Kultura a ekonomia (wyd. II)
Autor:
Marian Noga
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN:
9788381024631
EAN:
9788381024631
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
152
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
30,39 zł
Cena detaliczna:
46,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,30 zł
Opis produktu
Na progu XXI w. ciągły, zrównoważony rozwój i wzrost gospodarczy to za mało, by wyjść z peryferii do centrum światowego systemu gospodarczego, w którym to ma szanse nastąpić pełna samorealizacja jednostki i społeczeństwa. Proces ten musi być wsparty udziałem kultury - dotyczy to także Polski.
Autor zdecydowanie odróżnia ekonomikę"" kultury od jej ekonomii"", podkreślając że, ekonomia kultury zajmuje się wpływem kultury na gospodarowanie i gospodarkę, a tym samym na dobrobyt jednostki i społeczeństwa, podczas gdy ekonomika kultury zajmuje się sektorem kultury (przemysłami kreatywnymi), wśród których znajdują się przemysły kultury. Dużym atutem książki jest jej przejrzysta forma i podręcznikowy charakter. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|