Jak pokonać trudności z matematyką w szkole ponadgimnazjalnej?
Autor:
Płońska Anna
Wydawca:
Nowik
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788362687770
EAN:
9788362687770
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Karty pracy dla uczniów
format:
20.0x29.0cm
język:
polski
Seria:
MATEMATYKA TO PROSTE
liczba stron:
286
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
29,34 zł
Cena detaliczna:
41,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,30 zł
Opis produktu
Nierozerwalną częścią procesu dydaktycznego w szkole są uczniowie z trudnościami w uczeniu się matematyki. Często młodzi ludzie docierają do IV etapu edukacyjnego, z zaległościami z poprzednich etapów, bywa, że wykazują zakorzeniony lęk przed matematyką i niechęć do tego przedmiotu. Przyczyn tych niepowodzeń można szukać w nieskuteczności działań dydaktycznych i wychowawczych szkoły, mogą one wynikać z zaniedbań w rodzinie i środowisku czy w lenistwie samego ucznia. Zdarza się, że wystarczy zwiększenie poziomu motywacji do nauki, wdrożenie do systematycznej pracy, wzmocnienie samooceny czy rozwinięcie zainteresowania matematyką, aby skierować ich na właściwe tory. Duża część tej grupy uczniów wymaga jednak specjalnego podejścia w procesie dydaktycznym, udokumentowanego opiniami i orzeczeniami z poradni psychologiczno-pedagogicznych, a także uwarunkowanego różnorodnymi ograniczeniami i zaburzeniami rozwojowymi.
Materiał zebrany w tej książce adresowany jest zarówno do uczniów, u których trudności w uczeniu się matematyki wynikają z różnego rodzaju zaniedbań, jak i do tych z zaburzeniami rozwojowymi o różnym charakterze i nasileniu.
Publikacja będzie przydatna w przygotowaniu słabszych uczniów do matury.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|