Okładka książki Kultura a ekonomia (wyd. II)

Kultura a ekonomia (wyd. II)

Autor: Marian Noga
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN: 9788381024631
EAN: 9788381024631
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 235x165x9 mm
język: polski
liczba stron: 152
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
31,72 zł
46,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy

Opis produktu

Na progu XXI w. ciągły, zrównoważony rozwój i wzrost gospodarczy to za mało, by wyjść z peryferii do centrum światowego systemu gospodarczego, w którym to ma szanse nastąpić pełna samorealizacja jednostki i społeczeństwa. Proces ten musi być wsparty udziałem kultury - dotyczy to także Polski. Autor zdecydowanie odróżnia „ekonomikę" kultury od jej „ekonomii", podkreślając że, ekonomia kultury zajmuje się wpływem kultury na gospodarowanie i gospodarkę, a tym samym na dobrobyt jednostki i społeczeństwa, podczas gdy ekonomika kultury zajmuje się sektorem kultury (przemysłami kreatywnymi), wśród których znajdują się przemysły kultury. Dużym atutem książki jest jej przejrzysta forma i podręcznikowy charakter.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj