Programowanie gier w DirectX
Autor:
McCuskey Mason
Wydawca:
Mikom
wysyłka: niedostępny
ISBN:
837279281X
EAN:
9788372792815
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
896
rok wydania:
2003
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
81,19 zł
Cena detaliczna:
110,99 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,97 zł
Opis produktu
Książka uczy jak tworzyć zaskakujące efekty specjalne w grach komputerowych. Wprowadza twórców oprogramowania na inny, wyższy poziom umiejętności. Obserwacja niektórych gier nasuwa nam pytanie "Jak oni to, u licha, zrobili?" Z tej książki można się właśnie tego dowiedzieć. Kto nie miał do czynienia z DirectX otrzyma wiele praktycznych wskazówek, które wprowadzają szybko w tę tematykę. Można tu znaleźć sposoby na tworzenie efektów 2D i 3D z maksymalnym wykorzystaniem możliwości kart graficznych. Trudno o bardziej doświadczoną osobę niż autor tej książki, prowadzi on od ponad dziesięciu firmę tworzącą gry komputerowe.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|