Okładka książki Myślenie matematyczne Zabawy i zadania dla młodszych przedszkolaków

Myślenie matematyczne Zabawy i zadania dla młodszych przedszkolaków

Wydawca: Raabe
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788380140189
EAN: 9788380140189
oprawa: Kartonowa
podtytuł: Klasyfikowanie. Orientowanie się w przestrzeni. Rytmy. Serie
format: 29.7x21.0cm
język: polski
liczba stron: 96
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
27,40 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,40

Opis produktu

44 propozycje zabaw i zadań, a dodatkowo karty pracy oraz karty demonstracyjne, których celem jest rozwijanie podstawowych zakresów myślenia matematycznego u dzieci trzy- i czteroletnich: klasyfikowania, orientowania się w przestrzeni, rytmów i serii. Skuteczne przygotowanie dzieci do edukacji matematycznej w szkole! Scenariusze zabaw są łatwe do realizacji w każdych warunkach: sali przedszkolnej, a także ogrodzie. W każdej z książek zawarto propozycje zabaw indywidualnych, zespołowych (grupa kilkorga dzieci) oraz grupowych (dla całej przedszkolnej grupy). Gwarancją najwyższej jakości materiałów i pełnej zgodności z najnowszymi wytycznymi MEN są redaktorzy publikacji: Małgorzata Skura i Michał Lisicki. Klasyfikowanie – porządkowanie obiektów według jednej lub kilku cech. Przedszkolaki uczą się opisywać cechy obiektów, tworzą kolekcje. Takie kompetencje są potrzebne dzieciom dla zrozumienia sposobów, w jaki uporządkowana jest rzeczywistość wokół dziecka, przyswojenia różnych pojęć, hierarchii klas, poszerzenia słownika, zrozumienia różnych pojęć matematycznych. Orientowanie się w przestrzeni – wskazywanie i nazywanie kierunków od siebie, drugiej osoby, przedmiotu, na kartce papieru i rysunku. Takie kompetencje są potrzebne dzieciom dla lepszego rozumienia położenia obiektów w przestrzeni, komunikowania się z innymi, uczenia się czytania i pisania, rozumienia względności spostrzeżeń, rozwoju myślenia, w tym rozumowania operacyjnego. Rytmy – dostrzeganie i kontynuowanie sekwencji rytmicznych stanowi podstawę do orientowania się w czasie, zrozumienia reguł matematycznych, nauki geometrii i efektywniejszego uczenia się. Serie – porządkowanie obiektów według narastającej cechy, odwzorowywanie i układanie prostych serii jest niezbędne do nauki arytmetyki.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj