Okładka książki Programowanie gier w DirectX

Programowanie gier w DirectX

Wydawca: Mikom
wysyłka: niedostępny
ISBN: 837279281X
EAN: 9788372792815
oprawa: Miękka
format: 16.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 896
rok wydania: 2003
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
81,19 zł
Cena detaliczna: 
110,99 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,97

Opis produktu

Książka uczy jak tworzyć zaskakujące efekty specjalne w grach komputerowych. Wprowadza twórców oprogramowania na inny, wyższy poziom umiejętności. Obserwacja niektórych gier nasuwa nam pytanie "Jak oni to, u licha, zrobili?" Z tej książki można się właśnie tego dowiedzieć. Kto nie miał do czynienia z DirectX otrzyma wiele praktycznych wskazówek, które wprowadzają szybko w tę tematykę. Można tu znaleźć sposoby na tworzenie efektów 2D i 3D z maksymalnym wykorzystaniem możliwości kart graficznych. Trudno o bardziej doświadczoną osobę niż autor tej książki, prowadzi on od ponad dziesięciu firmę tworzącą gry komputerowe.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj