Okładka książki Public relations w przedsiębiorstwie

Public relations w przedsiębiorstwie

Wydawca: Gaudentinum
wysyłka: niedostępny
ISBN: 8385654526
EAN: 9788385654520
oprawa: Miękka
format: 13.5x19.5cm
język: polski
liczba stron: 160
rok wydania: 1996
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
31% rabatu
4,70 zł
Cena detaliczna: 
6,85 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,69
Autor przedstawia główne zagadnienia i problemy hermeneutyki, czyli nauki, która pomaga właściwie zrozumieć sens Pisma świętego. Pomaga prawidłowo odczytać dialog, jaki Bóg prowadzi z człowiekiem w Biblii. W tym celu pokazuje istotę i znaczenie sensu, tj. myśli wynikającej z wyrazu. Sens biblijny Autor prezentuje w różnych kontekstach i kategoriach: omawia sens dosłowny, właściwy, przenośny czy duchowy. Omawiając szeroko zagadnienia związane z gatunkiem literackim, odpowiada też na pytanie, dlaczego Biblia "w swym przebogatym kształcie literackim jest arcydziełem w literaturze powszechnej".
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj