Okładka książki Tłumacząc nieprzetłumaczalne
Autorka analizuje kwestię tłumaczenia imiesłowów na przykładzie przekładu wybranych ksiąg Pana Tadeusza na bułgarski. Na podstawie szczegółowej analizy zastosowanych tam technik i strategii tłumaczenia przedstawia swoje spostrzeżenia na temat możliwości przekładu istniejących w języku polskim (a nieistniejących w języku bułgarskim) dwóch typów imiesłowów przysłówkowych. Pomimo znaczących systemowych różnic między tymi językami w zakresie bezosobowych form czasownika, bułgarski system językowy posiada właściwe środki językowe umożliwiające przekazanie semantyki polskiego imiesłowu. W publikacji zostały dokładnie i kompleksowo przeanalizowane imiesłowowe konstrukcje w klasycznym dziele Adama Mickiewicza Pan Tadeusz i ich odpowiedniości w tłumaczeniu Błagi Dymitrowej. Joanna Satoła-Staśkowiak oferuje odpowiedni i działający model usystematyzowania i opisywania sposobów tłumaczenia rozważanych konstrukcji gramatycznych z języka polskiego na bułgarski. Model ten byłoby można również z powodzeniem zastosować w dalszych badaniach nad tłumaczeniem polskich konstrukcji imiesłowowych (imiesłowów przysłówkowych uprzednich i imiesłowów przysłówkowych współczesnych) na bułgarski. Chociaż w ostatnich latach obserwuje się rosnące zainteresowanie badaniami translatologicznymi w zakresie słowiańskich przekładów, możliwości tłumaczenia polskich struktur z formami imiesłowowymi na język bułgarski są wciąż stosunkowo słabo zbadane. Badania naukowe zaprezentowane w pracy Joanny Satoły-Staśkowiak są jednymi z pierwszych w tej dziedzinie. Z recenzji prof. dr hab. Diany Blagoevej (Bułgarska Akademia Nauk)
21% rabatu
31,70
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Language and Culture Contact Phenomena in the Sixteenth-Century Vocabulario trilingüe in Spanish, La
Publikacja poświęcona jest szesnastowiecznemu manuskryptowi z Nowej Hiszpanii (ob. Meksyk), zawierającemu trójjęzyczny słownik hiszpańsko-łacińsko-nahuatl. Jest to najstarsze znane dzieło leksykograficzne poświęcone jednemu z rdzennych języków Ameryk. Rękopis ten jest prawdopodobnie dziełem indiańskiego intelektualisty działającego w środowisku franciszkańskim, najprawdopodobniej w Colegio de Santa Cruz de Tlatelolco. Celem publikacji jest przeanalizowanie poświadczonego w badanym manuskrypcie słownictwa nahuatl pod kątem wpływu kultury hiszpańskiej i jej języków – kastylijskiego i łaciny. ****** The book concerns a sixteenth-century manuscript from the colonial New Spain, containing a trilingual dictionary in Spanish, Latin, and Nahuatl. The manuscript is the oldest known lexicographic work in one of the indigenous languages of the Americas. It was presumably created by a Nahua intellectual working in a Franciscan milieu, most probably in the Colegio de Santa Cruz de Tlatelolco. The book presents an analysis of the Nahuatl lexis attested in the dictionary, focusing on the influence of the Spanish culture and its languages—Castilian and Latin.
18% rabatu
41,22
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Karty pracy - Eduterapeutica SPE 4-8
Zestaw 417 kart pracy formacie A4, czarno-białe do wypełnienia lub wielokrotnego kopiowania. Przeznaczony jest do wspierania i terapii uczniów w wieku 10-16 lat wykazujących specyficzne problemy z zakresu: dysleksji (trudności w czytaniu), dysortografii, dysgrafii, dyskalkulii. Zestaw obejmuje takie zagadnienia jak pamięć i percepcja wzrokowa (karty kolorowe), percepcja wzrokowa, liczby, ułamki, procenty, myślenie operacyjne, symetrie, odbicia, proporcje, pamięć stosunków przestrzennych, koncentracja, diagramy, zegary, monety, geometra, sprawność grafomotoryczna, umiejętności językowe, ortografia, kaligrafia.
11% rabatu
178,01
199,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Новая фразеология в современной российской прессе - Olga Iakovleva
Monografia dr Olgi Jakowlewej podejmuje temat niezwykle istotny dla współczesnej praktyki badań rusycystycznych. Jest to praca niezmiernie potrzebna, ponieważ przedstawia materiał nie do końca poznany; mimo bogatej literatury przedmiotu zarówno w językoznawstwie polskim, jak i rosyjskim brak jest opracowań, które by w sposób kompleksowy, syntetyczny ujmowały problematykę zawartą w tytule [...]. Recenzowana praca z powodzeniem stara się wypełnić tę lukę, co czyni ją (pracę) aktualną i pożyteczną. Książka zawiera syntezę przytoczonego materiału językowego i prezentacji interesujących i ważkich naukowo wyników. Omawiana monografia ma charakter wieloaspektowy, gdyż łączy w sobie różne procedury badawcze i naświetla badany problem możliwie ze wszystkich stron, a jej zawartość merytoryczna i materiałowa są imponujące. […] Monografia dr Olgi Jakowlewej […] jest nowocześnie napisanym, profesjonalnie przygotowanym i niezmiernie ważnym dla rusycystyki i slawistyki opracowaniem interesującego zagadnienia językoznawczego i kulturologicznego. Jest wreszcie pracą niezmiernie potrzebną i przydatną w dydaktyce obu języków oraz praktyce translatorskiej. Z recenzji dr. hab. Krzysztofa Kusaly, prof. nadzw.
24% rabatu
25,69
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Japoński socjolekt młodzieżowy jako manifestacja świadomości językowej młodego pokolenia
„Językoznawcy od dłuższego czasu wykazują zainteresowanie środowiskowymi odmianami języka i podejmują próby ich systemowego ujęcia. Pomimo to miarodajny opis socjolingwistyczny nadal pozostaje wyzwaniem. Publikacja Patrycji Duc-Harady wypełnia istotną lukę w dotychczasowej polskiej językoznawczej literaturze japonistycznej. To z pewnością pozycja potrzebna i oczekiwana na polskim rynku prac japonistycznych. Zarówno pod względem doboru źródeł, jak i w opisie licznych kontekstów przedstawianych zjawisk autorka wykazuje dociekliwość badawczą i indywidualne podejście do wieloaspektowej problematyki rejestrów i kodów środowiskowych współczesnego języka japońskiego". Z recenzji dra hab. Arkadiusza Jabłońskiego, prof. UAM „Według autorki japońszczyzna młodzieżowa jest manifestacją stopniowego dorastania w tradycyjnej etykiecie językowej, przystosowywania się najmłodszych reprezentantów społeczeństwa do norm dojrzałej, «dorosłej» komunikacji w przyszłym miejscu pracy, poprzedzanego często żywiołowymi i będącymi przejawem buntu zachowaniami komunikacyjnymi. W opisywanym materiale językowym można odnaleźć najbardziej charakterystyczne typy leksyki i gramatyki młodzieżowej, w tym struktur słowotwórczych oraz fleksyjnych. Druga część książki – moim zdaniem najciekawsza poznawczo – stanowi rezultat skrupulatnych i wyczerpujących analiz przeprowadzonych przez autorkę na podstawie kwerend bibliograficznych oraz bezpośrednich kwerend środowiskowych". Z recenzji dra hab. Jarosława Pietrowa Patrycja Duc-Harada jest absolwentką japonistyki i filologii rosyjskiej. W roku 2017 uzyskała tytuł doktora nauk humanistycznych o specjalności językoznawczej. Pracuje w Zakładzie Japonistyki i Sinologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, ucząc przede wszystkim praktycznej nauki języka oraz piśmiennictwa japońskiego. Często odwiedza Japonię - w 2011 roku po raz pierwszy jako stypendystka Japońskiej Fundacji, a od tego czasu kilkukrotnie w ramach badań socjolingwistycznych w japońskich placówkach naukowo-badawczych. Interesuje się przede głównie współczesnym językiem japońskim i jego odmianami regionalnymi oraz socjolektami, a także pragmatyką językową i kulturą współczesnej japońszczyzny.
23% rabatu
30,90
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Leksykalno-stylistyczne zjawiska w Trylogii i Krzyżakach Henryka Sienkiewicza
Niniejszy tom studiów został poświęcony językowi Trylogii i Krzyżaków, czyli najważniejszym powieściom historycznym w dorobku pisarskim Sienkie­wicza. Wszechstronna analiza lingwistyczno-stylistyczna 11 tekstów objęła prze­de wszystkim środki świadczące o indywidualnych formach językowej ekspresji pisarza, w tym zwłaszcza leksykę i frazeologię oraz środki stylistyczne, w za­kres badań włączono także semantyczno-wartościujące aspekty budowania przez pisarza świata przedstawionego powieści. Ważnym elementem podjętych badań była próba odtworzenia historyczno-lingwistycznej wiedzy Sienkiewicza na te­mat rzeczywistości geopolitycznej oraz językowej właściwej polszczyźnie i rea­liom doby staro- i średniopolskiej. Repertuar analizowanych zagadnień jest więc szeroki, obejmuje bowiem, prócz kwestii stricte lingwistycznych, także kreację różnych elementów świata przedstawionego powieści, zwłaszcza postaci litera­ckich, wybranych realiów geopolitycznych, przyrodniczych i związanych z nimi wartości, postaw i uczuć. Zamieszczone w pracy artykuły mojego autorstwa były publikowane w róż­nych miejscach – czasopismach i monografiach wieloautorskich, często o szerokiej tematyce, okazjonalnych, i rozproszonych (zob. notę bibliograficzną). Zebranie tych prac w jednym miejscu i ich uaktualnienie pod względem bibliograficznym, redakcyjnym, czasami stylistycznym, ułatwi badaczom i osobom zainteresowa­nym twórczością Sienkiewicza, a zwłaszcza jego powieściami historycznymi, dostęp do tych opracowań. Z przedmowy
18% rabatu
41,22
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Mak i rak Materiały do zabawy z rymami
Mak i rak to pomoc, którą można z powodzeniem wykorzystać nie tylko na zajęciach logopedycznych, ale i rewawlidacyjnych czy korekcyjno-kompensacyjnych, zarówno indywidualnych, jak i grupowych. Niniejsza pomoc kształtuje słuch fonemowy, koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową, a także koncentrację słuchową oraz umiejętność analizy i syntezy słuchowej. Wzbogaca również słownictwo dziecka i rozbudza wyobraźnię. Umiejętne wyszukiwanie rymów to bardzo istotny krok w rozwoju poprawnej wymowy. To także bardzo dobre ćwiczenie językowe.
27% rabatu
21,96
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki K i G na usługach głoski R
K i G na usługach głoski R to kolejny zeszyt logopedyczny z serii Mównica Logopedyczna przeznaczony dla dzieci, rodziców, logopedów i nauczycieli. Zeszyt został opracowany z myślą o uczestnikach terapii logopedycznej, korygujących lub utrwalających głoskę [r] po spółgłoskach [k] i [g]. Zeszyt zawiera karty pracy z szerokim wachlarzem ćwiczeń i zabaw, które mogą być wykorzystane zarówno w gabinecie logopedycznym, jak i w pracy domowej rodzica z dzieckiem. Dla najmłodszych zostały opracowane karty ćwiczeń z materiałem obrazkowym lub obrazkowo-wyrazowym, natomiast dla starszych – karty ćwiczeń wymagające umiejętności czytania i pisania. Materiał został zaprezentowany w formie czarno-białych obrazków, które dziecko może pokolorować. Dzięki temu nie tylko doskonali prawidłową artykulację, ale także usprawnia motorykę małą oraz koordynację wzrokowo-ruchową.
27% rabatu
12,49
17,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Słownik gwar Lubelszczyzny Tom 6: Pokarmy
Szósty tom Słownika gwar Lubelszczyzny zatytułowany Pokarmy zawiera 2560 haseł wzbogaconych 31 ilustracjami i 67 mapami językowymi. Stanowi odrębną całość tematyczną, poświęconą tradycyjnym potrawom ludowym z mąki, mleka, wody, ziemniaków, kaszy, kapusty, grochu, warzyw, owoców, mięsa, kości. Przedmiotem opisu są nazwy pokarmów, naczyń kuchennych, części pieca kuchennego i pieca chlebowego oraz sposobów przygotowania potraw i pieczenia chleba. Nie jest to kulinarna mapa Lubelszczyzny, księga kucharska czy zbiór przepisów, ale odzwierciedlenie pamięci i świadomości językowej mieszkańców wsi zamkniętych w nazwach pokarmów i sposobach ich przygotowania. Każde hasło słownikowe jest szczególnym znakiem pamięci, odwołującym się do domu rodzinnego oraz tradycji lokalnej i regionalnej, przekazywanej z pokolenia na pokolenie. Ze Wstępu
24% rabatu
67,43
88,20 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Słowo - Historia, historie w słowach
Tematem recenzowanej monografii są dwa wielkie pojęcia obecne w rozważaniach humanistycznych „od zawsze” i ściśle ze sobą zespolone. To historia i język. Autorzy definiują i redefiniują te pojęcia, poruszają tematy znane oraz opisują zjawiska nowe, wykorzystują dobrze zakotwiczone teorie i koncepcje naukowe, sięgają po najnowsze ujęcia, by objaśniać i interpretować lub reinterpretować dane, wchodząc w dialog z przeszłością naukowej refleksji historycznej i językowej, a także projektując jej przyszłość. Duże wrażenie robi wielość perspektyw oglądu problemów historii i języka, wielość punktów widzenia. Publikacja została pomyślana jako dialog badaczy reprezentujących kilka dyscyplin naukowych: językoznawców, historyków, medioznawców, komunikatywistów, metodologów nauki, filozofów, choć te etykiety nie oddają subtelności i odcieni ich rozważań. Czytelnicy o takich zainteresowaniach powinni znaleźć w niej szeroką panoramę poglądów, propozycji oraz pytań i odpowiedzi, jak i pytań bez odpowiedzi. Książka poświęcona dwóm pojęciom: językowi i historii stanowi inspirację do samodzielnych refleksji. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Kity
24% rabatu
33,71
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Język i parajęzyk wypowiedzi o emocjach. Podmiotowe uwarunkowania
Rozprawa Kaliny Kosackiej Język i parajęzyk wypowiedzi o emocjach. Podmiotowe uwarunkowania jest książką wyjątkową w polskiej literaturze naukowej dotyczącej emocji. Autorka prezentuje bowiem wiarygodne modele psychologicznych i społecznych uwarunkowań wyboru rozmaitych wzorców ekspresji, które wydobyła z zachowań współczesnej społeczności Polaków. Są one wynikiem precyzyjnej, budowanej ze znawstwem problemu, analizy językowych i parajęzykowych zjawisk, zawartych w narracyjnych wypowiedziach osób uczestniczących w jej badaniach eksperymentalnych. Wyrażam przekonanie, że rozprawa prezentuje ważny problem teoretyczny, w syntetycznym ujęciu przedstawia rozbudowaną refleksję naukową na temat emocji, dostarcza precyzyjnych analiz badawczych. Autorka […] zaprezentowała prognostyczną perspektywę badań, która rysuje się jasno dla terapii psychologicznej i dla odkrywania indywidualnych cech sygnałów mowy. […] Na pragmatyczny walor jej badań należy zwrócić uwagę szczególną. Prezentowane paradygmaty, warunkujące zachowania językowe, znajdą bowiem zastosowanie nie tylko w technikach terapeutycznych, ale zapewne również w rozpoznawaniu sygnałów mowy w kryminologii. Recenzent – językoznawca i logopeda – dostrzega ścieżkę prowadzącą do terapii logopedycznej, która ciągle pozostawia pole emocji poza możliwościami pojęciowej aparatury opisującej zaburzenia mowy. Z recenzji prof. dra hab. Stanisława Grabiasa
24% rabatu
30,50
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Opakowanie Balbutologopedia Terapia wspomaganie wsparcie
Kolejna publikacja z serii Dyskursy Logopedyczne, Studia Logopaedica Thoruniensia 1, została poświęcona problematyce niepłynności mowy – zagadnieniu często pomijanemu, chociaż oswojonemu w społeczeństwie. W tomie, który trafia do Państwa rąk, przedstawiamy ten problem w kilku kategoriach, w tym w ujęciu logopedycznym, najistotniejszym w zakresie zarówno diagnostyki, jak i prowadzenia działań naprawczych. Teksty pogrupowano w trzech rozdziałach, poświęconych kolejno: problemom terapii, wspomagania i wsparcia. Do podzielenia się wiedzą i doświadczeniem zaprosiliśmy przedstawicieli środowisk naukowych (z różnych ośrodków akademickich), a także terapeutów i osoby wspomagane. Jacek Błeszyński
11% rabatu
28,62
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zaburzenia mowy we wczesnej fazie choroby Alzheimera.
Opis zachowań językowych osób we wczesnej fazie choroby Alzheimera umożliwiający weryfikację hipotezy, że zaburzenia mowy w tej chorobie są patologicznym nasileniem zmian w mowie zdrowych osób w podeszłym wieku. W części teoretycznej autorka omawia stan badań nad zmianami mowy wynikającymi z fizjologicznego procesu starzenia oraz nad zaburzeniami związanymi z chorobą Alzheimera, przedstawia diagnozę różnicową choroby Alzheimera i schorzeń o podobnym obrazie klinicznym oraz opisuje narzędzia, które można wykorzystać w diagnozie logopedycznej tej grupy chorych. W drugiej części prezentuje analizę obszernego materiału językowego uzyskanego w grupie badawczej osób z chorobą Alzheimera i w dwóch grupach kontrolnych. Autorka jako jedna z pierwszych w Polsce porównuje wykonanie różnorodnych zadań z zakresu rozumienia mowy, ekspresji, czytania i pisania przez osoby chore, zdrowe osoby starsze i zdrowe osoby młode oraz zwraca uwagę na konieczność włączenia logopedy w proces diagnozy i terapii zaburzeń mowy osób cierpiących na chorobę Alzheimera. Uzupełnieniem publikacji jest załącznik zawierający transkrypcję nagrań wypowiedzi osób z grupy badawczej i dwóch grup kontrolnych. Książka adresowana do badaczy i studentów z dziedziny językoznawstwa stosowanego, logopedii i neuropsychologii, a także opiekunów osób z chorobą Alzheimera. ****** Speech disorders in the early stages of Alzheimer’s disease. Case studies A description of the speech of people in the early stages of Alzheimer’s disease, allowing for a verification of the hypothesis that speech disorders in this disease are a pathological intensification of the changes in speech that healthy elderly people undergo. The author discusses the current research on changes in speech resulting from the physiological process of ageing and on the disorders connected to Alzheimer’s disease, presents a differential diagnosis of Alzheimer’s disease and of disorders with a similar clinical picture, and describes the tools that can be used in speech disorders diagnosis with this group of patients. Further on, she presents an analysis of the extensive linguistic material obtained from a study group of people with Alzheimer’s disease and from two control groups.
18% rabatu
32,16
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rozumienie tekstu pisanego w języku obcym...
Rozumienie tekstu pisanego w języku obcym...
Autor: Iwona Janowska
wysyłka: 48h
Tom jest niezwykle wartościową pozycją, przydatną zarówno dla badaczy glottodydaktyków, jak i nauczycieli języka polskiego jako obcego. W szczególności połączenie solidnej podstawy teoretycznej z bogatym i starannie wypoziomowanym zestawem materiałów dydaktycznych funkcjonującym zarówno w klasie analogowej, jak i cyfrowej wpływa dodatnio na wartość ocenianej książki i stawia ją w wyraźnie uprzywilejowanej pozycji w stosunku do innych już opublikowanych monografii o podobnej tematyce
26% rabatu
23,82
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Fonetyka
Fonetyka
Autor: Stanek Joanna
Wydawca: Glossa
wysyłka: 48h
„FONETYKA” to zaproszenie do intensywnego treningu wymowy – prowadzonego w sposób rzetelny, praktyczny i atrakcyjny. Powstała ona z myślą o osobach, które rozpoczynają przygodę z językiem polskim oraz tych, które pragną udoskonalić wymowę lub pozbyć się złych nawyków. Książka składa się z części teoretycznej oraz praktycznych materiałów do intensywnego i efektywnego treningu wymowy. Uporządkowanie zadań według tematów i stopnia trudności ułatwi nauczycielowi dobór ćwiczeń optymalnie dopasowanych do grupy. Poszczególne rozdziały pozwolą skutecznie wyeliminować najbardziej typowe błędy oraz pomogą rozwiązać problemy fonetyczne poszczególnych narodowości – wszak każda nacja ma swoją „piętę Achillesa”.
30% rabatu
38,75
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Fantastyczne krzyżówki ortograficzne
Książka jest zbiorem krzyżówek ortograficznych dla dzieci. Zawarte w niej krzyżówki nie są nudnymi słupkami, tylko kolorowymi postaciami, zwierzętami czy pojazdami. Każda strona to nie tylko doskonały trening ortograficzny, ale także świetna zabawa i nowe wyzwanie. Zatem o nudzie nie ma mowy, a dzięki temu każde dziecko może miło i pożytecznie spędzić wolny czas. Publikacja może stanowić pomoc dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, opiekunów dzieci, a także rodziców.
27% rabatu
14,62
19,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Zur Zeit in Berlin
Autorka pokazuje wieloaspektowe relacje liryki Herberta z kulturą niemiecką, analizuje dokumenty ujawniające znaczenie jego wieloletnich pobytów w Berlinie, ukazuje jego dogłębną znajomość języka niemieckiego, szkicuje półwieczne dzieje recepcji jego poezji za Odrą oraz kontaktów z niemieckimi przyjaciółmi. Książka jest dziełem świadomie wykonującym podstawową pracę katalogowania i orientowania czytelników w zestawie „tematów do odstąpienia” z zakresu filiacji herbertowsko-niemieckich. Trzeba podkreślić doniosłość wielu dokonanych odkryć dokumentalistycznych, dopisania nieobecnych dotąd kontekstów, dostępnych dzięki badaniom archiwalnym. Z recenzji prof. dra hab. Tomasza Mizerkiewicza Zaproponowana perspektywa oglądu pozwoliła w sposób niezwykle oryginalny połączyć oko archiwisty ze spojrzeniem krytyka i socjologa przekładu, komparatysty i historyka literatury, wreszcie epistolografa. Książka przekonująco pokazuje jednego z najważniejszych polskich poetów XX wieku przez pryzmat dialogu z kulturą niemiecką. „Trwanie w dialogu” postrzegam tu jako kluczową i nowatorską kategorię opisu, implikującą obecność partnerów oraz prowadzonej przez nich rozmowy, a przede wszystkim jej trwania. Z recenzji dr hab. Anny Majkiewicz, prof. nadzw. UJ Książka jest w pierwszej kolejności dokumentem porozumienia i dialogu pomimo barier politycznych i narodowych resentymentów. Dokumentuje charakterystyczne dla dzieła i życia Herberta spojrzenie na conditio humana, nacisk na dialogiczność oraz walkę o zrozumienie i porozumienie. W moim przekonaniu praca nie tylko stanowi wartościowy wkład w badania nad dziełem Herberta, ale również pozwala czytelnikowi spojrzeć na relacje polsko-niemieckie z innej perspektywy. Z recenzji dr Marlene Bainczyk-Crescentini Aleksandra Burba – doktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa. Rozprawę doktorską napisała w Katedrze Teorii Literatury na Uniwersytecie Jagiellońskim pod kierunkiem prof. dra hab. Stanisława Balbusa. Absolwentka prawa (2008) i polonistyki (2010) na Uniwersytecie Warszawskim. Jako radca prawny specjalizuje się w dziedzinie prawa autorskiego i zbiorowego zarządzania prawami autorskimi. Publikowała w „Poznańskich Studiach Polonistycznych” oraz w „Roczniku Przekładoznawczym”. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się na interpretacji poezji polskiej XX wieku oraz przekładu poezji.
23% rabatu
30,90
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Złam szyfr Pomoc logopedyczna do utrwalania wymowy głosek L, R
„Złam szyfr…” to sprawdzona pomoc logopedyczna, która będzie przydatna podczas korygowania zaburzonej realizacji głosek [l] oraz [r]. Wykonywanie zadań angażuje procesy myślowe, doskonali analizę i syntezę wzrokową oraz ćwiczy koncentrację i usprawnia grafomotorykę. Zadaniem dziecka jest rozszyfrowanie oraz zaszyfrowanie wyrazów z głoskami [l], [r] w nagłosie, śródgłosie, wygłosie i grupach spółgłoskowych oraz głośne przeczytanie słów, zwracając baczną uwagę na odpowiednią wymowę. Ćwiczenia mogą być wykonywane zarówno w szkole pod¬czas zajęć indywidualnych czy grupowych, jak i w domu, pod okiem rodziców.
27% rabatu
10,94
14,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Find Your Voice
Find Your Voice
Wydawca: Vermilion
wysyłka: 48h
Find Your Voice
16% rabatu
48,98
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ortografia na medal kl. 3
Jak zachęcić dziecko do nauki ortografii? Jak zaradzić szkolnym niepowodzeniom bez obaw, że uczeń szybko zrezygnuje? Proponujemy znakomite rozwiązanie - połączenie zabawy i nauki. W serii "Ortografia na medal" znajdują się ćwiczenia w pisaniu, łamigłówki i zabawy ortograficzne: krzyżówki, rebusy i szyfrogramy. Atutami serii są zadania zgodne z zainspirowaniami dzieci oraz podział na strony z ćwiczoną trudnością i powtórzeniowe. Zamieszczone reguły ortograficzne pomagają utrwalić poprawną pisownię. Przemyślane i dobrze przygotowane książki do nauki ortografii! Polecamy wszystkim uczniom!
40% rabatu
7,25
11,99 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
115
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka