Design for Screen: Graphic Design Solutions for Great User Experiences
A good screen layout addresses the relationship between fonts, colours, form and graphics for visual effects, and the balance between the flow of information and users' experience. The over one-hundred projects included explore how to produce functional and elegant websites and mobile applications, from the point of view of graphic designers.
15% rabatu
163,16
191,95 zł
Dodaj
do koszyka
Upstart!
Upstart!
Autor: Sinofzik Anna
Wydawca: Gestalten
wysyłka: 48h
Upstart! showcases an exciting range of visual identities for start-ups and young businesses. Upstart! presents fresh branding ideas for entrepreneurs and designers. To stand out in a land of consumerist plenty, the new generation of small business entrepreneurs has learned to set high design standards. Poised between playfulness and professionalism, their holistic visual identity concepts become an integral part of their core business. From hemp farmers to local box clubs to eyelash extension services, fresh startups and spin-offs from all sorts of sectors present themselves as inventively and stylesavvily as ever before. Communicating through vivid visual languages that unfold across media applications, they involve the customer in authentic styles and stories. Upstart! explores the contemporary startup scene's manifold ventures. With a focus on creativity and transformational branding ideas, the compilation covers classic stationery designs, innovative merchandise, interior concepts, and fresh digital applications that have been skillfully orchestrated to leverage business.
15% rabatu
141,11
166,01 zł
Dodaj
do koszyka
Color Index XL
Color Index XL
Autor: Jim Krause
Wydawca: GMC Group
wysyłka: 48h
This updated, expanded and oversized inspirational resource for artists and designers working with colour presents more than 1,100 colour palettes, with light, bright, dark and muted varieties for each one, making it the most expansive palette selection tool available. "Color Index XL" provides aspiring designers, artists, and creative individuals who use colour in their work with an indispensable, one-stop method for reviewing and selecting current, up-to-date colour palettes for their projects. Designer and lecturer Jim Krause's classic resource is back with a new approach that presents each group of palettes in an oversized form for easy visual review, and bleeding to the edge of the page (edge indexing) for quick access. By providing variations for each palette, Krause ensures that creatives can find the best colour selection for each project's needs. This book serves as the perfect resource for teachers, students, and professionals of all kinds in the art and design space who want to stay up-to-date on the ever-evolving trends in colour.
13% rabatu
104,40
120,00 zł
Dodaj
do koszyka
ADOBE PREMIERE PRO CC OFICJALNY PODRĘCZNIK WYD. 2
Adobe Premiere Pro CC stało się klasycznym narzędziem do edycji filmów. Korzystają z niego twórcy na różnym stopniu zaawansowania - i amatorzy, i profesjonalni montażyści. Od dłuższego czasu to oprogramowanie charakteryzują skalowalność, wydajność i precyzja oraz intuicyjny interfejs. Premiere Pro obsługuje szeroki zakres formatów wideo, umożliwia szybką i prawdziwie kreatywną pracę. Zapewnia szeroką gamę doskonałych narzędzi, dzięki czemu użytkownicy Premiere mogą nas wciąż zaskakiwać dziełami najwyższej klasy. Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik. Jest przeznaczona dla początkujących i zaawansowanych użytkowników Premiere. To chyba najlepszy materiał szkoleniowy na rynku - podczas lekcji zawartych w tym wydaniu nauczysz się praktycznego stosowania takich funkcji jak chroma key, dynamiczne przycinanie, korekcja kolorów, zarządzanie multimediami, nakładanie efektów audiowizualnych i miksowanie dźwięku. Dowiesz się także, jak tworzyć w Adobe Media Encoder pliki do oglądania w internecie i na urządzeniach mobilnych. W tym podręczniku przedstawiono między innymi: Jak rozpocząć pracę z Premiere i z jakich elementów składa się jego interfejs Podstawy edycji filmów, dodawanie przejść, korzystanie ze znaczników Edycja, miksowanie i dopracowywanie dźwięku Zaawansowane efekty wideo i efekty kolorystyczne Zarządzanie projektem, eksportowanie i importowanie klatek, klipów i sekwencji Nowe możliwości Adobe Premiere Pro Premiere Pro - więcej niż kreatywność!
30% rabatu
62,30
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Adobe Illustrator CC Oficjalny podręcznik Wydanie II
Adobe Illustrator CC jest flagową aplikacją Adobe służącą do tworzenia grafiki wektorowej. Illustrator to rozbudowane i złożone środowisko pracy, które umożliwia tworzenie logo, ikon, rysunków, typografii i ilustracji na potrzeby materiałów drukowanych, stron internetowych, aplikacji interaktywnych czy materiałów wideo. Stale rośnie liczba artystów i zawodowców, dla których Illustrator jest podstawowym narzędziem pracy. Wysoka złożoność oprogramowania oraz mnogość jego funkcji i narzędzi sprawia jednak, że początki pracy z tym świetnym narzędziem bywają trudne. Warto poświęcić nieco czasu i zacząć wykorzystywać najlepsze możliwości Adobe Illustratora! Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik, którą uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Publikacja składa się z 15 starannie przygotowanych lekcji, których układ ułatwia rozpoczęcie pracy z oprogramowaniem. Książka będzie również nieocenioną pomocą dla osób chcących się zapoznać z nowościami w wersji Illustratora CC 2018. Wyjaśniono tu poszczególne funkcje programu, zaprezentowano szereg użytecznych wskazówek i mnóstwo przydatnych technik. Poszczególne ćwiczenia są omawiane w szczegółowy sposób, a ich wykonanie staje się łatwiejsze dzięki udostępnionym plikom z materiałami. W ten sposób książka umożliwia zarówno zdobycie solidnych podstaw, jak i opanowanie zaawansowanych funkcji oprogramowania. W tym podręczniku między innymi: Rozpoczęcie pracy z Illustratorem Zasady i techniki edycji obrazu Nowe narzędzia Illustratora, takie jak Puppet Warp czy biblioteki Creative Cloud Korzystanie z efektów i stylów graficznych Praca z tekstem i kolorami Łączenie projektów Illustratora z innymi aplikacjami Adobe Illustrator: prawdopodobnie najlepsze narzędzie dla grafika!
30% rabatu
55,30
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Adobe Photoshop CC Oficjalny podręcznik Wydanie II
Adobe Photoshop CC jest bez wątpienia klasykiem w dziedzinie fotografii i grafiki cyfrowej. W ciągu trzydziestu lat swojej historii oprogramowanie to stało się potężnym, bardzo rozbudowanym i złożonym środowiskiem pracy grafika, oferującym ogromną liczbę funkcji i narzędzi. Liczba profesjonalistów, dla których ów sztandarowy produkt Adobe jest podstawowym narzędziem pracy, systematycznie rośnie. Złożoność Photoshopa wydaje się początkującym użytkownikom sporą barierą, jednak wysiłek, jaki należy włożyć w celu nauczenia się należytego wykorzystywania jego fantastycznych możliwości, bardzo się opłaca! Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik. Pozycje z tej serii uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Książka składa się z 15 przemyślanych lekcji, a ich układ bardzo ułatwia opanowanie podstaw pracy z oprogramowaniem. Poszczególne funkcje programu zostały przystępnie wyjaśnione, ponadto zaprezentowano tu szereg użytecznych wskazówek i mnóstwo przydatnych technik. Poszczególne ćwiczenia są omawiane w szczegółowy sposób, a ich wykonanie jest łatwiejsze dzięki udostępnionym plikom z materiałami. Podręcznik jest szczególnie przydatny dla początkujących użytkowników, ale docenią go również osoby chcące zapoznać się z nowościami w wersji Photoshopa CC 2018. W tym podręczniku między innymi: podstawy: obszar roboczy, menu, paski narzędziowe i panele oraz rozpoczęcie pracy zasady i techniki edycji obrazu w Photoshopie nowe narzędzia Photoshopa, takie jak Select and Mask czy Face-Aware Liquify specjalne funkcje dla projektantów stron WWW i aplikacji, również dla urządzeń mobilnych bezśladowa naprawa grafik nowe metody zarządzania i prezentowania zdjęć Photoshop: przybornik wirtuoza grafiki!
30% rabatu
53,90
77,00 zł
Dodaj
do koszyka
Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik
Adobe After Effects CC służy do tworzenia kompozycji, animacji i efektów specjalnych. Umożliwia korzystanie z warstw na wiele rozmaitych sposobów, dołączanie wyrafinowanych efektów wizualnych oraz dźwiękowych, a także animowanie obiektów i efektów specjalnych. Jest ulubionym narzędziem wykorzystywanym przez montażystów, twórców filmów, projektantów stron internetowych i ekspertów od efektów specjalnych do cyfrowego udoskonalania filmów, jak również do cyfrowej postprodukcji filmów kinowych, telewizyjnych, DVD oraz przeznaczonych do publikacji w sieci. Opanowanie tego narzędzia pozwala na uzyskiwanie spektakularnych wyników! Ta książka jest oficjalnym materiałem szkoleniowym firmy Adobe, jednym z najlepszych dostępnych na rynku. Została przejrzana i zaktualizowana pod kątem najnowszej wersji oprogramowania. Składa się z piętnastu lekcji, a każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą w opanowaniu zarówno najbardziej podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Znalazły się tu również wskazówki przydatne w korzystaniu z nowości dostępnych w najnowszej wersji aplikacji. To znakomity punkt wyjścia do nauki, doskonalenia warsztatu oraz do swobodnego eksperymentowania. W tej książce: przygotowanie się do pracy z programem Adobe After Effects CC i tworzenie animacji korzystanie z warstw i masek oraz praca z tekstem efekty specjalne, korekcja kolorów i dodawanie ścieżki dźwiękowej obiekty 3-D, modyfikacja oświetlenia, precyzyjna animacja kompozycji renderowanie filmu i publikacja materiału wyjściowego Adobe After Effects: doceniany przez najlepszych! O autorach Lisa Fridsma pasjonuje się oprogramowaniem Adobe. W ciągu ostatniego ćwierćwiecza napisała ponad trzydzieści książek, w tym wiele z serii Oficjalny podręcznik. Jest właścicielką wydawnictwa Darlington Hill Productions. Mieszka w mieście Bethesda w stanie Maryland. Brie Gyncild ma talent do przekazywania wiedzy o technice. Jest autorką wielu bardzo cenionych podręczników i przewodników dotyczących licznych produktów Adobe, takich jak Photoshop, After Effects, Flash czy Acrobat. Mieszka w Seattle
30% rabatu
55,30
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
ADOBE PHOTOSHOP LIGHTROOM CLASSIC CC PODRĘCZNIK DLA FOTOGRAFÓW
Historia programu Adobe Photoshop Lightroom zaczęła się kilkanaście lat temu, kiedy grupa ambitnych inżynierów postanowiła stworzyć idealne narzędzie dla twórców fotografii cyfrowej. Dziś Lightroom jest traktowany jak klasyczne rozwiązanie, a liczba jego użytkowników stale rośnie. Oprogramowanie to wciąż ewoluuje. Każda kolejna wersja przynosi nowe wyrafinowane funkcje ułatwiające edycję obrazów, a także import, sortowanie i organizowanie zdjęć. Efektywna praca z tak potężnym i złożonym narzędziem bywa trudna i wymaga zrozumienia podstaw jego działania. Ta książka jest zaktualizowanym wydaniem bardzo popularnego wśród fotografików przewodnika po Lightroomie. Jest przeznaczona zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów. Szczegółowo opisano tu zasady działania programu, przedstawiono jego opcje i funkcje. Omówiono technikę pracy z modułem Library, a także sposoby importowania zdjęć i zarządzania nimi za pomocą słów kluczowych oraz metadanych. Sporo miejsca zajęło omówienie zagadnień obróbki zdjęć i sposobów korzystania ze wszystkich opcji modułu Develop. Przedstawiono również możliwości pracy Lightrooma na komputerze, urządzeniach mobilnych i w sieci. Lektura książki jest jeszcze ciekawsza dzięki licznym przykładowym fotografiom, którymi zilustrowano poszczególne zagadnienia. W tej książce: Solidne wprowadzenie do Lightroom Classic CC Praca ze zdjęciami w formacie RAW lub JPEG Przygotowanie zdjęć do różnych form prezentacji Zarządzanie zdjęciami i praca z metadanymi Zaawansowane techniki przekształcania, edycji i korekty zdjęć Lightroom m obile i praca w chmurze Adobe Lightroom: gdy nie uznajesz kompromisów! O autorze Martin Evening jest fotografem o międzynarodowej renomie. Jego specjalistyczna wiedza opiera się na codziennej pracy, związanej głównie ze studyjną fotografią modeli i modelek dla agencji PR oraz bezpośrednich klientów. Ten profesjonalny fotograf, który przez wiele lat pracował z cyfrowymi zdjęciami i Photoshopem, jest także konsultantem do spraw fotografii cyfrowej w studiach projektanckich i fotograficznych.
30% rabatu
90,30
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
BLENDER ARCHITEKTURA I PROJEKTOWANIE WYD. 2
Szkicuj, projektuj, wizualizuj - poznaj Blendera w praktyce! Poznaj podstawy środowiska Blender i najważniejsze narzędzia Naucz się modelować obiekty 3D oraz ustawiać kamery i światła Odkryj możliwości renderowania scen i wykorzystania materiałów Blender to zaawansowany program do modelowania 3D, renderowania, animacji i postprodukcji. Za jego sukcesem stoją potężne możliwości, prosta obsługa, duża częstotliwość aktualizacji oraz fakt, że jest dostępny... zupełnie za darmo, również do zastosowań komercyjnych. Z tej aplikacji korzystają zarówno hobbyści, jak i wielkie studia, a efekty, które można za jej pomocą uzyskać, nie odbiegają od tego, co da się osiągnąć przy użyciu płatnych - i zwykle bardzo drogich - rozwiązań oferowanych przez gigantów branży 3D. Jeśli zamierzasz wykorzystywać Blendera do projektowania architektonicznego, sięgnij po źródło wiedzy, które przybliży Ci obsługę środowiska, przedstawi sposoby modelowania obiektów, pokaże, jak korzystać z materiałów i tekstur, ustawiać kamery oraz oświetlać i renderować sceny, a także zaprezentuje podstawy tworzenia animacji. Dzięki tej książce poznasz możliwości programu w praktyce i zyskasz solidny fundament, dzięki któremu będziesz mógł rozwijać swoje umiejętności związane z projektowaniem przy użyciu Blendera. Instalacja i interfejs środowiska Modelowanie obiektów i modyfikatory Definiowanie i ustawianie kamer Oświetlanie i renderowanie scen Stosowanie materiałów i tekstur Podstawy animacji Opis wtyczek (add-ons) do zastosowań architektonicznych Renderowanie za pomocą Blender Internal, Cycles i Freestyle Z tą książką nauka Blendera to czysta przyjemność! Piotr Chlipalski – fotograf, performer, twórca ruchomych obrazków (wideo, animacja, mapping, wirtualna scenografia); pomysłodawca i dyrektor festiwalu artystów ulicy Ulicznicy; współzałożyciel formacji Muzikanty. Z Blenderem związany od dekady na najróżniejszych polach jego eksploatacji. Zdecydowanie praktyk, raczej kreatywny. http://chlip.com/
30% rabatu
62,30
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Logo Design Love Tworzenie genialnych logotypów
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny. Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a. Zasady wyceniania projektów. Sztuka prowadzenia rozmów z klientami. Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności. Analiza kultowych projektów. Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem. Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt. Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach. Zrób logo, które stanie się kultowe! David Airey - niezależny projektant graficzny z Irlandii Północnej. Swoje umiejętności szlifował w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, po czym podjął decyzję o wyspecjalizowaniu się w projektowaniu wizerunku marki. Poświęcone projektowaniu graficznemu blogi Davida - davidairey.com, logodesignlove.com oraz identitydesigned.com - każdego miesiąca odwiedza ponad 600 tysięcy internautów. Lista klientów Davida obejmuje wiele znanych firm, takich jak Yellow Pages, Asian Development Bank, blinkbox czy BBC.
30% rabatu
39,90
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wektory, czyli jeszcze więcej Corela Grafika komputerowa dla dzieci
Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe. Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności, a także blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na mniejsze części lub usuwać ich fragmenty. Pokażemy Ci również, na czym polega kadrowanie i jakie są jego rodzaje. Znajomość narzędzi to ważna rzecz, ale jeszcze istotniejsza jest umiejętność zastosowania ich w większym projekcie. Pokażemy Ci krok po kroku, jak taki projekt powinien wyglądać oraz jakie elementy musi zawierać. Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć obiekty trójwymiarowe. Poznasz dostępne metody i nauczysz się nich korzystać projektując ciekawe logo.Corel umożliwia dostosowanie wypełnień i pędzli do własnych potrzeb. Jeśli więc nie znajdziesz takiego pędzla, jaki akurat jest Ci potrzebny lub wypełnienia, które w stu procentach spełni Twoje oczekiwania, utwórz własne. Spróbujemy też zainspirować Cię do wykonania dość zaawansowanych projektów, w których użyjemy nie tylko prostych, wypełnionych jednolicie kształtów, lecz także skorzystamy z takich efektów jak obwiednia, zniekształcenie, przezroczystość, metamorfoza czy perspektywa. Wszystkie przykłady zostały zilustrowane, abyś na każdym etapie mógł porównać swoją pracę z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że wskazujemy Ci tylko dostępne środki, a sposoby, z jakich korzystamy nie są jedynie słuszne. Mają wytyczyć Ci drogę, pokazać możliwości programu, a w przyszłości może zechcesz używać ich zupełnie inaczej. A teraz do dzieła. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!
15% rabatu
50,15
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Piksele, czyli jeszcze więcej Photoshopa. Grafika komputerowa dla dzieci
Grafika rastrowa daje nam ogromne możliwości zarówno w retuszu fotografii, jak i tworzeniu różnych projektów, począwszy od prostych ulotek, a skończywszy na złożonych ilustracjach. Piksele, czyli jeszcze więcej Photoshopa. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla tych osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Photoshopa. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega stosowanie inteligentnych obiektów oraz inteligentnych filtrów. Jak mogą usprawnić pracę i ułatwić wprowadzanie zmian. Nauczysz się także retuszować stare fotografie, które nierzadko zalegają kilkadziesiąt lat w szufladzie, tracąc w tym czasie swoje barwy lub ulegając uszkodzeniom mechanicznym. Jeśli lubisz tworzyć własne projekty, pokażemy Ci kilka ciekawych metod zmiany tonacji kolorystycznej obrazu, a także budowania obiektów trójwymiarowych oraz rozbijania obrazu na cząsteczki. Jeżeli jesteś zapalonym fotografem i chcesz udostępniać zdjęcia np. w internecie lub też masz pomysł na ciekawą publikację, która jednak wymaga, aby wprowadzić w wielu zdjęciach określone zmiany, takie jak dopasowanie rozdzielczości, trybu kolorów, kontrastu czy jasności, możesz takich korekt dokonywać automatycznie. Pokażemy Ci, jak nagrywać operacje i stosować je do kolejnych plików. Spróbujemy też zainspirować Cię do stworzenia dwóch dość zaawansowanych projektów, a większość plików, które zostały w nich użyte, możesz pobrać z naszej strony internetowej. Wszystkie przykłady zostały zilustrowane, abyś na każdym etapie mógł porównać swoją pracę z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że wskazujemy Ci tylko dostępne środki, a sposoby, z jakich korzystamy nie są jedynie słuszne. Mają wytyczyć Ci drogę, pokazać możliwości programu, lecz być może zechcesz używać ich w przyszłości zupełnie inaczej. A teraz do dzieła!
15% rabatu
50,15
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Przetworniki elektroakustyczne
Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych takich specjalności, jak akustyka, telekomunikacja, radiokomunikacja, techniki multimedialne, inżynieria dźwięku i reżyseria dźwięku. Skorzystają z niej też osoby szukające odpowiedzi na wiele pytań związanych z użytkowaniem systemów elektroakustycznych i warunkami odbioru efektów dźwiękowych. Przyda się więc również przeciętnym użytkownikom coraz bardziej wyrafinowanego sprzętu audiowizualnego – czy to studia nagrań, czy kina domowego.
15% rabatu
67,15
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
OpenCV 3 Komputerowe rozpoznawanie obrazu w C++ przy użyciu biblioteki OpenCV
Komputerowe rozpoznawanie obrazów przechodzi dziś fazę burzliwego rozwoju. Przyczyniają się do tego ogromna popularność cyfrowych aparatów fotograficznych, wielka liczba grafik zgromadzonych w obszernych internetowych bazach danych, a przede wszystkim coraz doskonalsze algorytmy przetwarzania obrazu. W rozwijaniu tej technologii wielką rolę odegrała biblioteka OpenCV, usprawniając pracę setek tysięcy ludzi. OpenCV 3.x ułatwia efektywne rozwijanie projektów dzięki opartej na języku C++ spójnej architekturze, która doskonale działa na wielu platformach. Ta książka, przeznaczona dla osób znających język C++, jest praktycznym wprowadzeniem do otwartej biblioteki OpenCV w wersji 3.x. Zawiera też podstawowe informacje na temat komputerowego rozpoznawania obrazu, co powinno ułatwić efektywne posługiwanie się tą biblioteką. Sama biblioteka OpenCV została przedstawiona w sposób umożliwiający bardzo szybkie rozpoczęcie pracy. Książka ułatwia naturalne zrozumienie działania algorytmów, dzięki czemu projektowanie i debugowanie aplikacji nie powinno sprawiać problemów. W ten sposób książka ta staje się świetnym przygotowaniem do zgłębienia bardziej zaawansowanych zagadnień komputerowego rozpoznawania obrazu i uczenia maszynowego. Najważniejsze zagadnienia: Przegląd biblioteki OpenCV i zawarte w niej funkcje Praca z plikami obrazów, filmów i danych oraz przekształcanie obrazów Ważniejsze algorytmy do pracy na obrazach Punkty kluczowe: wykrywanie i filtrowanie Trójwymiarowe widzenie, ruch, określanie pozycji Uczenie maszyn w OpenCV OpenCV: poznaj i stosuj algorytmy przetwarzania obrazów! Adrian Kaehler jest naukowcem i założycielem start-upów. Zajmuje się uczeniem maszynowym, modelowaniem statystycznym i komputerowym rozpoznawaniem obrazu. Pracuje w Intel Corporation i w Laboratorium Sztucznej Inteligencji Uniwersytetu Stanforda. Współzakładał Silicon Valley Deep Learning Group. Gary Rost Bradski jest naukowcem i konsultantem. Zajmuje się robotyką, uczeniem maszynowym i komputerowym rozpoznawaniem obrazów. Pracuje w Laboratorium Sztucznej Inteligencji Uniwersytetu Stanforda. Współtworzył takie biblioteki jak Open Source Computer Vision Library, Machine Learning Library i Probabilistic Network Library (PNL).
30% rabatu
104,30
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wizualizacja informacji w humanistyce
Tematyka książki, dobrze oddana jej tytułem, mieści się w najnowszym nurcie humanistyki, zwanym humanistyką cyfrową. Dotyczy problemu obiecującego, zarówno z punktu widzenia metodyki badań jaki i form prezentacji wiedzy. Niewątpliwie będzie cennym wkładem w popularyzację koncepcji i metod wizualizacji informacji z dziedziny humanistyki. [...] Problematyka wizualizacji, jako stosunkowo nowa, budzi wiele kontrowersji, a tym samym wymaga rzetelnego zaprezentowania. Konieczne wydaje się popularyzowanie w środowisku naukowym doświadczeń stosunkowo nielicznych jeszcze humanistów korzystających z metod i narzędzi do wizualizacji, gdyż jest to najefektywniejsza droga do „oswojenia” problemu. Wzbudzenie przekonania o naukowej przydatności wizualizacji może przyczynić się do otwarcia przed wieloma humanistami nowych pól badawczych, a także nowych możliwości metodycznych.
8% rabatu
62,56
68,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jak to zrobić w Photoshopie? Najszybsza droga do skuteczności
dobe Photoshop jest niemal wszechmocnym narzędziem pracy dla fotografów. Jest też wyjątkowo skomplikowany, a to z kolei jest przyczyną sporych problemów, które trudno rozwiązać nawet starym wyjadaczom. Starasz się sprawnie ukończyć ciekawy projekt, a tu nagle nie możesz znaleźć potrzebnej funkcji czy uzyskać dostępu do wybranego efektu. Przeszukujesz kolejne fragmenty rozbudowanego interfejsu, końca nie widać, a czas upływa... Brzmi znajomo? Jeśli tak, to właśnie znalazłeś przewodnik, który usprawni Twoją pracę! Działa tak: jeśli będziesz chciał szybko rozwiązać konkretny problem, zajrzysz do odpowiedniego rozdziału i wyszukasz interesujące zagadnienie. I to wszystko. Właśnie w taki prosty sposób, szybko i konkretnie, dowiesz się, jaki przycisk kliknąć, jaką opcję wybrać i w jakiej sytuacji należy to zrobić. Najprawdopodobniej jednorazowo będziesz brać tę książkę do ręki na jakąś minutę — to wystarczy, by rozwiązać większość problemów. Innymi słowy, jeśli pracujesz z Photoshopem, miej ten poradnik przy sobie. W tej książce znajdziesz wiele cennych wskazówek dotyczących: posługiwania się interfejsem Photoshopa i dostosowywania go do swoich potrzeb profesjonalnego wykorzystywania modułu Camera Raw pracy z warstwami różnych technik korekty zdjęć edycji klipów wideo i dodawania do nich efektów specjalnych ...i wiele innych Photoshop: wszystko, co trzeba, zaraz, teraz, od ręki!
30% rabatu
41,30
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Photoshop w trampkach
Książka odpowiednia dla dzieci od lat 10. Grafika to dla Ciebie czarna magia? Program Photoshop jest trudny do opanowania? Chcesz szybko uzyskać profesjonalne efekty? Zostań czarodziejem Photoshopa i stwórz własny album! Jesteś młodym użytkownikiem Photoshopa? Przekonaj się, jak łatwo możesz zacząć zabawę z grafiką. Dzięki tej książce krok po kroku nie tylko nauczysz się korzystać z najpopularniejszego na świecie programu do obróbki zdjęć, lecz także poznasz triki wykorzystywane przez profesjonalnych grafików komputerowych! Proste, praktyczne wskazówki pozwolą Ci opanować Photoshopa od podstaw w krótkim czasie. Podejmij wyzwanie i zaprojektuj z nami swój pierwszy autorski album rodzinny! Z tą książką poznasz narzędzia Photoshopa i nauczysz się ich używać. Dowiesz się, jak retuszować zdjęcia, posługiwać się warstwami oraz tworzyć i przekształcać trójwymiarowe obiekty. Co więcej, będziesz umiał stworzyć najdziwniejsze kolaże i grafiki, jakie przyjdą Ci do głowy! Interfejs programu Photoshop Przegląd najważniejszych narzędzi Sposoby zmiany kolorów Wycinanie i kopiowanie obiektów Tworzenie kolaży i używanie efektów Korzystanie z filtrów Tworzenie i używanie obiektów 3D Drukowanie efektów pracy Zdobądź umiejętności profesjonalnego grafika!
30% rabatu
18,90
27,00 zł
Dodaj
do koszyka
Fraktale i chaos + CD
Fraktale i chaos + CD
Wydawca: PWN
wysyłka: 48h
Co to jest fraktal?Odpowiedź zależy od tego, kogo spytamy. Fraktale są pewnym nowym sposobem opisywania skomplikowanej rzeczywistości, ale inaczej rozumieją to matematycy, inaczej przyrodnicy, fizycy i technicy, a jeszcze inaczej plastycy i graficy komputerowi. Przy charakteryzowaniu fraktali powtarzane są na przykład takie słowa, jak samopodobieństwo, ułamkowy wymiar, algorytm zamiast wzoru matematycznego, złożoność kształtu. Wszystkie te określenia nie są jednak w stanie wytłumaczyć niezwykłej różnorodności fraktali zarówno tych obserwowanych w przyrodzie, jak i tych, które są abstrakcyjnymi obiektami geometrycznymi. Profesor Jacek Kudrewicz, który przez lata prowadził wykłady Fraktale i chaos dla studentów Politechniki Warszawskiej, omawia w książce podstawowe pojęcia związane z fraktalami oraz dynamiką chaotyczną. Ponadto przedstawia techniki otrzymywania komputerowych obrazów fraktali, a ich piękno prezentuje na ponad 500 przykładach zamieszczonych na płycie CD dołączonej do książki. Wydawnictwo poleca książkę studentom kierunków matematyczno-przyrodniczych i technicznych oraz wszystkim zainteresowanym geometrią fraktalną, dynamiką chaotyczną i grafiką komputerową.
15% rabatu
41,65
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć
Adobe Photoshop, kultowa aplikacja do edycji fotografii, jest potężnym, bardzo rozbudowanym i złożonym środowiskiem pracy, które oferuje ogromną liczbę funkcji i narzędzi. Możliwości Photoshopa wciąż się rozszerzają, oprogramowanie to ewoluuje i zmienia się wraz z postępem nauki o fotografii i obróbce obrazu. Graficy i fotografowie z upodobaniem z tego korzystają, jednak mało kto może poszczycić się znajomością pełni możliwości Photoshopa. Trzymasz w dłoni zaktualizowane wydanie niezwykle popularnego podręcznika do nauki obsługi Photoshopa. Dzięki tej książce szybko nauczysz się najciekawszych, najpotrzebniejszych i najczęściej wykorzystywanych technik edycji zdjęć. W kolejnych rozdziałach pokazano krok po kroku techniki stosowane przez najlepszych światowych fotografików. Wskazano też konkretne ustawienia, wyjaśniając, kiedy należy je zastosować i dlaczego. Szczególną uwagę poświęcono korzystaniu z modułu Camera Raw. Co więcej, w każdym rozdziale zaprezentowano „kruczki i sztuczki” — podpowiedzi i wskazówki, dzięki którym oszczędzisz sobie czasu i nerwów. Dzięki tej książce poznasz: profesjonalne techniki wyostrzania zdjęć najprzydatniejsze techniki retuszu fotografii metody montażu panoram i tworzenia realistycznych obrazów HDR najciekawsze efekty specjalne sposoby rozwiązywania pozornie nierozwiązywalnych problemów ze zdjęciami Koryguj, retuszuj, wyostrzaj i zmiękczaj — tak jak czynią to najlepsi!
30% rabatu
48,30
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jak fotografować cyfrowo
O czym jest ta książka? Najkrócej, o robieniu lepszych zdjęć i pasji fotografowania. Stwierdzenie, że człowiek uczy się przez całe życie, jest banałem. Ale mimo że od 40 lat zajmuję się profesjonalną fotografią, ciągle się czegoś uczę. Zmieniła się technologia z analogowej na cyfrową, ciągle pojawiają się nowości, które trzeba śledzić. Gdy zobaczę fantastyczne zdjęcie, pytam: JAK zostało zrobione? Na pytaniu JAK? zbudowałem całą książkę. Każdego dnia jestem zasypywany pytaniami – JAKI wybrać aparat? JAK zrobić ostre zdjęcie? JAK komponować krajobraz?… Postanowiłem na niektóre, najważniejsze z nich odpowiedzieć, wykorzystując całe swoje doświadczenie. W moje książce nie ma pytań bez konkretnych odpowiedzi wynikających z praktyki. Czesław Czapliński – światowej sławy artysta fotograf, dziennikarz i autor filmów dokumentalnych, urodzony w 1953 roku w Łodzi. Od roku 1979 mieszka w Nowym Jorku i Warszawie. Autor 40 albumów i książek, wielu filmów dokumentalnych, miał 200 wystaw fotograficznych, m.in. w Narodowej Galerii Sztuki „Zachęta” w Warszawie, Muzeum Sztuki w Łodzi, Muzeum Narodowym w Warszawie, Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, a także w Nowym Jorku, Chicago, Nicei, Moskwie, Londynie, Monachium i Brukseli. Fotografował najbardziej znane osobistości ze świata biznesu, kultury, polityki, sportu.
23% rabatu
46,12
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
20
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka