nowość
Wielka Księga Gier
Wielka Księga Gier
Wydawca: Pixelbags
wysyłka: 48h
"Wielka Księga Gier" śledzi przemiany elektronicznej rozrywki, omawiając zarówno to, co się działo za kulisami, jak i na głównej arenie zmagań. Na 676 stronach pojawiają się tytuły najbardziej znaczących gier oraz firmy, które je wyprodukowały. To prawdopodobnie najbardziej obszerna na świecie publikacja o historii gier wideo, pełna unikalnych informacji i ekskluzywnych zdjęć. Kronika dokumentująca przełomy i kryzysy. Opowieść o tym, jak od pierwotnej chęci zabawy gry wyewoluowały do wartego rocznie ponad 100 miliardów dolarów przemysłu.
28% rabatu
64,08
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Gamer's Guide to Coding
Gamer's Guide to Coding
Autor: Gordon McComb
Wydawca: GMC Group
wysyłka: 48h
With this illustrated, interactive guide to coding, readers will discover how to create, test, and play fun 2D computer games. No prior programming knowledge is required to become proficient: just follow the easy step-by-step examples to program and share games on an Apple or Windows PC, Android device, or Apple iOS tablet. With code instruction in JavaScript a user-friendly programming language used in millions of websites this book is the perfect springboard for mastering any coding skill, from website creation to business processes, computer engineering, and professional-level game development.
13% rabatu
83,48
95,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Adobe Photoshop CC Oficjalny podręcznik Wydanie II
Adobe Photoshop CC jest bez wątpienia klasykiem w dziedzinie fotografii i grafiki cyfrowej. W ciągu trzydziestu lat swojej historii oprogramowanie to stało się potężnym, bardzo rozbudowanym i złożonym środowiskiem pracy grafika, oferującym ogromną liczbę funkcji i narzędzi. Liczba profesjonalistów, dla których ów sztandarowy produkt Adobe jest podstawowym narzędziem pracy, systematycznie rośnie. Złożoność Photoshopa wydaje się początkującym użytkownikom sporą barierą, jednak wysiłek, jaki należy włożyć w celu nauczenia się należytego wykorzystywania jego fantastycznych możliwości, bardzo się opłaca! Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik. Pozycje z tej serii uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Książka składa się z 15 przemyślanych lekcji, a ich układ bardzo ułatwia opanowanie podstaw pracy z oprogramowaniem. Poszczególne funkcje programu zostały przystępnie wyjaśnione, ponadto zaprezentowano tu szereg użytecznych wskazówek i mnóstwo przydatnych technik. Poszczególne ćwiczenia są omawiane w szczegółowy sposób, a ich wykonanie jest łatwiejsze dzięki udostępnionym plikom z materiałami. Podręcznik jest szczególnie przydatny dla początkujących użytkowników, ale docenią go również osoby chcące zapoznać się z nowościami w wersji Photoshopa CC 2018. W tym podręczniku między innymi: podstawy: obszar roboczy, menu, paski narzędziowe i panele oraz rozpoczęcie pracy zasady i techniki edycji obrazu w Photoshopie nowe narzędzia Photoshopa, takie jak Select and Mask czy Face-Aware Liquify specjalne funkcje dla projektantów stron WWW i aplikacji, również dla urządzeń mobilnych bezśladowa naprawa grafik nowe metody zarządzania i prezentowania zdjęć Photoshop: przybornik wirtuoza grafiki!
30% rabatu
53,90
77,00 zł
Dodaj
do koszyka
Invasion of the Space Invaders
In this offbeat book, introduced by Stephen Spielberg, acclaimed author Martin Amis explores how 1980s video games took a generation by storm. Delving into the electric atmosphere of the arcades where he misspent his youth, he asks: Why did Space Invaders invade our hearts and minds? How much time, loose change and sex appeal did they cost us? And most importantly, which secret cheats and tactics must we master to reach the next level?
17% rabatu
58,79
70,83 zł
Dodaj
do koszyka
MINEWORLD ZADANIA NIE DO WYKOPANIA
Pierwsza na rynku publikacja dla najmłodszych fanów Minecrafta. Na 64 stronach książki czytelnicy znajdą łamigłówki, gry, quizy, zadania do rozwiązania oraz ciekawostki na temat Minecrafta. Dodatkowym atutem książki jest zestaw porad dla graczy - zdradzamy największe sekrety Minecrafta, dzięki którym można stać się prawdziwym ekspertem.
15% rabatu
12,74
14,99 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
KODOWANIE Z MINECRAFTEM BUDUJ WYŻEJ SZYBCIEJ ZBIERAJ PLONY KOP GŁĘBIEJ I AUTOMATYZUJ NUDNE ZAJĘCIA
Minecraft to bardzo popularna gra komputerowa, która na całym świecie sprzedała się w milionach egzemplarzy. Teraz możesz wykorzystać ją także do nauki programowania. W książce Kodowanie z Minecraftem® znajdziesz instrukcje, dzięki którym napiszesz programy komputerowe, które pozwolą Ci zautomatyzować swoją grę – szybciej wydobywać minerały, wytwarzać przedmioty i budować, co tylko przyjdzie Ci do głowy! W swojej pracy będziesz korzystał z Lua, czyli języka programowania, którym posługują się profesjonalni twórcy gier. Z jego pomocą zaprogramujesz roboty, które mogą uprawiać dowolne rośliny, stworzysz fabrykę produkującą materiały budowlane i wiele innych!
15% rabatu
58,65
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Sterowniki SIMATIC S7-1200 i S7-1500 w zaawansowanych systemach sterowania
Czwarta rewolucja przemysłowa (Industry 4.0) spowodowała, że w książce główny nacisk położono na określenie miejsc, gdzie należy stosować zaawansowane sterowanie i algorytmy z obszaru sztucznej inteligencji. Początkowe rozdziały dotyczą trudniejszych zagadnień, które są przydatne w projektowaniu zaawansowanych systemów sterowania. Są nimi: zapoznanie się z bibliotekami, sterowanie bezpieczne, opis sekwencyjnych schematów funkcjonalnych SFC. Kolejne rozdziały przybliżają zagadnienia z obszaru sztucznej inteligencji: zastosowanie regulatorów rozmytych oraz sieci neuronowych. Następnie omówiono projektowanie układów odpornych, adaptacyjnych i optymalnych. Książkę napisano z myślą o studentach automatyki i informatyki, może być także przydatna kadrze inżynierskiej oraz uczniom szkół technicznych. Zawarte wyjaśnienia elementarnych pojęć ułatwią lekturę także mniej zaawansowanym Czytelnikom, a zaawansowanym pozwolą usystematyzować posiadaną wiedzę.
3% rabatu
86,33
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
PROJEKTOWANIE GIER PRZY UŻYCIU ŚRODOWISKA UNITY I JĘZYKA C# OD POMYSŁU DO GOTOWEJ GRY WYD. 2
Jak być dwudziestolatkiem to zbiór stu rozdziałów, z których każdy opisuje fragment codziennego życia. Tekst Przemka Chojeckiego uzupełniają ilustracje Kasi Suro. Książka jest lekkim literackim poradnikiem, który porusza problemy częste w trzeciej dekadzie życia: presja rówieśników, niepewność przyszłości, wybory życiowe, kariera, edukacja, styl życia, podróże. Przemysław Chojecki – doktor matematyki, pisarz, miłośnik sztuki. Po pięciu latach pobytu w Paryżu i dwóch w Oksfordzie wrócił na stałe do Polski. Oprócz pisania i czytania spędza czas głównie na rozważaniach o ludzkiej kreatywności i sztucznej inteligencji. Jest adiunktem w Polskiej Akademii Nauk i prowadzi grupę technologiczną ulam.ai. Kasia Suro – polska ilustratorka, kolekcjonerka mitów i poszukiwaczka wspomnień. Mieszka i pracuje w Barcelonie, gdzie ukończyła studia magisterskie na wydziale Ilustracji Innowacyjnej w Bau, Centre Universitari de Disseny. Prace Kasi można zobaczyć na rozmaitych wystawach czasowych w Warszawie i Barcelonie oraz w formie murali na ścianach w Polsce, Hiszpanii, Brazylii i Argentynie.
35% rabatu
96,76
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
TWORZENIE GIER W JĘZYKU HTML5 DLA PROFESJONALISTÓW WYD. 2
HTML5 jest dziś kojarzony ze znakomitym narzędziem do tworzenia zaawansowanych, interaktywnych i dynamicznych aplikacji internetowych. Udostępnia programistom szereg nowoczesnych technologii, które są konsekwentnie rozwijane w ramach wielu specyfikacji nadzorowanych przez W3C i grupę WHATWG. Szczególnie atrakcyjne jest wykorzystanie HTML5 do tworzenia gier. Mogą to być gry najróżniejszych rodzajów: od prostych układanek po skomplikowane gry fabularne dla wielu graczy. Aby jednak Twoje dzieło stało się prawdziwym hitem, musisz się dowiedzieć, jak swoją pracę wykonać na wysokim, profesjonalnym poziomie. Ta książka jest drugim, uaktualnionym i uzupełnionym, wydaniem świetnego podręcznika dla programistów gier. Dzięki niej zaczniesz mistrzowsko stosować zaawansowane techniki programistyczne w języku HTML5. Nauka będzie polegać na wykonaniu dwóch projektów: strategicznej gry planszowej oraz gry czasu rzeczywistego typu RST. Dzięki przejrzystym wskazówkom i dokładnym instrukcjom sprawnie ukończysz kolejne elementy aplikacji. W ten sposób zapoznasz się z najważniejszymi narzędziami służącymi do tworzenia gier, a także dowiesz się, w jaki sposób praktycznie wykorzystać najbardziej zaawansowane możliwości HTML. Dzięki książce nauczysz się również pisać gry na urządzenia mobilne. Szybko zaczniesz tworzyć złożone dopracowane gry i staniesz się profesjonalnym programistą gier HTML5. W tej książce między innymi: Wykorzystanie silnika fizyki Box2D i uzyskiwanie realistycznych efektów Projektowanie złożonych światów i interaktywnych postaci Efekty paralaksy i efekty dźwiękowe Algorytmy odnajdowania ścieżek oraz nawigacji Wykorzystanie drzew decyzyjnych, maszyn stanów oraz zdarzeń skryptowych HTML5. Idealny język dla profesjonalnego twórcy gier! O autorze Aditya Ravi Shankar zaczął programować w 1993, kiedy to poznał świat komputerów. Bez dostępu do internetu i zasobów online, napisał swoją pierwszą grę w języku GW-BASIC, przepisując kod z książki, którą znalazł w lokalnej bibliotece. Po ukończeniu studiów w Indian Institute of Technology w Madrasie w 2001, Aditya spędził prawie dekadę pracując jako konsultant ds. oprogramowania, pracując nad systemami sprzedaży i analizy dla banków inwestycyjnych oraz dla dużych firm z listy Fortune 100. Ostatecznie porzucił świat korporacji i skoncentrował się na tym, co uwielbiał robić Zdeklarowany maniak technologii, Aditya zaczął spędzać czas tworząc własne projekty i eksperymentując, korzystając ze wszystkich możliwych nowych języków i technologii, oczywiście włącznie z HTML5. W tym czasie stał się znany po odtworzeniu kilku klasycznych gier w języku HTML5, włącznie ze słynną grą strategiczną w czasie rzeczywistym Command and Conquer oraz grą Commandos: Behind Enemy Lines. Oprócz programowania, Aditya pasjonuje się bilardem, salsą i rozwojem osobistym. Rozwija własną stronę internetową, na której publikuje artykuły związane z programowaniem gier, rozwojem osobistym i bilardem. Umieszcza na niej również wersje demo swoich popularnych gier. W czasie wolnym od pisania i pracy nad własnymi projektami Aditya doradza firmom, pomagając im wdrażać nowe oprogramowanie i gry.
30% rabatu
48,30
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
HELLO SCRATCH NAPISZ SWOJĄ PIERWSZĄ GRĘ I UCZ SIĘ PROGRAMOWANIA
Programowanie i gry komputerowe mają ze sobą wiele wspólnego. Są interesujące, wciągające oraz dają mnóstwo radości i satysfakcji. A przede wszystkim są znakomitą zabawą dla każdego bystrego dzieciaka, nawet jeśli ten dzieciak ma osiem lat i dopiero co opanował sztukę czytania. Naturalnie, dla tak młodych adeptów sztuki kodowania potrzebne jest specjalne środowisko, właśnie takie jak Scratch - język programowania dla dzieci stworzony przez MIT i udostępniony na zasadach open source. To świetny sposób na naukę programistycznego myślenia bez konieczności wnikania w złożoność standardowego programowania. Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier. To znakomity sposób na pierwsze kroki w świecie programowania! W książce opisano, jak rozpocząć pracę ze Scratchem i jak wygląda jego przestrzeń robocza oraz edytor grafiki. Przystępnie przedstawiono podstawowe idee programowania. Omówiono krok po kroku tworzenie zabawnych gier w stylu retro. Starannie dobrane projekty zachęcają do prowadzenia samodzielnych poszukiwań, eksperymentów i modyfikacji. Przy tym wszystkim książka jest znakomitą pomocą zarówno do samodzielnych ćwiczeń, jak i do wspólnej pracy z rodzicami, dla których może stać się pretekstem do wspomnień o grach sprzed lat. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 - 14 lat i zawiera: Wprowadzenie do Scratcha Przedstawienie podstawowych idei programistycznych Zasady tworzenia elementów graficznych (pixel art) i skryptów Wyczerpująco opisane projekty mniejszych i większych programów Instrukcje budowania wciągających gier retro Dziecinajlepiej wiedzą, jak nauczyć dzieci programowania! O autorach Melissa Ford – mama Gabriel i Sadie. Zapewnia im wszystko, czego potrzebują do rozwijania programistycznych umiejętności. Nadała kształt książce i wykonała potrzebne prace edytorskie. Gabriel Ford i Sadie Ford – dwunastoletnie bliźnięta, które razem tworzą zgrany zespół programistyczny. Na potrzeby tej książki Gabriel zajął się programowaniem gier, napisał też rozdziały poświęcone kodowaniu, a Sadie stworzyła elementy graficzne oraz tła, poza tym napisała rozdziały dotyczące pixel artu.
30% rabatu
34,30
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Biblia Excela dla księgowych 2.0
Kompendium wiedzy pokazujące, jak Excel może pomóc w prowadzeniu księgowości. Autorzy pokazują, m.in. jak przygotować szablon do planowania kosztów amortyzacji czy szablon do wystawiania faktur mający wbudowane mechanizmy automatycznej numeracji kolejnych dokumentów.
27% rabatu
64,97
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft. Wielka kolekcja konstrukcji
To idealny zestaw w atrakcyjnym pudełku dla każdego miłośnika trybu kreatywnego. Zawiera trzy niesamowite podręczniki z dziedziny kreatywności, które pomogą w tworzeniu niezwykłych budowli. W środku znajdują się również modele żelaznego golema oraz bałwana, a także fantastyczny plakat!
28% rabatu
43,19
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
ANDROID PROGRAMOWANIE APLIKACJI RUSZ GŁOWĄ WYD. 2
Od poprzedniego wydania tej książki minęło parę lat, a kariera Androida wciąż jest dynamiczna! Kompleksowość, otwarty kod źródłowy, modułowa architektura, znakomita elastyczność - to wszystko sprawia, że lawinowo rośnie rzesza ludzi, którzy wybierają właśnie tę platformę. Liczbę urządzeń pracujących pod kontrolą Androida podaje się w miliardach, a najpewniej będzie ich o wiele więcej. To nie tylko telefony, komputery czy tablety, ale także telewizory, inteligentne lodówki czy pralki, a nawet sztuczne satelity. Umiejętność efektywnego programowania dla Androida i dobry pomysł na świetną aplikację skazują dewelopera na nieunikniony sukces! Sięgnij po ten nietypowy podręcznik! Możesz uznać jego formę i sposób przekazywania treści za dziwny, ale prędko przekonasz się, że jest wyjątkowo skuteczny. Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie techniki programowania dla Androida. A to wszystko dzięki nowatorskiemu podejściu autorów, którzy uznali, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Dowiesz się, jak przygotować sobie warsztat pracy, czyli Android Studio. Od razu zaprojektujesz strukturę aplikacji i zbudujesz dobry interfejs. Będziesz swobodnie posługiwał się aktywnościami, intencjami, usługami. Poznasz narzędzia Gradle, ART i ADB, dowiesz się, jak wykorzystywać bazy danych SQLite. A potem będzie jeszcze ciekawiej... W tej książce między innymi: zasady tworzenia aplikacji interaktywnych istotne koncepcje, w tym: aktywności, intencje, usługi, układy i fragmenty biblioteki wsparcia, zadania asynchroniczne bazy danych i kursory uprawnienia i zarządzanie uprawnieniami Neurony płoną. Emocje szaleją. Oto powstaje apka dla Androida! O autorach Dawn Griffiths — z wykształcenia matematyk, zawodowo pracuje jako programistka, posiada już ponad 20-letnie doświadczenie. Napisała także kilka książek z serii Rusz głową!. David Griffiths — programuje od 12. roku życia. Pracował jako instruktor zwinnych metod programowania. Zna już ponad 10 języków. Podobnie jak jego żona, Dawn Griffiths, jest matematykiem i autorem kilku książek z serii Rusz głową!
30% rabatu
83,30
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
ADOBE PHOTOSHOP LIGHTROOM CLASSIC CC PODRĘCZNIK DLA FOTOGRAFÓW
Historia programu Adobe Photoshop Lightroom zaczęła się kilkanaście lat temu, kiedy grupa ambitnych inżynierów postanowiła stworzyć idealne narzędzie dla twórców fotografii cyfrowej. Dziś Lightroom jest traktowany jak klasyczne rozwiązanie, a liczba jego użytkowników stale rośnie. Oprogramowanie to wciąż ewoluuje. Każda kolejna wersja przynosi nowe wyrafinowane funkcje ułatwiające edycję obrazów, a także import, sortowanie i organizowanie zdjęć. Efektywna praca z tak potężnym i złożonym narzędziem bywa trudna i wymaga zrozumienia podstaw jego działania. Ta książka jest zaktualizowanym wydaniem bardzo popularnego wśród fotografików przewodnika po Lightroomie. Jest przeznaczona zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów. Szczegółowo opisano tu zasady działania programu, przedstawiono jego opcje i funkcje. Omówiono technikę pracy z modułem Library, a także sposoby importowania zdjęć i zarządzania nimi za pomocą słów kluczowych oraz metadanych. Sporo miejsca zajęło omówienie zagadnień obróbki zdjęć i sposobów korzystania ze wszystkich opcji modułu Develop. Przedstawiono również możliwości pracy Lightrooma na komputerze, urządzeniach mobilnych i w sieci. Lektura książki jest jeszcze ciekawsza dzięki licznym przykładowym fotografiom, którymi zilustrowano poszczególne zagadnienia. W tej książce: Solidne wprowadzenie do Lightroom Classic CC Praca ze zdjęciami w formacie RAW lub JPEG Przygotowanie zdjęć do różnych form prezentacji Zarządzanie zdjęciami i praca z metadanymi Zaawansowane techniki przekształcania, edycji i korekty zdjęć Lightroom m obile i praca w chmurze Adobe Lightroom: gdy nie uznajesz kompromisów! O autorze Martin Evening jest fotografem o międzynarodowej renomie. Jego specjalistyczna wiedza opiera się na codziennej pracy, związanej głównie ze studyjną fotografią modeli i modelek dla agencji PR oraz bezpośrednich klientów. Ten profesjonalny fotograf, który przez wiele lat pracował z cyfrowymi zdjęciami i Photoshopem, jest także konsultantem do spraw fotografii cyfrowej w studiach projektanckich i fotograficznych.
30% rabatu
90,30
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
VISUAL STUDIO 2017 TWORZENIE APLIKACJI WINDOWS W JĘZYKU C#
Programuj w C# i odkryj możliwości Visual Studio 2017! Microsoft Visual Studio to znakomite środowisko programistyczne, w którym bardzo wydajnie, a przy tym z przyjemnością, można projektować i testować aplikacje desktopowe, mobilne i webowe w kilku językach programowania, z wykorzystaniem bogatego zbioru bibliotek oraz interesujących dodatków dostępnych w usłudze NuGet, wydatnie skracających czas pracy. Jeśli chcesz poznać możliwości tego pakietu dla języka C# i nauczyć się tworzyć kompletne, dobrze przemyślane i doskonale działające aplikacje, nie zwlekaj, tylko czym prędzej sięgnij po tę książkę. Pomoże Ci ona zorientować się, jakie techniki oraz jakie wzorce projektowe będą najlepsze dla Twoich projektów aplikacji desktopowych Windows Presentation Foundation (WPF). Krok po kroku przejdziesz przez proces ich tworzenia z wykorzystaniem narzędzi na różnym poziomie zaawansowania. Poznasz kontrolki WPFi wzorzec architektoniczny MVVM (model - widok - model widoku). Opanujesz język XAML służący do opisu graficznego interfejsu użytkownika w WPF, a w szczególności style, transformacje i animacje, a także szablony kontrolek, czy szablony danych. W tej książce jest również miejsce na zagadnienia związane z wykorzystaniem shaderów tj. prostych programów napisanych w języku HLSL, które umożliwiają kontrolowanie tego, jak kontrolki są rysowane przez karty graficzne oraz na omówienie przykładu, w którym aplikacja pobiera dane z prywatnej chmury w postaci usługi REST działającej na serwerze. A gdy poznasz już wszystkie przykłady i zrobisz zaproponowany na ich końcach zadania, ze zdumieniem stwierdzisz, że umiesz zbudować porządną aplikację desktopową WPF! Twórz fantastyczne aplikacje z Visual Studio i C# w WPF! Pierwsza aplikacja i przegląd kontrolek WPF Języki C#, XAML a nawet odrobinę HLSL Budowanie złożonych kontrolek, szablony Style, transformacje i animacje Pojemniki i listy oraz prezentacja danych w WPF Wzorzec MVVM: model, model widoku i widok Wiązania, konwersja danych w wiązaniach, polecenia Zachowania, własności zależności i własności doczepione Testy jednostkowe Rozwiązanie problemu okien dialogowychw MVVM O autorze Jacek Matulewski - fizyk zajmujący się na co dzień optyką kwantową i układami nieuporządkowanymi na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jego specjalnością są symulacje ewolucji układów kwantowych oddziaływujących z silnym światłem lasera. Od 1998 interesuje się programowaniem dla systemu Windows, w szczególności w środowisku Borland C++Builder. Ostatnio zainteresowany platformą .NET i językiem C#. Poza opublikowanymi u nas książkami dotyczącymi programowania przygotował również cykl artykułów dla czasopisma "PC World Komputer" (od sierpnia 2005). Wierny użytkownik kupionego w połowie lat osiemdziesiątych "komputera osobistego" ZX Spectrum 48k.
30% rabatu
62,30
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
ENCYKLOPEDIA POSTACI ROBLOX
ENCYKLOPEDIA POSTACI ROBLOX
Autor: ALEXANDER COX
Wydawca: Egmont
wysyłka: 48h
Roblox to największa istniejąca platforma do grania online – zawiera ponad 40 milionów gier i miejsc do zobaczenia. Każdego dnia platformę odwiedza około 65 milionów graczy, którzy spędzają w świecie Roblox niemal 800 milionów godzin. Encyklopedia postaci to prawdziwa gratka zarówno dla tych, którzy zaglądają tu od dawna, jak i dla osób, które rozpoczynają dopiero swą przygodę z Robloxią. Obszerny, pięknie wydany przewodnik przedstawia najbardziej znanych bohaterów uniwersum Roblox - począwszy od kreatywnych deweloperów, którzy stworzyli swoje ulubione gry, poprzez fantastyczne postacie z poszczególnych projektów, aż po internetowe gwiazdy, które odwiedzają platformę. Do książki dołączony jest prezent - ekskluzywna figurka Outrageus Buildermana, znanego wszystkim fanom Roblox.
28% rabatu
50,39
69,99 zł
Dodaj
do koszyka
PODRĘCZNIK DO GRY ROBLOX
Roblox to największa istniejąca platforma do gamingowa online – zawiera ponad 40 milionów gier i miejsc do zobaczenia. Każdego dnia platformę odwiedza ponad 65 milionów graczy, którzy spędzają w Robloxii niemal 800 milionów godzin. Ta książka to wymarzony kompan na każdą ekspedycję do tego świata! Dzięki zawartym tu wskazówkom w brawurowy sposób uciekniesz z więzienia, uratujesz Ziemię przed katastrofą nuklearną i wygrasz walkę z przerażającymi bestiami najróżniejszych gatunków – od zombie aż po rekiny. Przewodnik wprowadzi cię w arkana gry i najważniejsze obowiązujące w niej zasady. To absolutna podstawa dla fanów Roblox i dla tych, którzy zaczynają dopiero swą przygodę z platformą.
28% rabatu
21,59
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
ROCZNIK 2019 ROBLOX
Roblox to największa istniejąca platforma do grania online – zawiera ponad 40 milionów gier i miejsc do zobaczenia. Każdego dnia platformę odwiedza ponad 65 milionów graczy, którzy spędzają w świecie Roblox niemal 800 milionów godzin. Niniejsza ksiażka, zawierający informacje wprost od zespołu Roblox, pozwoli odnaleźć się w tym niezwykłym uniwersum. Czytelnik znajdzie tu nie tylko opisy najpopularniejszych gier na Roblox i obszerny katalog związanych z nimi przedmiotów, ale także zakulisowe wieści z kwatery głównej Roblox, a przede wszystkim praktyczne wskazówki, które pozwolą wyjść cało z najbardziej niebezpiecznej rozgrywki!
28% rabatu
21,59
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Krew pot i piksele
Krew pot i piksele
Wydawca: Sine Qua Non
wysyłka: 24h
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić. Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat. Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield Tak wiele problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej fascynacji. Leigh Alexander, dziennikarka Szczegółowa, dobrze napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, że będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu. Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier. Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne Brutalna, szczera, ale koniec końców podnosząca na duchu. Adam Conover Największe tajemnice gier wideo w jednej książce: Pillars of Eternity Uncharted 4 Stardew Valley Diablo III Halo Wars Dragon Age: Inkwizycja Shovel Knight Destiny Wiedźmin 3 Star Wars 1313
30% rabatu
30,09
42,99 zł
Dodaj
do koszyka
AUTOCAD 2019 PL PIERWSZE KROKI
Nie trać czasu - zacznij projektować! Proste operacje rysunkowe i podstawowe narzędzia Modyfikowanie projektów, korzystanie z szyków i kreskowań Wymiarowanie rysunków i ich parametryzacja AutoCAD od lat niepodzielnie króluje w biurach projektowych i jest narzędziem wykorzystywanym przez rzesze architektów, budowniczych, mechaników oraz konstruktorów. Tę aplikację zna - lub powinien znać - każdy, kogo praca ma jakikolwiek związek z tworzeniem rysunków technicznych, opracowywaniem koncepcji wykonawczych czy przygotowywaniem części do produkcji. AutoCAD jest też jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych w środowisku akademickim i trudno dziś zakończyć studia na uczelni technicznej, nie opanowawszy tego programu w stopniu przynajmniej podstawowym, ponieważ to za jego pomocą prowadzone są zajęcia i to w nim opracowuje się projekty zaliczeniowe. Co jednak zrobić, gdy nie ma się o nim pojęcia? Sięgnąć po najlepszą na rynku książkę, która pozwoli szybko i sprawnie rozpocząć pracę z programem AutoCAD 2019. Znajdziesz tu wszystkie niezbędne informacje na temat narzędzi rysunkowych i sposobów ich używania, a także dowiesz się, jak modyfikować obiekty, dobierać grubość linii i rodzaj kreskowania, używać uchwytów obiektów oraz dokładnie dopasowywać do siebie poszczególne elementy. Nauczysz się stosować szyk kołowy i prostokątny, automatycznie nadawać i zmieniać precyzyjne wymiary oraz obliczać różne potrzebne Ci wielkości. Odkryjesz, jak wygodne jest stosowanie bloków, a także do czego służą warstwy. Poznasz też sposoby przeglądania i drukowania dokumentacji w nowym AutoCAD-zie. Nie ma na co czekać, czas rozpocząć naukę! Pierwszy rysunek, obiekty i współrzędne punktów Oglądanie rysunku, rysowanie precyzyjne i modyfikacje obiektów Szerokość linii i praca z liniami przerywanymi Szyk kołowy i prostokątny, uchwyty obiektów Informacje o rysunku i menedżer właściwości Kreskowanie, właściwości i napisy Wymiary i rysunek parametryczny Bloki, warstwy i wydruk Projektuj jak zawodowiec - naucz się AutoCAD-a od podstaw!
30% rabatu
27,93
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
42
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka