Build Your First Web App
Modern web application design and development can feel complicated and overwhelming: How do you design a useful tool that can run on a desktop, tablet, and phone? Which of the many programming frameworks should you use to code the application? How can anyone who isn't already a programmer pick up these skills and build something themselves? "Build Your First Web App" answers these questions by teaching not just practicals (two popular frameworks, Bootstrap and Angular.js) but also principles (the basics of user experience design, planning and structuring your software, and tips for applying visual design to make an application more attractive and easier to use). The book walks readers through every step of planning and creating their first web application, with assignments in each chapter readers can use to follow along and code on their own. "Build Your First Web App" is aimed at adults and teenagers who already know some HTML and CSS, but who want to push that knowledge further to create something functional rather than static.
13% rabatu
70,95
81,55 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Python Zacznij programować
Python jest znakomitym językiem do tworzenia wydajnego kodu. Nadaje się do różnych, również bardzo nietypowych zastosowań. Samo programowanie natomiast, choć jest w nim coś magicznego, stanowi umiejętność, którą każdy może opanować pod warunkiem odrobiny zaangażowania. Naturalnie, nauka kodowania nie zawsze przebiega bezproblemowo. Trzeba zrozumieć sposób działania komputera i nauczyć się nieco inaczej myśleć o rozwiązywaniu problemów. Napisanie dobrze działającego programu jest jednak niezwykle satysfakcjonującym doświadczeniem, a programowanie samo w sobie jest jedną z najbardziej kreatywnych umiejętności. Ta książka jest przeznaczona dla osób, które nie mają doświadczenia w programowaniu. Została pomyślana jako podręcznik, który maksymalnie ułatwia uczenie się skutecznego kodowania. Najpierw omówiono niskopoziomowe instrukcje programowania, aby stopniowo przejść do przedstawienia i analizy profesjonalnych konstrukcji programistycznych. Książka jest przyjazna w odbiorze, a przy tym jest pełna innowacji, takich jak choćby opis korzystania z wbudowanych gadżetów czy projekty "zrób to sam". Dzięki temu Czytelnik bardzo szybko odkryje, że programowanie jest świetną, ekscytującą i porywającą zabawą! W tej książce: wprowadzenie do Pythona i przygotowanie środowiska do pracy podstawowe konstrukcje kodu projektowanie konstrukcji bardziej złożonych aplikacji tworzenie dokumentacji aplikacji w Pythonie korzystanie z różnych bibliotek Pythona Wszechstronny, wydajny, elastyczny. Python - wybór idealny! O autorze Rob Miles uczy programowania od ponad dwudziestu pięciu lat. Jest ekspertem w dziedzinie programowania w języku Visual C#, przy użyciu frameworku XNA oraz Microsoft MVP for Windows Phone Development. Oprócz pisania własnych gier i aplikacji oraz pracy dydaktycznej na uniwersytecie Rob brał udział w wielu różnych komercyjnych projektach informatycznych.
30% rabatu
62,30
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Arduino dla początkujących Podstawy i szkice
Arduino jest bardzo prostym komputerem, który można wykorzystać w najróżniejszych gadżetach wykonywanych w zaciszu własnego domu. Potrafi komunikować się z komputerem, posiada także złącza służące do podłączania zewnętrznych elementów elektronicznych, takich jak silniki, przekaźniki, fotodiody, diody laserowe, głośniki, mikrofony itp. Oprogramowanie służące do programowania Arduino jest łatwe w użyciu i jest dostępne za darmo na platformy Windows, Mac i Linux. Przy tym wszystkim Arduino jest bardzo prosty w rozbudowie o kolejne elementy. Dzięki temu łatwo może posłużyć do budowy najprzeróżniejszych robotów, sterowników, czujników czy interfejsów do komunikacji z innymi urządzeniami. Dodatkowo Arduino jest znakomitym, ciekawym i bardzo przyjemnym sposobem na nauczenie się podstaw elektroniki, informatyki bądź programowania. Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem popularnego podręcznika programowania dla osób, które chcą zacząć swoją przygodę z Arduino. Skorzystasz z niej nawet wtedy, gdy nie masz pojęcia o programowaniu. Wystarczy zestaw Arduino i ochota do pracy twórczej, aby wykonać urządzenie do sterowania oświetleniem, zarządzania energią wytwarzaną przez panele słoneczne, tablicę do wyświetlania komunikatów i wiele innych ciekawych projektów. Dzięki przejrzystym wskazówkom i wyjaśnieniom już wkrótce przekonasz się, że programowanie Arduino jest czynnością prostą i przyjemną, a błędów wynikających z wadliwego kodu można łatwo uniknąć. Gruntowna znajomość podstaw języka C będzie dodatkową korzyścią, którą zyskasz dzięki tej książce. W tej książce: budowa płytki Arduino i przygotowanie środowiska pracy programowanie Arduino w języku C korzystanie z pamięci Flash i EEPROM Arduino w projektach internetu rzeczy obsługa wyświetlaczy OLED i LED Arduino: sprawdź, jak fascynujący może być mikrokontroler! O autorze Dr Simon Monk jest cybernetykiem, informatykiem, autorem książek i konstruktorem. Kilka lat był pracownikiem akademickim, później zajął się rozwijaniem firmy programistycznej Momote Ltd. Elektronika jest jego ukochanym hobby od wczesnej młodości. Dr Monk jest autorem ok. dwudziestu książek dla pasjonatów elektroniki i majsterkowania. Zachęcony ich popularnością w 2015 roku wraz z żoną Lindą założył spółkę MonkMakes Ltd., gdzie zajmuje się projektowaniem nowych produktów i... parzeniem świetnej herbaty dla swoich gości.
30% rabatu
24,43
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Kotlin w akcji
Kotlin został zaprojektowany jako obiektowy język w pełni interoperacyjny z kodem napisanym w Javie. Został zaprezentowany w 2011 roku. Od tego czasu jest rozwijany, a jego popularność stale rośnie. Kotlin jest językiem o statycznie typowanych zmiennych. Charakteryzuje się czytelną składnią i ścisłą integracją z istniejącymi projektami, bibliotekami i platformami utworzonymi w Javie. Kompiluje się do postaci binarnego kodu JVM, więc można go uruchamiać wszędzie tam, gdzie jest Java, również w Androidzie. Kotlin zainteresuje programistów aplikacji mobilnych również dlatego, że kod napisany w tym języku obciąża system w minimalnym stopniu. Przy tym wszystkim środowisko Kotlina jest w całości otwartym oprogramowaniem do bezpłatnego korzystania w dowolnych celach! Ta książka jest przeznaczona dla osób, które mają pewne doświadczenia z Javą i chcą szybko poznać Kotlina w stopniu pozwalającym na tworzenie aplikacji serwerowych, dla systemu Android i maszyn JVM. Znalazł się tu opis podstawowych cech języka i jego najważniejszych struktur, a następnie przedstawiono bardziej zaawansowane zagadnienia, takie jak tworzenie wysokopoziomowych abstrakcji i języków domenowych. Duży nacisk położono na integrację kodu Kotlin z istniejącymi projektami Java oraz na sposoby wprowadzania Kotlina do aktualnie użytkowanego środowiska. Zaprezentowano kilka przydatnych bibliotek i narzędzi, znakomicie ułatwiających pracę programiście. Nie zabrakło również licznych przykładów kodu, ilustrujących omawiane zagadnienia. W tej książce między innymi: solidne wprowadzenie do Kotlina klasy, klasy danych i funkcje lambda typy danych, w tym kolekcje i puste zmienne własne interfejsy i abstrakcje w Kotlinie parametry reifikowanego typu, adnotacje i refleksje Kotlin - idealny dla Androida! O autorach Dmitrij Żemierow pracuje w JetBrains (firma programistyczna z siedzibą w Pradze) od 2003 r. Jest jednym ze współautorów języka Kotlin, dla którego stworzył pierwszą wersję generatora kodu na maszyny JVM. Prezentował ten język na konferencjach na całym świecie. Obecnie kieruje zespołem rozwijającym wtyczkę Kotlin dla środowiska IntelliJ IDEA. Swietłana Isakowa dołączyła do zespołu Kotlina w 2011 r. Pracowała nad domniemaniem typów i rozpoznawaniem przeciążania w kompilatorze. Obecnie zajmuje się popularyzacją języka Kotlin, prezentując go na konferencjach i szkoleniach.
30% rabatu
46,90
67,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Blockchain Podstawy technologii łańcucha bloków w 25 krokach
W pewnym uproszczeniu łańcuch bloków (blockchain) jest rozproszoną bazą danych, która utrzymuje stale rosnącą liczbę rekordów danych zabezpieczonych kryptograficznie przed manipulacją i próbą naruszenia integralności. Może posłużyć jako rozproszona księga rachunkowa. Technologia ta cieszy się dużym zainteresowaniem, a niektórzy entuzjaści nazywają ją nawet przełomową. Aby zrozumieć, do czego łańcuch bloków może się przydać, poprawnie ocenić uzasadnienie biznesowe startupów wykorzystujących łańcuch bloków czy też móc śledzić dyskusję na temat jego oczekiwanych efektów ekonomicznych, konieczne jest zrozumienie podstawowych pojęć związanych z technologią blockchain i uświadomienie sobie jej potencjalnych zastosowań. Niniejsza publikacja stanowi przystępne wprowadzenie do założeń technologii łańcucha bloków. Poszczególne pojęcia przedstawiono bez nadmiernej liczby szczegółów technicznych. Dzięki książce można przyswoić sobie takie koncepcje związane z łańcuchem bloków, jak transakcje, wartości haszujące, kryptografia, struktury danych, systemy peer-to-peer, systemy rozproszone, integralność systemu i konsensus w systemach rozproszonych. Książka została napisana w stylu konwersacyjnym, w sposób umożliwiający etapowe, stopniowe poznawanie problematyki. Matematyczne podstawy kryptografii i algorytmów zostały celowo pominięte, a zamiast tego zastosowano metafory i analogie. Dzięki temu zawarte tu treści będą zrozumiałe nawet dla Czytelnika bez przygotowania technicznego. W książce między innymi: główne koncepcje inżynierii programowania i potrzebna terminologia zastosowanie łańcucha bloków i zalety tej technologii wewnętrzne zasady działania łańcucha bloków ograniczenia łańcucha bloków i sposoby ich przezwyciężania omówienie kierunków prac rozwojowych nad technologią wykorzystywanie łańcucha bloków w warunkach rzeczywistych Łańcuch bloków. Czym jest? Do czego się przyda? W jaki sposób działa? O autorze Dr Daniel Drescher zawodowo zajmuje się bankowością. Od wielu lat pracuje w różnych bankach. Specjalizuje się w elektronicznym obrocie papierami wartościowymi. Jest ekspertem w dziedzinie automatyzacji, uczenia maszynowego i zagadnień big data w kontekście obrotu papierami wartościowymi.
30% rabatu
27,93
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
MINECRAFT SEKRETY I TRIKI BUDUJ I WALCZ
Kolejna książka z cyklu "Minecraft. Sekrety i Triki". Kolejny poradnik dla gracy w Minecrafta, wypakowany po brzegi wskazówkami, trickami znanymi tylko starym wyjadaczom oraz pomysłami na niestandardowe rozwiązania. Pokazujemy jak rozpocząć przygodę w uniwersum Minecrafta, a następnie jak w nim przetrwać. Przygotowaliśmy mnóstwo podpowiedzi na temat budowy, a także tego, jak radzić sobie w czasie walki!
34% rabatu
19,78
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
KODOWANIE Z MINECRAFTEM BUDUJ WYŻEJ SZYBCIEJ ZBIERAJ PLONY KOP GŁĘBIEJ I AUTOMATYZUJ NUDNE ZAJĘCIA
Minecraft to bardzo popularna gra komputerowa, która na całym świecie sprzedała się w milionach egzemplarzy. Teraz możesz wykorzystać ją także do nauki programowania. W książce Kodowanie z Minecraftem® znajdziesz instrukcje, dzięki którym napiszesz programy komputerowe, które pozwolą Ci zautomatyzować swoją grę – szybciej wydobywać minerały, wytwarzać przedmioty i budować, co tylko przyjdzie Ci do głowy! W swojej pracy będziesz korzystał z Lua, czyli języka programowania, którym posługują się profesjonalni twórcy gier. Z jego pomocą zaprogramujesz roboty, które mogą uprawiać dowolne rośliny, stworzysz fabrykę produkującą materiały budowlane i wiele innych!
15% rabatu
58,65
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
C# 7.1 i .NET Core 2.0 dla programistów aplikacji wieloplatformowych
Powszechnie uważa się, że C# jest świetnym językiem ogólnego zastosowania, który nadaje się do tworzenia każdego rodzaju oprogramowania - od serwisów internetowych poprzez aplikacje biznesowe aż po gry. Oprogramowanie takie działa na komputerach biurkowych, serwerach, urządzeniach mobilnych, a także na specjalizowanych systemach do gier. Z kolei .NET Core pozwala na tworzenie rozwiązań serwerowych w chmurze oraz na pracę z urządzeniami wirtualnej lub rozszerzonej rzeczywistości. To wszystko sprawia, że technologie C# i .NET Core umożliwiają tworzenie nowoczesnych systemów, które będą wydajnie działać na wielu różnych platformach. Ta książka jest znakomitym, spójnym i bardzo praktycznym podręcznikiem do nauki języka C#. Pokazuje również najlepsze praktyki stosowane na platformie .NET Core. Z publikacji skorzysta każdy, kto pragnie zdobyć dobre przygotowanie do pracy z językiem i platformą. Znalazły się tu przystępnie wyłożone podstawy języka C#, a także sposoby debugowania kodu i zasady programowania obiektowego. Nie zabrakło informacji o najnowszych elementach języka C# 7.1, takich jak domyślne literały, krotki, dopasowywanie wzorców, zmienne typu out i inne. Dokładnie opisano biblioteki klas .NET Standard 2.0. Zaprezentowano najważniejsze rodzaje aplikacji, takie jak witryny i aplikacje internetowe, serwisy sieciowe, aplikacje UWP oraz aplikacje mobilne. W tej książce między innymi: Solidne podstawy C# 7.1 i .NET Core 2.0 Profesjonalne aplikacje w ASP.NET Core 2.0 i wielozadaniowość Stosowanie Entity Framework Core oraz LINQ do pracy nad danymi Korzystanie ze środowiska UWP oraz z Xamarin.Forms Szyfrowanie, strumienie i serializacja Planowane funkcje języka C# w wersji 8 Wieloplatformowa aplikacja - profesjonalny deweloper! O autorze Mark J. Price specjalizuje się w programowaniu w języku C#. Ma certyfikat MCSD oraz Episerver. Na początku XXI wieku pisał oficjalne kursy programowania dla Microsoftu, włączając w to kursy języka C#. Poza doświadczeniem w rozwijaniu aplikacji i pisaniu poprawnego kodu ma duże umiejętności edukacyjne: potrafi efektywnie przekazać wiedzę zarówno profesjonalistom z wieloletnim doświadczeniem, jak i 16-latkom stawiającym pierwsze linie kodu. Obecnie Price tworzy i prowadzi kursy dotyczące usług Digital Experience Cloud firmy Episerver.
30% rabatu
69,30
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Java Przewodnik dla początkujących
Java jest jednym z kilku języków programowania, które niemal od początku istotnie wpływały na kształt programowania jako takiego. Już w początkowej fazie swojej historii, w 1995 r., Java spowodowała prawdziwą rewolucję w programowaniu. Stała się jedną z przyczyn skokowego rozwoju technologii internetowych i określiła nowe standardy projektowania języków programowania. Do dzisiaj zaliczana jest do awangardy, skupiając wokół siebie społeczność osób ciągle poszukujących innowacji. Oznacza to, że solidne podstawy programowania w Javie są znakomitą inwestycją dla każdego programisty, który swoją przyszłość wiąże z rozwojem najnowszych technologii informatycznych. Ta książka jest kolejnym wydaniem wyjątkowego podręcznika, zaktualizowanym o informacje dotyczące Javy SE 9. Dzięki niej zdobędziesz solidne podstawy programowania w Javie, nawet jeśli nie masz żadnego przygotowania w tym kierunku. Poszczególne zagadnienia przedstawiono tu bardzo klarownie i przejrzyście, krok po kroku, uzupełniając je o liczne przykłady, testy sprawdzające i projekty do samodzielnej pracy. Najpierw zapoznasz się z podstawowymi informacjami, takimi jak kompilacja i uruchomienie programu w Javie. Następnie nauczysz się stosować słowa kluczowe i konstrukcje, które tworzą rdzeń tego języka. Stopniowo przejdziesz do zaawansowanych tematów, włączając w to programowanie wielowątkowe, typy sparametryzowane, wyrażenia lambda oraz moduły. Na końcu zapoznasz się z biblioteką Swing. Najważniejsze zagadnienia: Historia Javy, jej cechy szczególne i przygotowanie środowiska pracy Podstawowe elementy kodu i zasady programowania obiektowego Dziedziczenie, pakiety i interfejsy Praca na plikach i operacje wejścia-wyjścia Moduły i usługi Technologia JavaFX Java: zdobądź solidne podstawy i twórz kod mistrzów! O autorze Herb Schildt jest jednym z najpopularniejszych autorów książek o programowaniu. Jest autorytetem w sprawach języków C, C++, Java i C#, a także doskonałym programistą systemu Windows. Był członkiem komitetu ANSI/ISO, który dokonał standaryzacji języka C++. Jego książki sprzedały się na całym świecie w ponad 3 milionach egzemplarzy i zostały przetłumaczone na większość języków.
30% rabatu
62,30
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Architektura ewolucyjna
Przez długi czas uważano, że architektura oprogramowania powinna powstać przed rozpoczęciem pisania kodu i pozostać niezmieniona aż do zakończenia projektu. Pojawienie się zwinnych metod tworzenia oprogramowania spowodowało, że taką koncepcję zaczęto podawać w wątpliwość. Niektórzy nawet kwestionowali potrzebę tworzenia architektury, gdyż utrudniała reakcję na zmiany wymagań. Istnieje jednak inne podejście do architektury, zgodnie z którym jest ona ściśle powiązana z fazą programowania i dynamicznie odpowiada na zmiany pojawiające się podczas tworzenia kodu. W ten sposób architektura ewolucyjna, pomimo nieprzewidywalności zmian, zapewnia rozwój projektu we właściwym kierunku. Dzięki tej książce architekci oprogramowania zapoznają się z nowym podejściem do powiązań architektury z czasem. Przekonają się też, że tworzenie architektury ewolucyjnej sprowadza się do trzech głównych zagadnień: funkcji dopasowania, zmian przyrostowych i prawidłowego sprzęgania. W tej książce uwzględniono analizę każdego z tych aspektów, ukazano też mechanizm budowania architektury wspierającej ciągłe zmiany. Szczegółowo wyjaśniono zasady wprowadzania pętli informacji zwrotnej pozwalających całemu zespołowi na spójne rozwijanie systemu w zgodzie z zasadą ciągłego dostarczania. Pokazano metody monitorowania stanu architektury. Sporo uwagi poświęcono problemom danych długowiecznych - jest to często pomijane zagadnienie. W tej książce: Funkcje dopasowania w architekturze Zmiany przyrostowe wprowadzane za pomocą projektowania i operacji Sprzężenie architektury i wprowadzanie zmian bez utraty stabilności systemu Dane ewolucyjne oraz zmiany wymogów i architektury w miarę upływu czasu Budowanie architektur ewolucyjnych Praktyczne wdrażanie architektury ewolucyjnej w korporacji Architektura korporacyjna: wysoka sztuka projektowania! O autorach Neal Ford jest architektem aplikacji w ThoughtWorks, międzynarodowej firmie konsultingowej z branży IT. Jest autorem programów komputerowych, artykułów i książek z dziedziny informatyki. Udziela konsultacji w zakresie projektowania i budowania dużych aplikacji korporacyjnych, a także prowadzi internetowe wykłady dla wojska i wielu firm z całego świata, wpisanych na listę „Fortune 500”. Dr Rebecca Parsons od dziesięcioleci zajmuje się inżynierią oprogramowania, w tym wielkoskalowymi rozproszonymi aplikacjami obiektowymi, integracją systemów, optymalizacją oprogramowania, teorią obliczeń, uczenia maszynowego i biologii obliczeniowej. Patrick Kua słynie z umiejętności równoważenia technologii, ludzi i procesu w celu zwiększenia efektywności zespołu. Na wielu konferencjach wygłasza referaty na temat architektury i tworzenia silnej kultury inżynieryjnej.
30% rabatu
41,30
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Od pomysłu do przemysłu.
Od pomysłu do przemysłu.
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Dowiedz się, co zrobić, aby Twój projekt IT zakończył się sukcesem Dlaczego tak wiele projektów IT kończy się porażką? Co zrobić, aby Twoja inwestycja nie poszła na marne? Jakie praktyki wdrożeniowe systemów IT pozwolą Ci osiągnąć sukces? Gdzie warto i należy inwestować swój czas i uwagę, realizując projekt IT? Poznaj odpowiedzi na te pytania i podejdź profesjonalnie do swojego projektu! To nie jest typowy podręcznik do zarządzania projektami informatycznymi, zawężony do jednej konkretnej i uniwersalnej technologii. Autor wskazuje krok po kroku, jak w praktyce zdefiniować, zrealizować i wdrożyć z sukcesem nowy system informatyczny lub zaktualizować istniejący. Szczegółowo przedstawia proces przygotowania i odbioru projektu IT z perspektywy biznesowej. Publikacja odnosi się do rynku polskiego, polskich problemów i praktyk... negatywnych i pozytywnych. Znajdziesz tu szablony konkretnych dokumentów i przydatnych procedur, takich jak procedura odbioru gotowej aplikacji. Książka ta omawia również kwestię inwestowania w dokumentację systemu - do jakiego stopnia i kiedy warto to robić, jakie są możliwe podejścia do testowania rozwiązań, jak wycenić planowane prace, jak zadbać o odpowiednie doświadczenie użytkownika (UX) i jak unikać pułapek związanych z uzależnieniem się od jednego dostawcy usług IT. Cały sporządzony materiał został stworzony na podstawie doświadczeń praktycznych, z uwzględnieniem paradygmatu efektywności kosztowej oraz koncentracji na osiągnięciu oczekiwanego rezultatu biznesowego. Wszystko to zostało opatrzone licznymi przykładami i ponad 100 rysunkami. W tej książce znajdziesz: Opis etapów poprzedzających uruchomienie projektu IT Sposoby prowadzenia projektów informatycznych Narzędzia i metody wykorzystywane w analizie biznesowej i systemowej Definiowanie zakresu i sposobu zapewniania zgodności projektu z wymaganiami Procedury odbioru projektu i testowanie aplikacji Zapewnianie właściwego UX i metody wyceny projektów Zobacz już dziś, jak prawidłowo przygotowywać i odbierać projekty informatyczne!
30% rabatu
41,30
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
PROJEKTOWANIE GIER PRZY UŻYCIU ŚRODOWISKA UNITY I JĘZYKA C# OD POMYSŁU DO GOTOWEJ GRY WYD. 2
Jak być dwudziestolatkiem to zbiór stu rozdziałów, z których każdy opisuje fragment codziennego życia. Tekst Przemka Chojeckiego uzupełniają ilustracje Kasi Suro. Książka jest lekkim literackim poradnikiem, który porusza problemy częste w trzeciej dekadzie życia: presja rówieśników, niepewność przyszłości, wybory życiowe, kariera, edukacja, styl życia, podróże. Przemysław Chojecki – doktor matematyki, pisarz, miłośnik sztuki. Po pięciu latach pobytu w Paryżu i dwóch w Oksfordzie wrócił na stałe do Polski. Oprócz pisania i czytania spędza czas głównie na rozważaniach o ludzkiej kreatywności i sztucznej inteligencji. Jest adiunktem w Polskiej Akademii Nauk i prowadzi grupę technologiczną ulam.ai. Kasia Suro – polska ilustratorka, kolekcjonerka mitów i poszukiwaczka wspomnień. Mieszka i pracuje w Barcelonie, gdzie ukończyła studia magisterskie na wydziale Ilustracji Innowacyjnej w Bau, Centre Universitari de Disseny. Prace Kasi można zobaczyć na rozmaitych wystawach czasowych w Warszawie i Barcelonie oraz w formie murali na ścianach w Polsce, Hiszpanii, Brazylii i Argentynie.
35% rabatu
96,76
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
PHP I MYSQL DYNAMICZNE STRONY WWW SZYBKI START WYD. 5
Język PHP i serwer bazy danych MySQL stały się nieformalnym standardem tworzenia dynamicznych witryn, które korzystają z baz danych. Mimo że istnieje wiele innych konkurencyjnych technologii, rzesza programistów aplikacji internetowych decyduje się właśnie na to rozwiązanie. Otwarte źródła, dostępność, coraz szersze możliwości, elastyczność i szybkość, konsekwentny rozwój - to tylko kilka zalet PHP i MySQL. Projektanci dynamicznych stron WWW wysoce sobie cenią te zalety, o czym świadczy choćby stale wzrastająca liczba stron WWW, które napisano z wykorzystaniem tych technologii. Ta książka jest doskonałym poradnikiem dla projektantów dynamicznych stron WWW. Szczególnie przydatna okaże się dla osób dopiero nabierających wprawy w programowaniu. W przejrzysty sposób opisano podstawy języków PHP oraz SQL. Przedstawiono zasady poprawnego konfigurowania serwerów PHP i MySQL. Uwzględniono zagadnienia dotyczące obsługi i usuwania błędów, a także przeprowadzania testów aplikacji. Szeroko potraktowano kwestie bezpieczeństwa aplikacji. Znalazło się tu również sporo informacji o integracji PHP z takimi technologiami jak JavaScript, jQuery, Perl czy Ajax. Przy tym wszystkim książka jest napisana w sposób bardzo przystępny, a liczne przykłady znakomicie ułatwiają zrozumienie prezentowanych treści. Najważniejsze zagadnienia przedstawione w książce: Podstawy PHP i MySQL Zaawansowane zagadnienia i tworzenie zoptymalizowanego kodu Ukryte pola, stronicowanie wyników i inne techniki programistyczne Korzystanie z ciasteczek i sesje Zabezpieczenia aplikacji PHP i MySQL - wydajne, niezawodne, stabilne działanie! O autorze Larry Ullman jest prezesem firmy Digital Media and Communications INC, która specjalizuje się w technologiach informacyjnych. Jest autorem świetnie sprzedającej się książki "PHP i MySQL. Dynamiczne strony WWW. Szybki start", jak również kilku innych książek na temat podobnych technologii. Larry pisze również artykuły na te tematy, jak również uczy ich.
30% rabatu
69,30
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
TWORZENIE GIER W JĘZYKU HTML5 DLA PROFESJONALISTÓW WYD. 2
HTML5 jest dziś kojarzony ze znakomitym narzędziem do tworzenia zaawansowanych, interaktywnych i dynamicznych aplikacji internetowych. Udostępnia programistom szereg nowoczesnych technologii, które są konsekwentnie rozwijane w ramach wielu specyfikacji nadzorowanych przez W3C i grupę WHATWG. Szczególnie atrakcyjne jest wykorzystanie HTML5 do tworzenia gier. Mogą to być gry najróżniejszych rodzajów: od prostych układanek po skomplikowane gry fabularne dla wielu graczy. Aby jednak Twoje dzieło stało się prawdziwym hitem, musisz się dowiedzieć, jak swoją pracę wykonać na wysokim, profesjonalnym poziomie. Ta książka jest drugim, uaktualnionym i uzupełnionym, wydaniem świetnego podręcznika dla programistów gier. Dzięki niej zaczniesz mistrzowsko stosować zaawansowane techniki programistyczne w języku HTML5. Nauka będzie polegać na wykonaniu dwóch projektów: strategicznej gry planszowej oraz gry czasu rzeczywistego typu RST. Dzięki przejrzystym wskazówkom i dokładnym instrukcjom sprawnie ukończysz kolejne elementy aplikacji. W ten sposób zapoznasz się z najważniejszymi narzędziami służącymi do tworzenia gier, a także dowiesz się, w jaki sposób praktycznie wykorzystać najbardziej zaawansowane możliwości HTML. Dzięki książce nauczysz się również pisać gry na urządzenia mobilne. Szybko zaczniesz tworzyć złożone dopracowane gry i staniesz się profesjonalnym programistą gier HTML5. W tej książce między innymi: Wykorzystanie silnika fizyki Box2D i uzyskiwanie realistycznych efektów Projektowanie złożonych światów i interaktywnych postaci Efekty paralaksy i efekty dźwiękowe Algorytmy odnajdowania ścieżek oraz nawigacji Wykorzystanie drzew decyzyjnych, maszyn stanów oraz zdarzeń skryptowych HTML5. Idealny język dla profesjonalnego twórcy gier! O autorze Aditya Ravi Shankar zaczął programować w 1993, kiedy to poznał świat komputerów. Bez dostępu do internetu i zasobów online, napisał swoją pierwszą grę w języku GW-BASIC, przepisując kod z książki, którą znalazł w lokalnej bibliotece. Po ukończeniu studiów w Indian Institute of Technology w Madrasie w 2001, Aditya spędził prawie dekadę pracując jako konsultant ds. oprogramowania, pracując nad systemami sprzedaży i analizy dla banków inwestycyjnych oraz dla dużych firm z listy Fortune 100. Ostatecznie porzucił świat korporacji i skoncentrował się na tym, co uwielbiał robić Zdeklarowany maniak technologii, Aditya zaczął spędzać czas tworząc własne projekty i eksperymentując, korzystając ze wszystkich możliwych nowych języków i technologii, oczywiście włącznie z HTML5. W tym czasie stał się znany po odtworzeniu kilku klasycznych gier w języku HTML5, włącznie ze słynną grą strategiczną w czasie rzeczywistym Command and Conquer oraz grą Commandos: Behind Enemy Lines. Oprócz programowania, Aditya pasjonuje się bilardem, salsą i rozwojem osobistym. Rozwija własną stronę internetową, na której publikuje artykuły związane z programowaniem gier, rozwojem osobistym i bilardem. Umieszcza na niej również wersje demo swoich popularnych gier. W czasie wolnym od pisania i pracy nad własnymi projektami Aditya doradza firmom, pomagając im wdrażać nowe oprogramowanie i gry.
30% rabatu
48,30
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
ASP NET CORE 2.0 WPROWADZENIE
Framework ASP.NET Core 2.0 stanowi odpowiedź Microsoftu na potrzeby programistów, które z kolei zmieniają się wraz z rynkiem IT. Klienci wymagają od aplikacji zgodności z różnymi standardami, wysokiej efektywności i skalowalności, a czas wyprodukowania i wdrożenia nowego rozwiązania ma być jak najkrótszy. Do takiej pracy potrzeba narzędzi o odpowiedniej produktywności, rozszerzalności i elastyczności. Dzięki uwzględnieniu tych wyśrubowanych kryteriów Microsoft stworzył platformę ASP.NET Core pozwalającą na tworzenie, kompilację i uruchamianie aplikacji w dowolnym środowisku. Można też korzystać z zewnętrznych bibliotek i z najbardziej aktualnych wzorców projektowych. Opanowanie tego złożonego narzędzia pozwoli zająć programiście znakomitą pozycję wyjściową do tworzenia wydajnych i nowoczesnych aplikacji internetowych. Ta książka jest przeznaczona dla programistów chcących budować nowoczesne aplikacje internetowe na platformie ASP.NET Core 2.0. W przystępny i zrozumiały sposób, na praktycznych przykładach wyjaśniono tu możliwości ASP.NET Core 2.0. Większość kluczowych funkcji została opisana z wykorzystaniem zwięzłych przykładów. Dzięki jasnym instrukcjom krok po kroku możliwe jest niemal natychmiastowe rozpoczęcie programowania. W książce omówiono tworzenie responsywnych aplikacji internetowych, stosowanie w praktyce modelu MVC, wdrażanie aplikacji z wykorzystaniem technologii chmury, a także monitorowanie pracy oprogramowania w środowisku produkcyjnym i reagowanie na pojawiające się problemy. W tej książce między innymi: Funkcjonalność i ograniczenia ASP.NET Core 2.0 oraz struktura i koncepcji aplikacji Przygotowanie i konfiguracja środowiska pracy Tworzenie aplikacji MVC i aplikacji Web API Praca z bazą danych z użyciem zaawansowanych funkcji programu Entity Framework Core 2 Zabezpieczanie aplikacji i jej testowanie Hosting i wdrażanie aplikacji lokalnie oraz w chmurze ASP.NET Core 2.0. Podejmij wyzwanie! O autorach Jason De Oliveira jest dyrektorem ds. technicznych (CTO) w firmie programistycznej MEGA International w Paryżu. Ma ogromną wiedzę i doświadczenie w dziedzinie architektury oprogramowania i architektury korporacyjnej. Chętnie zabiera głos na konferencjach, pisze fachowe książki i artykuły. Od ponad sześciu lat otrzymuje nagrodę MVP C#/.NET Microsoftu. Michel Bruchet jest architektem aplikacji w MEGA International. Od ponad dwudziestu lat kieruje złożonymi projektami IT. Jest również uważany za mózg technologicznej firmy Ingenius Solution.
30% rabatu
48,30
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
HELLO SCRATCH NAPISZ SWOJĄ PIERWSZĄ GRĘ I UCZ SIĘ PROGRAMOWANIA
Programowanie i gry komputerowe mają ze sobą wiele wspólnego. Są interesujące, wciągające oraz dają mnóstwo radości i satysfakcji. A przede wszystkim są znakomitą zabawą dla każdego bystrego dzieciaka, nawet jeśli ten dzieciak ma osiem lat i dopiero co opanował sztukę czytania. Naturalnie, dla tak młodych adeptów sztuki kodowania potrzebne jest specjalne środowisko, właśnie takie jak Scratch - język programowania dla dzieci stworzony przez MIT i udostępniony na zasadach open source. To świetny sposób na naukę programistycznego myślenia bez konieczności wnikania w złożoność standardowego programowania. Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier. To znakomity sposób na pierwsze kroki w świecie programowania! W książce opisano, jak rozpocząć pracę ze Scratchem i jak wygląda jego przestrzeń robocza oraz edytor grafiki. Przystępnie przedstawiono podstawowe idee programowania. Omówiono krok po kroku tworzenie zabawnych gier w stylu retro. Starannie dobrane projekty zachęcają do prowadzenia samodzielnych poszukiwań, eksperymentów i modyfikacji. Przy tym wszystkim książka jest znakomitą pomocą zarówno do samodzielnych ćwiczeń, jak i do wspólnej pracy z rodzicami, dla których może stać się pretekstem do wspomnień o grach sprzed lat. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 - 14 lat i zawiera: Wprowadzenie do Scratcha Przedstawienie podstawowych idei programistycznych Zasady tworzenia elementów graficznych (pixel art) i skryptów Wyczerpująco opisane projekty mniejszych i większych programów Instrukcje budowania wciągających gier retro Dziecinajlepiej wiedzą, jak nauczyć dzieci programowania! O autorach Melissa Ford – mama Gabriel i Sadie. Zapewnia im wszystko, czego potrzebują do rozwijania programistycznych umiejętności. Nadała kształt książce i wykonała potrzebne prace edytorskie. Gabriel Ford i Sadie Ford – dwunastoletnie bliźnięta, które razem tworzą zgrany zespół programistyczny. Na potrzeby tej książki Gabriel zajął się programowaniem gier, napisał też rozdziały poświęcone kodowaniu, a Sadie stworzyła elementy graficzne oraz tła, poza tym napisała rozdziały dotyczące pixel artu.
30% rabatu
34,30
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
ZAPROJEKTUJ BOTA TWORZENIE INTERFEJSÓW KONWERSACYJNYCH
Bot jest nowatorskim interfejsem użytkownika, dzięki któremu można komunikować się z aplikacją w naturalny i intuicyjny sposób. Eksperci przewidują, że wkrótce interfejs konwersacyjny będzie standardowym wyposażeniem aplikacji. Niemniej projektowanie botów jest złożonym zagadnieniem. Trzeba wiedzieć, kiedy je zastosować i jak zapewnić odpowiednią efektywność temu rozwiązaniu. Podczas tworzenia bota należy rozważyć wiele opcji, opracować skuteczny proces komunikacji, wyznaczyć różne przebiegi konwersacji, a także zdefiniować osobowość bota i znaleźć równowagę pomiędzy bogactwem opcji sterowania a ilością tekstu. Dzięki tej książce łatwiej zrozumiesz naturę botów i nauczysz się je projektować. Zamieszczono tu wiele informacji o pracy projektantów i programistów botów. Poza zagadnieniami teoretycznymi znajdziesz tu także sporo praktycznej wiedzy, wzbogaconej rzeczywistymi przykładami budowania użytecznych botów. Nauczysz się projektowania konwersacyjnych interfejsów użytkownika, poznasz zagadnienia związane z dystrybucją, marketingiem, architekturą i czerpaniem dochodów z takiej działalności. Nie zabrakło także informacji o perspektywach tej branży, o platformach botów i rozwoju rynku botów. Jest to lektura obowiązkowa dla projektantów aplikacji i menedżerów produktu, którzy rozważają wdrożenie tego rodzaju interfejsu w swoich rozwiązaniach! Dzięki tej książce poznasz: różne zastosowania botów i dowiesz się, czym jest marka, osobowość, konwersacja budowę bota i zasady projektowania jego poszczególnych elementów wszystkie etapy tworzenia bota konsumenckiego i biznesowego dobre praktyki i nieoczywiste zasady projektowania interfejsów konwersacyjnych techniki tworzenia i testowania prototypu bota Bot - interaktywność w nowym wymiarze! O autorze Amir Shevat na co dzień zarządza współpracą pomiędzy programistami i projektantami botów. Wcześniej zarządzał programem wspierania młodych firm przez korporację Google — pomagał programistom z całego świata w projektowaniu i tworzeniu lepszych produktów. Shevat jest również autorem popularnego kursu projektowania produktów, dzięki któremu menedżerowie, projektanci i programiści uczą się tworzenia oprogramowania najwyżej ocenianego przez użytkowników.
30% rabatu
41,30
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Swift 4. Koduj jak mistrz
Swift 4. Koduj jak mistrz
Autor: Jon Hoffman
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Historia Swifta rozpoczęła się w 2014 r. Dziś jest najważniejszym językiem programowania dla platform macOS i iOS. Charakteryzuje się zwięzłą i przejrzystą składnią, jest przy tym wygodny i elastyczny, a jego nauka nie powinna sprawiać problemów nawet początkującym deweloperom. Od chwili jego powstania Apple co roku przedstawia nowe wydanie tego języka. Na konferencji WWDC w 2017 roku zaprezentowano wydanie o numerze 4, w którym wprowadzono sporo bardzo interesujących zmian. Każdy, kto chce pisać efektywne i bezpieczne aplikacje dla macOS i iOS, koniecznie powinien się z nimi zapoznać! Niniejsza książka jest praktycznym podręcznikiem efektywnego programowania w języku Swift 4. Znajdziesz tu wyjaśnienie podstaw języka, następnie poznasz nowe funkcje i nauczysz się z nich korzystać podczas tworzenia aplikacji. Poza dość zasadniczymi kwestiami przedstawiono tu również zagadnienia zaawansowane, takie jak łączenie w projekcie kodu Objective-C i Swift, wykorzystanie mechanizmu ARC, używanie domknięć i zastosowanie programowania równoległego. Bardzo ciekawymi tematami poruszonymi w książce są rozszerzenia protokołów, obsługa błędów, stosowanie wzorców projektowych i współbieżności. Poznasz potężne możliwości programowania zorientowanego na protokoły. Szybko nauczysz się pisać elastyczny i łatwy w zarządzaniu kod. W tej książce między innymi: składnia i elementy języka Swift kontrola przepływu działania programu tworzenie bezpiecznego kodu i obsługa błędów typy opcjonalne, typy generyczne i domknięcia zasady pisania eleganckiego i czytelnego kodu podstawowe biblioteki Swifta i wzorce projektowe Swift 4: programuj po mistrzowsku! Jon Hoffman jest wyjątkowo doświadczonym twórcą oprogramowania dla platformy iOS. Pracował też jako administrator systemu i sieci oraz administrator bezpieczeństwa. Napisał również sporo aplikacji mobilnych dla Androida i Windows. Hoffman uwielbia wyzwania programistyczne, projekty z robotyki i druku 3D. Od kilku lat wraz z żoną i córkami dzieli inną pasję: taekwondo.
30% rabatu
46,90
67,00 zł
Dodaj
do koszyka
Deep Learning. Uczenie głębokie z językiem Python
Na naszych oczach dokonuje się przełom: technologie wykorzystujące rozmaite formy sztucznej inteligencji zaczynają się pojawiać w różnych branżach. Niektórzy nawet nie zdają sobie sprawy, jak często i jak powszechnie stosuje się algorytmy uczenia głębokiego. Możliwości w tym zakresie stale rosną. Wzrasta też zapotrzebowanie na inżynierów, którzy swobodnie operują wiedzą o uczeniu głębokim i są w stanie zaimplementować potrzebne algorytmy w konkretnym oprogramowaniu. Uczenie głębokie jest jednak dość złożonym zagadnieniem, a przyswojenie sobie potrzebnych umiejętności wymaga wysiłku. Ta książka stanowi doskonałe wprowadzenie w temat uczenia głębokiego. Wyjaśniono tu najważniejsze pojęcia uczenia maszynowego. Pokazano, do czego mogą się przydać takie narzędzia jak pakiet scikit-learn, biblioteki Theano, Keras czy TensorFlow. Ten praktyczny przewodnik znakomicie ułatwi zrozumienie zagadnień rozpoznawania wzorców, dokładnego skalowania danych, pozwoli też na rzetelne zapoznanie się z algorytmami i technikami uczenia głębokiego. Autorzy zaproponowali wykorzystanie w powyższych celach języka Python - ulubionego narzędzia wielu badaczy i pasjonatów nauki. W książce między innymi: Solidne podstawy uczenia maszynowego i sieci neuronowych Trening systemów sztucznej inteligencji w grach komputerowych Rozpoznawanie obrazów Rekurencyjne sieci neuronowej w modelowaniu języka Budowa systemów wykrywania oszustw i włamań Uczenie głębokie: zajrzyj w przyszłość programowania! Dr Valentino Zokka opracował wiele algorytmów matematycznych i modeli prognostycznych dla firmy Boeing. Obecnie jest konsultantem w branży finansowej. Gianmario Spacagna pracuje w firmie Pirelli, gdzie buduje systemy maszynowego uczenia się i kompletne rozwiązania do produktów informacyjnych. Daniel Slater tworzył oprogramowanie do oceny ryzyka dla branży finansowej. Obecnie zajmuje się systemami do przetwarzania dużych ilości danych i analizy zachowań użytkowników. Peter Roelants specjalizuje się w stosowaniu technik uczenia głębokiego do badań spektralnych obrazów, rozpoznawania mowy czy ekstrakcji danych z dokumentów.
30% rabatu
46,90
67,00 zł
Dodaj
do koszyka
ANDROID PROGRAMOWANIE APLIKACJI RUSZ GŁOWĄ WYD. 2
Od poprzedniego wydania tej książki minęło parę lat, a kariera Androida wciąż jest dynamiczna! Kompleksowość, otwarty kod źródłowy, modułowa architektura, znakomita elastyczność - to wszystko sprawia, że lawinowo rośnie rzesza ludzi, którzy wybierają właśnie tę platformę. Liczbę urządzeń pracujących pod kontrolą Androida podaje się w miliardach, a najpewniej będzie ich o wiele więcej. To nie tylko telefony, komputery czy tablety, ale także telewizory, inteligentne lodówki czy pralki, a nawet sztuczne satelity. Umiejętność efektywnego programowania dla Androida i dobry pomysł na świetną aplikację skazują dewelopera na nieunikniony sukces! Sięgnij po ten nietypowy podręcznik! Możesz uznać jego formę i sposób przekazywania treści za dziwny, ale prędko przekonasz się, że jest wyjątkowo skuteczny. Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie techniki programowania dla Androida. A to wszystko dzięki nowatorskiemu podejściu autorów, którzy uznali, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Dowiesz się, jak przygotować sobie warsztat pracy, czyli Android Studio. Od razu zaprojektujesz strukturę aplikacji i zbudujesz dobry interfejs. Będziesz swobodnie posługiwał się aktywnościami, intencjami, usługami. Poznasz narzędzia Gradle, ART i ADB, dowiesz się, jak wykorzystywać bazy danych SQLite. A potem będzie jeszcze ciekawiej... W tej książce między innymi: zasady tworzenia aplikacji interaktywnych istotne koncepcje, w tym: aktywności, intencje, usługi, układy i fragmenty biblioteki wsparcia, zadania asynchroniczne bazy danych i kursory uprawnienia i zarządzanie uprawnieniami Neurony płoną. Emocje szaleją. Oto powstaje apka dla Androida! O autorach Dawn Griffiths — z wykształcenia matematyk, zawodowo pracuje jako programistka, posiada już ponad 20-letnie doświadczenie. Napisała także kilka książek z serii Rusz głową!. David Griffiths — programuje od 12. roku życia. Pracował jako instruktor zwinnych metod programowania. Zna już ponad 10 języków. Podobnie jak jego żona, Dawn Griffiths, jest matematykiem i autorem kilku książek z serii Rusz głową!
30% rabatu
83,30
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
73
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka