książka jest przeznaczona dla projektantów witryn WWW, którzy chcą pisać efektywny kod, ale i zadbać o stronę wizualną tworzonych stron. Dzięki niej poznasz Bootstrapa — popularny framework CSS — a także ogólne zasady pisania kodu z jego użyciem. Znajdziesz tu kluczowe informacje o korzystaniu ze stylów w Bootstrapie i modyfikacji stylów wbudowanych. Dowiesz się więcej o zwiększaniu wydajności tworzonych stron i poznasz inne przydatne narzędzia deweloperskie, które znakomicie wzbogacą warsztat profesjonalnego projektanta stron WWW. W tej książce znajdziesz między innymi: ogólne zasady pisania kodu HTML i CSS pomoc w przygotowaniu środowiska do tworzenia stron zasady projektowania aplikacji — od rozplanowania elementów strony po optymalizację gotowego kodu zaawansowane metody pracy z szablonami Bootstrapa opis tworzenia własnych stylów CSS i ich dostosowania do szczególnych potrzeb Bootstrap: pokaż swój najlepszy styl projektowania!
31% rabatu
33,81
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign
Typografia jest fundamentem wszelkiego projektowania graficznego. A jeśli istnieje jakaś pewna droga samorozwoju jako projektant graficzny, wiedzie ona poprzez lepsze i bardziej wyrafinowanie stosowanie liternictwa. W pełni zaktualizowane, trzecie wydanie przewodnika po stosowaniu profesjonalnej typografii w Adobe InDesign obejmuje zarówno zagadnienia mikro-, jak i makrotypografii, począwszy od niuansów właściwego spacjowania, aż po wydajne tworzenie długich i złożonych prac. InDesign i tekst nie tylko pokazuje, jak używać rozległych funkcjonalności typograficznych InDesigna, ale dlaczego określone podejścia powinny być preferowane i jak unikać typowych i częstych błędów. Bez względu na to, czy tworzymy jednostronicową ulotkę, czy opasły tom katalogu, czy nasza praca trafi do druku, czy będzie oglądana na ekranie, , InDesign i tekst jest nieocenionym źródłem wskazówek i wiedzy, pozwalającym do głębi wykorzystać narzędzia typograficzne programu. InDesign i tekst to: • Koncentracja na typograficznych możliwościach Adobe InDesign. • Pełne omówienie funkcji makro- i mikrotypograficznych. • Jasne, rozstrzygające wyjaśnienia, dlaczego i jak tworzyć dobrą typografię. Nigel French jest projektantem graficznym, fotografikiem i wykładowcą, mieszkającym w Brighton, Anglia. Jego strona to www.nigelfrench.com.
29% rabatu
56,66
79,80 zł
Dodaj
do koszyka
Photoshop LAB. Zagadka kanionu i inne tajemnice
Przestrzeń barw LAB w programie Adobe Photoshop od wielu lat stanowi wyzwanie nawet dla profesjonalnych grafików, ale wysoka klasa tego rozwiązania pozostaje poza dyskusją. LAB daje potężne możliwości i niemal nieograniczoną kontrolę nad kolorami, pozwalając na uzyskiwanie niezwykłych efektów przy retuszowaniu nawet dość nieudanych fotografii. Niektóre techniki wykorzystywania LAB są na tyle proste, że poradzi sobie z nimi nawet początkujący użytkownik, jednak aby w pełni opanować to cudowne narzędzie, trzeba zmierzyć się z trudniejszymi zagadnieniami. Książka, którą trzymasz w dłoni, jest drugim wydaniem kultowego bestselleru o sekretach pracy w trybie LAB. Autor gruntownie przejrzał i opracował materiał od podstaw, ale zachował charakterystyczną strukturę pierwszego wydania, dzięki czemu z publikacji tej skorzystają osoby o różnym poziomie zaawansowania. Mimo że książka ma stanowić źródło wiedzy technicznej dla profesjonalistów, jest napisana w sposób ułatwiający zrozumienie i zapamiętanie nawet dość trudnych zagadnień, takich jak praca na wartościach kanału L, mieszanie kanałów, zaawansowane techniki maskowania czy stosowanie LAB do korekty klipów wideo. W tej książce wśród zagadnień dotyczących retuszu zdjęć: kontrola intensywności barw zaawansowane techniki wyostrzania zdjęć zastosowanie krzywych LAB korzystanie z kanałów LAB w zaawansowanym retuszu omówienie suwaków Blend If mieszanie z użyciem kanałów A i B LAB — drzwi do niezwykłej przestrzeni barw, droga do fascynujących zdjęć!
31% rabatu
89,01
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Świat jako projekt
Świat jako projekt
Autor: Aicher Otl
Wydawca: Libron
wysyłka: 48h
Otl Aicher (1922–1991) – jeden z najsłynniejszych i najważniejszych niemieckich projektantów graficznych. Zaprojektował między innymi identyfikację wizualną olimpiady w Monachium (1972), logotypy takich firm jak ZDF, Lufthansa, BASF, Braun. Piktogramy jego autorstwa przedstawiające dyscypliny sportu są jednymi z najbardziej rozpoznawalnych użytkowych znaków graficznych na świecie. Zajmował się także typografią, zagadnieniami teoretycznymi związanymi z projektowaniem przestrzeni oraz pracą edukacyjną. w krytycznych sytuacjach można dostrzec, w jak niewielkim stopniu nasza wiedza i nasze działania pozostają jeszcze w relacji wzajemnej zależności, jak bardzo nasze czyny są oderwane od naszej znajomości spraw. o naszym świecie wiemy więcej, niż kiedykolwiek do tej pory, także o istniejących dla niego zagrożeniach, zagrożeniach dla przyrody i klimatu, zagrożeniach płynących z naszej cywilizacji, a mimo to działamy i zachowujemy się tak, jakbyśmy tę całą wiedzę całkowicie ignorowali. fragment posłowia
33% rabatu
26,73
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Adobe InDesign CC/CC PL Projektowanie multimediów i publikacji do druku
Adobe InDesign CC jest potężnym narzędziem do projektowania wszelkiego rodzaju dokumentów, wysoce cenionym przez profesjonalistów na całym świecie. Ma ogromne możliwości w zakresie przygotowywania układów stron zarówno na potrzeby druku, jak i publikacji elektronicznych. Za pomocą InDesigna można opracowywać plakaty, broszury i czasopisma, e-booki i prezentacje multimedialne, włączając w to przygotowanie interaktywnych formularzy i wiele innych publikacji. Niniejsza książka jest nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się InDesignem. Umożliwia też zdobycie najważniejszych umiejętności w zakresie projektowania graficznego. Opracowano ją z myślą o przygotowaniu się do egzaminu Adobe Certified Associate. Stanowi unikalny materiał szkoleniowy wykorzystujący połączenie filmów wideo z tekstem. Poszczególne treści zostały uporządkowane w taki sposób, aby nawet początkujący użytkownik InDesigna mógł możliwie szybko w pełni wykorzystywać możliwości tego doskonałego, choć skomplikowanego narzędzia. W tej książce i materiale wideo między innymi: podstawy warsztatu projektanta grafiki korzystanie z podstawowych i z zaawansowanych funkcji InDesigna projektowanie plakatów i dokumentów przeznaczonych do druku projektowanie publikacji elektronicznych tworzenie interaktywnych formularzy i kontrolek sterujących odtwarzaniem interaktywnych elementów w cyfrowej publikacji multimedialnej InDesign — idealne narzędzie dla najlepszych publikacji!
31% rabatu
47,61
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Projektowanie ikon i piktogramów
Ikony i piktogramy są wszechobecne w codziennym życiu. Są to znaki, które przekazują komunikaty bez użycia słów. Dzięki nim uzyskujemy natychmiastowy dostęp do interfejsów naszych urządzeń elektronicznych. Pomagają nam również z pominięciem wszelkich barier językowych i kulturowych odnaleźć się w oznakowanych przestrzeniach. „Projektowanie ikon i piktogramów” to podręcznik do badania i tworzenia systemów znaków. Proponuje on dwa różne modele czy też metodologie projektowania rodzin ikon i piktogramów. Pierwszy model pozwala spojrzeć na piktogramy jako na spójny projekt, niezależny od kroju pisma, z którym będą współistnieć. Drugi zakłada tworzenie ich na podstawie konkretnego kroju lub jednoczesne projektowaniu obu grup znaków. Jest to praktyczna publikacja zawierająca studia przypadków, schematy, diagramy i przejrzyste przykłady zastosowań w różnych kontekstach, mające na celu objaśnienie takich zagadnień, jak: stosowanie siatki, digitalizacja piktogramu, przeprowadzanie korekty optycznej czy projektowanie ikon i piktogramów na podstawie krojów pisma. „Projektowanie ikon i piktogramów” może być doskonałym podręcznikiem dla studentów, a dla zawodowych grafików pomocą w trakcie pracy nad ustalaniem formy, która spełniając funkcję informacyjną – najistotniejszą z punktu widzenia odbiorcy – winna być precyzyjna i oszczędna.
33% rabatu
30,15
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Piksele, wektory i inne stwory. Grafika komputerowa dla dzieci
Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości. Piksele, wektory i inne stwory to wprowadzenie do grafiki komputerowej dla dzieci i nie tylko. Dowiesz się, czym są tryby kolorów, na czym polega różnica między grafiką rastrową a grafiką wektorową, a także zobaczysz, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując plik do publikacji w internecie oraz do druku. Poznasz programy do grafiki rastrowej: Photoshop Online Tools, Adobe Photoshop CC . Pierwsza z tych aplikacji jest bezpłatna i dostępna w wersji webowej. Zawiera wszystkie podstawowe i najbardziej niezbędne narzędzia, które znajdziesz też w drugim, komercyjnym, programie. Dzięki Photoshop Online Tools nauczysz się korygować fotografie, stosować różne ciekawe efekty, zmieniać ustawienia obrazu, np. balans bieli, nasycenie kolorów lub kontrast. Photoshop CC natomiast ułatwi Ci zrozumienie istoty warstw i ich stosowania. Jeśli chcesz zaprojektować ulotkę, logo, wizytówkę, powinny Cię zainteresować aplikacje do grafiki wektorowej: Inkscape (bezpłatny) i CorelDRAW X8. Nauczysz się używać linii pomocniczych, korzystać z mechanizmów pozwalających na powielanie elementów, a także ich jednoczesne przekształcanie. Zobaczysz, że grafika wektorowa może być tak samo ciekawa, jak grafika rastrowa. W publikacji przedstawiono kompletne przykłady, a każdy etap pracy został dokładnie opisany i zilustrowany, co pozwala na porównanie własnego dzieła z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że jedynym ograniczeniem w grafice komputerowej jest wyobraźnia. Projekty mogą być ciekawe już dzięki kilku narzędziom. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości. Piksele, wektory i inne stwory to wprowadzenie do grafiki komputerowej dla dzieci i nie tylko. Dowiesz się, czym są tryby kolorów, na czym polega różnica między grafiką rastrową a grafiką wektorową, a także zobaczysz, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując plik do publikacji w internecie oraz do druku. Poznasz programy do grafiki rastrowej: Photoshop Online Tools, Adobe Photoshop CC . Pierwsza z tych aplikacji jest bezpłatna i dostępna w wersji webowej. Zawiera wszystkie podstawowe i najbardziej niezbędne narzędzia, które znajdziesz też w drugim, komercyjnym, programie. Dzięki Photoshop Online Tools nauczysz się korygować fotografie, stosować różne ciekawe efekty, zmieniać ustawienia obrazu, np. balans bieli, nasycenie kolorów lub kontrast. Photoshop CC natomiast ułatwi Ci zrozumienie istoty warstw i ich stosowania. Jeśli chcesz zaprojektować ulotkę, logo, wizytówkę, powinny Cię zainteresować aplikacje do grafiki wektorowej: Inkscape (bezpłatny) i CorelDRAW X8. Nauczysz się używać linii pomocniczych, korzystać z mechanizmów pozwalających na powielanie elementów, a także ich jednoczesne przekształcanie. Zobaczysz, że grafika wektorowa może być tak samo ciekawa, jak grafika rastrowa. W publikacji przedstawiono kompletne przykłady, a każdy etap pracy został dokładnie opisany i zilustrowany, co pozwala na porównanie własnego dzieła z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że jedynym ograniczeniem w grafice komputerowej jest wyobraźnia. Projekty mogą być ciekawe już dzięki kilku narzędziom. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!
23% rabatu
45,43
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Adobe Dreamweaver CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
Adobe Dreamweaver CC/CC PL. Oficjalny podręcznik Adobe Dreamweaver CC jest jednym z najbardziej uznanych programów do tworzenia nowoczesnych serwisów internetowych, ich publikowania i zarządzania nimi. Znakomicie sprawdza się do tworzenia nawet dość złożonych aplikacji, przy czym nie wymaga wpisywania dużej ilości własnego kodu. Ułatwia wzbogacanie stron w grafikę i animacje oraz publikowanie i rozbudowywanie serwisu. Aby jednak osiągać założone cele przy korzystaniu z Dreamweavera, trzeba dobrze opanować ten program. Książka, którą trzymasz w dłoni, należy do cyklu najlepszych podręczników opracowywanych przez ekspertów firmy Adobe. Ta niezastąpiona dla wszystkich użytkowników Dreamweavera książka składa się z 14 lekcji. Można tu znaleźć informacje o podstawowych narzędziach i sposobach ich wykorzystania, jak również o zaawansowanych funkcjach programu. Szczególnie cenne są liczne wskazówki i porady dotyczące najnowszych narzędzi i rozwiązań w Adobe Dreamweaver. Najważniejsze zagadnienia ujęte w podręczniku: - szybkie rozpoczęcie pracy z Adobe Dreamweaverem - korzystanie z technologii HTML5 i CSS - projektowanie serwisów i korzystanie z platformy WWW za pomocą Dreamweavera, w tym również zasady projektowania dla urządzeń mobilnych - interaktywność aplikacji WWW - wykorzystywanie elementów graficznych i animacji w Dreamweaverze - publikacja i uruchamianie serwisu
31% rabatu
61,41
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka