Krew pot i piksele
Krew pot i piksele
Wydawca: Sine Qua Non
wysyłka: 24h
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić. Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat. Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield Tak wiele problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej fascynacji. Leigh Alexander, dziennikarka Szczegółowa, dobrze napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, że będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu. Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier. Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne Brutalna, szczera, ale koniec końców podnosząca na duchu. Adam Conover Największe tajemnice gier wideo w jednej książce: Pillars of Eternity Uncharted 4 Stardew Valley Diablo III Halo Wars Dragon Age: Inkwizycja Shovel Knight Destiny Wiedźmin 3 Star Wars 1313
30% rabatu
30,09
42,99 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft. Podręcznik farmera
W trybie przetrwania wciąż potrzeba żywności i innych przydatnych przedmiotów. Każdy zaprawiony w bojach gracz wie, jak ważne jest posiadanie własnego systemu zaopatrzenia. Z Podręcznika farmera dowiesz się wszystkiego: od zasad uprawy roślin, poprzez hodowlę zwierząt (a także wrogich mobów), aż po produkcję przydatnych bloków. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga pozwolą w mgnieniu oka osiągnąć samowystarczalność w świecie Minecrafta.
30% rabatu
20,99
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
AUTOCAD 2019 PL PIERWSZE KROKI
Nie trać czasu - zacznij projektować! Proste operacje rysunkowe i podstawowe narzędzia Modyfikowanie projektów, korzystanie z szyków i kreskowań Wymiarowanie rysunków i ich parametryzacja AutoCAD od lat niepodzielnie króluje w biurach projektowych i jest narzędziem wykorzystywanym przez rzesze architektów, budowniczych, mechaników oraz konstruktorów. Tę aplikację zna - lub powinien znać - każdy, kogo praca ma jakikolwiek związek z tworzeniem rysunków technicznych, opracowywaniem koncepcji wykonawczych czy przygotowywaniem części do produkcji. AutoCAD jest też jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych w środowisku akademickim i trudno dziś zakończyć studia na uczelni technicznej, nie opanowawszy tego programu w stopniu przynajmniej podstawowym, ponieważ to za jego pomocą prowadzone są zajęcia i to w nim opracowuje się projekty zaliczeniowe. Co jednak zrobić, gdy nie ma się o nim pojęcia? Sięgnąć po najlepszą na rynku książkę, która pozwoli szybko i sprawnie rozpocząć pracę z programem AutoCAD 2019. Znajdziesz tu wszystkie niezbędne informacje na temat narzędzi rysunkowych i sposobów ich używania, a także dowiesz się, jak modyfikować obiekty, dobierać grubość linii i rodzaj kreskowania, używać uchwytów obiektów oraz dokładnie dopasowywać do siebie poszczególne elementy. Nauczysz się stosować szyk kołowy i prostokątny, automatycznie nadawać i zmieniać precyzyjne wymiary oraz obliczać różne potrzebne Ci wielkości. Odkryjesz, jak wygodne jest stosowanie bloków, a także do czego służą warstwy. Poznasz też sposoby przeglądania i drukowania dokumentacji w nowym AutoCAD-zie. Nie ma na co czekać, czas rozpocząć naukę! Pierwszy rysunek, obiekty i współrzędne punktów Oglądanie rysunku, rysowanie precyzyjne i modyfikacje obiektów Szerokość linii i praca z liniami przerywanymi Szyk kołowy i prostokątny, uchwyty obiektów Informacje o rysunku i menedżer właściwości Kreskowanie, właściwości i napisy Wymiary i rysunek parametryczny Bloki, warstwy i wydruk Projektuj jak zawodowiec - naucz się AutoCAD-a od podstaw!
30% rabatu
27,93
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
REACT NATIVE TWORZENIE APLIKACJI MOBILNYCH W JĘZYKU JAVASCRIPT WYD. 2
React Native to framework JavaScript służący do budowania interfejsów użytkownika. Został utworzony i jest udostępniany przez Facebooka na licencji open source i od samego początku zyskał uznanie programistów. React Native pozwala bowiem na proste tworzenie w pełni funkcjonalnych aplikacji mobilnych natywnie renderowanych na iOS i Androida. Umożliwia też bezproblemowe korzystanie z zasobów platform mobilnych, takich jak kamera, lokalizacja czy pamięć lokalna. To doskonała książka dla każdego, kto już wstępnie zapoznał się z biblioteką React i chce pisać natywne aplikacje na iOS i Androida. Po przypomnieniu zasad działania React Native i przedstawieniu szeregu wskazówek dotyczących konfiguracji środowiska opisano tu kolejne etapy tworzenia w pełni funkcjonalnej aplikacji mobilnej. W książce znalazło się mnóstwo przykładowych bloków kodu i instrukcji krok po kroku, dzięki czemu szybko można się nauczyć tworzenia i nadawania stylów interfejsom graficznym, korzystania z komponentów mobilnych, a także debugowania i wdrażania aplikacji mobilnych. Omówiono również sposoby rozszerzania możliwości React Native: używanie zewnętrznych bibliotek, a nawet tworzenie własnych bibliotek w językach Java i Objective-C. W tej książce omówiono: Tworzenie interfejsów dla komponentów natywnych w React Native Opracowywanie własnych aplikacji i komponentów React Native Interfejsy API oraz moduły tworzone przez społeczność użytkowników React Komponenty przeznaczone na daną platformę w aplikacjach wieloplatformowych Zarządzanie stanami w dużej aplikacji za pomocą biblioteki Redux React Native: oto narzędzie do budowy kapitalnych aplikacji mobilnych! Bonnie Eisenman - inżynier oprogramowania. Obecnie pracuje dla Twittera, a wcześniej zdobywała doświadczenie w Codecademy, Fog Creek Software i Google. Zabiera głos na konferencjach, wygłaszając referaty o różnej tematyce: począwszy od ReactJS, poprzez programowanie instrumentów muzycznych, a na Arduino skończywszy.
30% rabatu
34,30
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
MineCraft Miasto w budowie
Minecraft tylko pozornie jest nieskomplikowaną zabawą w budowanie świata z bloków. Pod fasadą prostoty skrywa bowiem bezmiar różnych sekretów. W ich poznaniu nieoceniony okaże się ten oto przewodnik. Znajdziesz w nim całe mnóstwo porad i sztuczek, dzięki którym nie tylko lepiej poznasz podstawy gry, ale także będziesz w stanie stawić czoła jej najtrudniejszym wyzwaniom. To, czy grasz na komputerze, konsoli, urządzeniu mobilnym, w trybie kreatywnym czy trybie przetrwania jest kompletnie bez znaczenia. Niezależnie od charakteru rozgrywki, każda chwila spędzona z Minecraftem to okazja do przeżycia fantastycznej przygody dostarczającej wielu niezapomnianych wrażeń. A więc nie zwlekaj! Zanurz się w lekturze, po której eksploracja minecraftowego świata nie będzie miała już przed tobą żadnych tajemnic.
32% rabatu
20,39
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Analiza statystyczna. Microsoft Excel 2016 PL
Microsoft Excel jest naprawdę wszechstronnym narzędziem. Umożliwia tworzenie raportów, inteligentnych modeli, a także prowadzenie złożonych analiz statystycznych. Profesjonalni badacze, studenci i biznesmeni, którzy zajmują się analizą danych i statystyką, właśnie Excela traktują jako ulubione narzędzie pracy. Osiągnięcie biegłości w posługiwaniu się nim wymaga odrobiny wysiłku, jednak zdobyta w ten sposób wiedza okazuje się bardzo przydatna! Niniejsza książka jest bardzo praktycznym przewodnikiem po analizie statystycznej i funkcjach statystycznych Excela. Dzięki licznym przykładom nauczysz się dobierać właściwe narzędzia do rozwiązania konkretnego problemu. Dowiesz się, jak korzystać z korelacji, regresji i analizy wariancji oraz kowariancji. Zastosujesz Excela do testowania hipotez statystycznych z zastosowaniem rozkładów normalnych, dwumianowych, t-Studenta i F-Snedecora. Zapoznasz się ze znaczeniem najważniejszych pojęć statystycznych i unikniesz typowych błędów. W tym wydaniu książki uwzględniono nowe funkcje, które pojawiły się w Excelu 2016. Dowiesz się, do czego służą i jak je można wykorzystać. Najważniejsze zagadnienia ujęte w książce: podstawowe pojęcia w statystyce, statystyce opisowej i wnioskowaniu statystycznym ważniejsze funkcje statystyczne Excela testy z, testy t i dodatek Analiza danych Excela histogramy i wykresy w Excelu analiza wariancji i kowariancji oraz metody regresji Analiza statystyczna: z Excelem to łatwe! Dr Conrad Carlberg jest uznanym autorytetem w dziedzinie statystyki i analizy danych. Doskonale zna takie aplikacje, jak MS Excel, SAS i Oracle. Wielokrotnie otrzymywał nagrodę MVP. Od ponad 20 lat doradza firmom, które chcą podejmować decyzje biznesowe na podstawie analizy danych. Z radością pisze o tych technikach, ze szczególnym upodobaniem dzieląc się swoją ogromną wiedzą o MS Excelu, którego uważa za najpopularniejszy w świecie program do analiz numerycznych.
30% rabatu
62,30
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Hermeneutyka gier wideo
Michał Kłosiński kreśli w swojej książce projekt hermeneutyki gier wideo – hermeneutyki o wyraźnym rysie krytycznym i zaangażowanym. Chodzi bowiem o lekturę gier jako utopii i poszukiwane z ich udziałem alternatyw wobec kapitalizmu. Teoretyczną ramę publikacji wyznacza filozoficzna hermenutyka Paula Ricoeura – sposób myślenia o tekście jako nieustannym procesie rozumienia. Ricoeurowska hermeneutyka rozszerzona zostaje przez Autora o teorie utopii; ważnym elementem wywodu jest też analiza zaburzania procesu immersji. Choć Autor porusza tematy bliskie game studies, już we stępie możemy przeczytać, że zadaniem Hermeneutyki gier wideo jest przede wszystkim poszukiwanie nowych języków krytycznych możliwych do zastosowania w analizie gier. Hermeneutyka gier wideo w udany sposób łączy to, co w dyskusji wokół gier dobrze znane, z tematami w game studies poruszanymi sporadycznie. W połączeniu z krytycznym zmysłem Autora prowadzi to do inspirującego efektu, który wpisuje się nie tylko w studia nad pojedynczym medium, ale też w dyskusje dotyczące najszerzej rozumianej humanistyki. Autor – wykraczając poza trybalizm studiów nad grami – nie tylko krytycznie analizuje problemy stwarzane przez gry, ale też proponuje perspektywę pozwalającą szukać z ich wsparciem rozwiązań. Dr hab. Mirosław Filiciak, prof. SWPS
12% rabatu
36,96
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft. Rocznik 2019
Nowy Rocznik 2019 Minecrafta jest kompatybilny z większą liczbą platform i umożliwia więcej sposobów grania, z większą liczbą graczy niż kiedykolwiek. Nasza fantastyczna społeczność stale rośnie i jest coraz aktywniejsza. Zadziwiają nas wasze fantazyjne budowle i pomysłowe minigry, które tu zostały przedstawione. Ponadto przedstawione tu podwodne biomy, które pełne są wielobarwnych korali i ryb, sprawiły, że życie w wioskach stało się bardziej ekscytujące i niebezpieczne.
30% rabatu
20,99
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Solidworks 2018
Solidworks 2018
Wydawca: Cadvantage
wysyłka: 48h
Podręcznik SOLIDWORKS 2018 skierowany jest zarówno do użytkowników początkujących jak i zaawansowanych. Zawiera mnóstwo ćwiczeń, przykładów oraz trików pozwalających pracować szybciej i wydajniej. Oprócz omówienia na przykładach najnowszych funkcji SOLIDWORKS, z podręcznika dowiesz się: jak poprawnie budować modele, na co zwrócić uwagę w najczęściej używanych operacjach, w jaki sposób analizować złożenia i tworzyć rysunki. Znajdziesz również przykłady z modelowania powierzchniowego, arkuszy blach i konstrukcji spawanych oraz obliczenia Simulaton.
28% rabatu
75,60
105,00 zł
Dodaj
do koszyka
Unity Tworzenie gier mobilnych
Unity jest zintegrowanym środowiskiem do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych. Szczególnie dobrze nadaje się do pisania gier, które mają działać na wielu różnych urządzeniach i w różnych systemach operacyjnych, szczególnie w środowisku mobilnym. Co istotne, Unity pozwala na prowadzenie prac w szybkim tempie, a sam sposób tworzenia jest nieskomplikowany i bardzo intuicyjny. Wszystko to sprawia, że za pomocą Unity nawet osoba bez praktycznego doświadczenia szybko zacznie tworzyć piękne gry na urządzenia z systemami iOS i Android. W tej książce w wyczerpujący sposób opisano proces tworzenia gier. Wyjaśniono tu zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane pojęcia i techniki związane ze stosowaniem środowiska Unity. Najpierw przedstawiono podstawowe informacje na temat Unity. Zaprezentowano struktury gier, grafiki, skryptów, dźwięków, fizyki oraz systemów cząsteczkowych. Następnie opisano pełny proces tworzenia gry 2D oraz 3D. W książce omówiono także bardziej zaawansowane zagadnienia związane ze stosowaniem środowiska Unity, takie jak programowanie oświetlenia sceny, graficzny interfejs użytkownika, rozszerzanie edytora Unity, sklep Unity asset store, a także wdrażanie gier oraz cechy zależne od platform systemowych. Najważniejsze zagadnienia: podstawy środowiska Unity i pisanie skryptów stosowanie zasad fizyki oraz budowa systemów cząsteczkowych tworzenie arkadowej gry akcji z przewijanym tłem tworzenie symulatora walki w kosmosie korzystanie z niestandardowych narzędzi Zostań stwórcą. Zaprojektuj własny świat. Użyj Unity.
30% rabatu
46,90
67,00 zł
Dodaj
do koszyka
Autodesk Inventor Professional 2019PL / 2019+ / Fusion 360. Metodyka projektowania (+ płyta CD)
Podręcznik przeznaczony jest dla osób pragnących efektywnie nauczyć się projektowania wyrobów (obejmującego także symulację, obliczenia MES i analizy klasyczne) i zarządzania ich dokumentacją za pomocą programów: Autodesk Inventor Professional 2019 (lub nowszej) oraz Autodesk Fusion 360. Pozwala przygotować się do egzaminu certyfikacyjnego Autodesk Certified Professional – Inventor. Dlaczego warto wybrać ten podręcznik? Autor jest jednym z najlepszych specjalistów w Polsce w dziedzinie metodyki i dydaktyki projektowania 2D i 3D. Miał status Autodesk Authorized Author do końca istnienia tego programu. Jego podręczniki mogą być stosowane na kursach autoryzowanych przez Autodesk. Zaprezentowane zostały metody modelowania hierarchicznego (FBM) i swobodnego (SFM) realizowanego klasycznie oraz metodą Przetwarzania w chmurze – Cloud Computing. Czytelnik znajdzie tu przede wszystkim starannie przemyślane ćwiczenia, oparte na wieloletnim doświadczeniu Autora zarówno dydaktyczno-badawczym, jak i zdobytym w przemyśle. Zawiera omówienie obiektów inteligentnych wraz z techniką iCopy oraz językiem programowania iLogic, a także moduły automatyzujące proces projektowania typowych części i zespołów – Design Accelerator. Na dołączonej do książki płycie (CD) znajdują się przykłady, zadania i elementy konfiguracyjne niewystępujące w oryginalnym programie.
17% rabatu
140,27
169,00 zł
Dodaj
do koszyka
AutoCAD 2019 / LT 2019 / Web / Mobile+ Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D
Podręcznik zawiera kompletny kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D/3D oraz drukowania dokumentacji wyrobów dowolnej branży i o dowolnym stopniu złożoności, za pomocą programów: AutoCAD 2019 lub AutoCAD LT 2019 (tylko 2D) i wersji mobilnej AutoCAD Web/Mobile oraz nowszych, w polskiej lub angielskiej wersji językowej. Umożliwia przygotowanie do egzaminu certyfikacyjnego Autodesk Certified Professional: AutoCAD.
14% rabatu
102,34
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft. Mistrz budownictwa. Dookoła świata
Dla zafascynowanych światem Minecrafta Absolutny rarytas dla wszystkich grających w Minecrafta oraz tych, którzy pragną ten świat bliżej poznać. Rodzaj podręcznika, który nie tylko uczy, jak zbudować określoną budowlę, ale także określa stopień trudności i zaawansowania w grze. Przystępnie skonstruowany, napisany w klarowny sposób, doskonale zilustrowany – gratka dla miłośników gry.
32% rabatu
23,79
34,99 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft. Podręcznik zaklęć i mikstur
W świecie Minecrafta niebezpieczeństwo czai się za każdym rogiem. Jeśli chcesz przetrwać, będziesz potrzebować potężnych narzędzi. Podręcznik zaklęć i mikstur dostarczy ci niezbędnej wiedzy. Dowiesz się, jak zaklinać ekwipunek, aby nadać mu przydatne właściwości, a także jak warzyć najróżniejsze mikstury, które zapewnią ci skuteczną ochronę. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga będą pomocne dla każdego, kto gra w Minecrafta.
30% rabatu
20,99
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft. Podręcznik minigier PvP
Możliwości, jakich dostarczają minecraftowe minigry typu PvP, są nieskończone – jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia gracza. Podręcznik minigier PvP przedstawia kilka propozycji rozgrywek, które dostarczą graczowi i jego przyjaciołom wspaniałej rozrywki. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga pozwolą w pełni cieszyć się grą oraz będą cennym źródłem informacji dla budowniczych minecraftowych minigier.
30% rabatu
20,99
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Aplikacje i usługi a technologie sieciowe
Szybki rozwój technologii informacyjnych przeobraża konsekwentnie świat rzeczywisty na świat cyfrowy. Dominują w nim cyfrowe formy komunikacji. Dokumenty papierowe zostają zamieniane na cyfrowe w taki sposób, że są zrozumiałe dla systemów komputerowych. Wzrasta szybkość działania procesorów oraz szybkość transmisji danych, co otwiera nowe możliwości przesyłania i obróbki danych multimedialnych. Pojawiają się nowe metody przetwarzania zapewniające zarówno skalowalność obliczeń dla dużych zbiorów danych jak i też otwartość na potrzeby indywidualnych użytkowników. Konsekwentnie niezależny rozwój informatyki i telekomunikacji zmienia się w podejście zintegrowane, gdzie zjawisko synergii powoduje dalszy postęp w zagospodarowywaniu świata cyfrowego. Stąd niniejsza monografia poświęcona jest aplikacjom i usługom elektronicznym wykonującym się w środowisku sieciowym.
14% rabatu
102,34
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Aplikacje i usługi a technologie sieciowe
Publikacja będzie interesującą pozycją dla studentów telekomunikacji jak i informatyki oraz dla specjalistów zajmujących się konkretnymi, ale bardzo istotnymi problemami związanymi z technologią telekomunikacyjną lub informacyjną. Ewolucja sieci telekomunikacyjnych Realizacja architektury VOIP Usługi telekomunikacyjne i informacyjne Jakość systemów i usług Pomiary i ocena usług VoIP Projektowanie aplikacji użytkowych Obsługa wołań w niebezpieczeństwie
14% rabatu
85,14
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Młody mistrz programowania
Czarowanie na ekranie! W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach! Na pomoc czarodziejowi Korespondencja To, czego nigdy nie było Drugi stopień wtajemniczenia Porwanie Karciane pola Księga Czarów Hokus, fokus, pokus Pierwsze spotkanie z kotem Budujemy grę Najtrudniejsze zagadnienia Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania! Książka w kolorze!
30% rabatu
27,93
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Przygoda w świecie bloków
Minecraft® jest jedną z najbardziej pomysłowych i elastycznych gier na świecie, która oferuje graczom nieskończoną liczbę możliwości budowania i eksplorowania wirtualnych światów. W dzisiejszych czasach Minecraft® to coś znacznie więcej niż prosta gra: jej użytkownicy są w stanie tworzyć własne gry w obrębie gry – tzw. mapy przygodowe – do których wstęp ma każdy. Ten tryb pozwala budowniczym na budowanie pięknych i fantazyjnych krain, które same w sobie są grą dla jednego lub wielu graczy. To ukazuje tysiące możliwości, jakie Minecraft® daje skupionej wokół siebie społeczności. Obejmująca ponad trzydzieści wciągających gier i scenariuszy. Przygoda w świecie bloków zachęca graczy na dowolnym poziomie zaawansowania do podjęcia prób zaprojektowania i zbudowania ich własnych map przygodowych. Ułatwiają to zawarte w niej liczne przewodniki i wskazówki budowniczych.
32% rabatu
33,93
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Unity i C# Podstawy programowania gier
Zdobądź pracę marzeń — zostań programistą Unity! Poznaj środowisko pracy Naucz się tworzyć sceny Buduj ciekawe projekty Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych. Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity. Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu — właśnie tak nauczysz się Unity! Instalacja i przegląd środowiska pracy Podstawowe operacje i komponenty Unity Tworzenie skryptów oraz kompilacja projektu Inżynieria oprogramowania, procesy i dokumentacja Podstawy programowania w języku C# Typy danych i konstrukcje programistyczne Debugowanie programu i używanie zewnętrznego kodu Tworzenie gier z Unity? To nic trudnego! Jacek Ross - ma wieloletnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu oprogramowania. Jest autorem popularnych książek na temat PHP i bezpiecznego programowania: PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW, Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne i PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy. Kontakt: www.ejr.com.pl Ewa Ross - blogerka, dziennikarka, autorka kursów. Ma doświadczenie menedżerskie. Prywatnie pasjonatka fotografii.
30% rabatu
25,90
37,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka