Drogi do gospodarki rynkowej
Drogi do gospodarki rynkowej
Autor: Kleer Jerzy
Wydawca: Scholar
wysyłka: 48h
W książce analizowane są różne drogi państw postsocjalistycznych do gospodarki rynkowej i systemu demokratycznego. Z przeprowadzonej analizy autor wyciąga następujące wnioski: czas transformacji jest nie tylko różny w poszczególnych krajach, ale i znacznie dłuższy, niż przewidywano w najbardziej pesymistycznych scenariuszach, na drodze rynkowej piętrzą się pułapki - odmienne w różnych krajach, wreszcie koszty transformacji, zarówno ekonomiczne, polityczne, jak i społeczne są większe, aniżeli uprzednio sądzono.
30,45
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie kompetencjami. Perspektywa firmowa...
W publikacji przedstawiono wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z badaniem kompetencji zawodowych oraz sposobami ich rozwijania: zarówno merytoryczne podstawy, jak i konkretne narzędzia i najlepsze praktyki wdrożeniowe.Autor porusza m.in. takie kwestie, jak:- budowanie i wdrażanie systemu zarządzania kompetencjami,- kompetencyjne opisy stanowisk,- metody oceny potencjału kompetencyjnego pracowników i kandydatów do pracy,- szkolenia i rozwój potencjału zawodowego pracowników,- zarządzanie talentami i budowanie ścieżek kariery.Specjaliści i menedżerowie HR oraz HR biznes partnerzy znajdą tu informacje i wskazówki dotyczące tego, jak budować i wdrażać systemy zarządzania kompetencjami w firmie. Kadra menedżerska może skorzystać szczególnie z tych części, które pokazują, w jaki sposób rozwój kompetencji przyczynia się do wzrostu efektywności pracowników. Sami pracownicy natomiast mogą być zainteresowani zagadnieniami związanymi z rozwojem i karierą zawodową.
18% rabatu
81,18
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny..
Dobra używane, czyli kiedyś przez kogoś posiadane i ponownie odprzedawane, dość długo znajdowały się na marginesie handlu. Przełomem stał się rozwój handlu elektronicznego pomiędzy osobami fizycznymi, m.in. na aukcjach internetowych czy portalach ogłoszeniowych. Możliwość globalnego handlu dobrami używanymi uwypukliła problem właściwego określania ich ceny. Autor publikacji przeanalizował zakończone transakcje na wiodącym polskim portalu aukcyjnym w kontekście ceny końcowej, a jako jeden z najistotniejszych czynników wpływu przyjął szeroki zakres obserwowanych zachowań kupujących. Efektem podjętych badań są modele kształtowania się ceny końcowej dóbr używanych, zaimplementowane w ramach autorskiego systemu informatycznego.
18% rabatu
36,82
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Rocznik strategiczny 2006/2007
"Rocznik strategiczny" przedstawia i analizuje główne wydarzenia i tendencje w życiu międzynarodowym mijającego roku. Z perspektywy Polski i Europy Środkowej prezentowane są w Roczniku istotne zagadnienia polityczne i bezpieczeństwa strefy euroatlantyckiej.
23% rabatu
39,62
51,45 zł
Dodaj
do koszyka
Od warsztatu do fabryki - usługi finan-księgowe
Obserwowany w ostatnich latach w Polsce dynamiczny rozwój sektora usług finansowo-księgowych prowadzi do rosnącej i zaciętej konkurencji w branży, co stawia przed zarządzającymi takimi firmami wyzwanie związane z poszukiwaniem nowych i efektywnych metod prezentowania swojej działalności. Obecnie o wyborze określonego dostawcy serwisu księgowego przez klienta najczęściej decyduje całokształt oferowanej usługi. W publikacji starano się odpowiedzieć na pytanie, jak skonstruować ofertę produktową by najpełniej zaspokoić rosnące wymagania klientów nabywających usługi finansowo-księgowe. Zaprezentowane w książce ujęcie dostarcza podmiotom świadczącym usługi tej kategorii niezbędnej wiedzy do efektywnego zarządzania ofertą produktową przy uwzględnieniu zarówno strony kosztowej, jak i przychodowej prowadzonej działalności. Zaproponowany przez Autora model - w powiązaniu z metodami rachunkowości zarządczej, m.in. rachunku kosztów docelowych, rachunku cyklu życia produktu - może zostać również
25% rabatu
41,25
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji
Tą książką inaugurujemy nowy cykl wydawniczy Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji. Książka zawiera raporty z badań przeprowadzonych w niemal wszystkich ośrodkach naukowych w Polsce w roku 2018 w dziewięciu obszarach tematycznych: innowacyjności procesów i produktów, zarządzania organizacjami i zespołami ludzkimi, efektywności i produktywności przedsiębiorstw, organizacji i zarządzania produkcją, inżynierii procesów wytwarzania, zarządzania wiedzą i wspomagania decyzji, inżynierii jakości, kształtowania środowiska i bezpieczeństwa pracy oraz cyfryzacji produkcji. Większość z tych obszarów jest związana z inżynierią zarządzania, natomiast dwa bezpośrednio z produkcją i jej cyfryzacją. Wszystkie prezentowane prace uzyskały pozytywne merytoryczne recenzje opracowane przez duże grono wybitnych ekspertów.Książka przeznaczona jest dla dyplomantów, doktorantów oraz ludzi nauki i przemysłu. Druga pozycja z tego cyklu ukaże się w pierwszej połowie przyszłego roku i będzie zawierała prace z obecnie prowadzonych badań.
20% rabatu
79,92
99,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie interesariuszami projektu
Na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci wzrost znaczenia projektów w organizacji i gospodarce stał się faktem. Zjawisko to, w pewnym uproszczeniu polegające na przejściu od powtarzalnych do nierutynowych procesów, doprowadziło do istotnych zmian w sposobie funkcjonowania przedsiębiorstw oraz do wyodrębnienia dziedziny wiedzy, jaką jest zarządzanie projektami. Rośnie liczba interakcji projektów z otoczeniem i z różnymi podmiotami występującymi w nim. Projekt zatem nierozerwalnie związany jest z zachowaniami interesariuszy. Koncepcja interesariuszy zdobywa coraz większą popularność wśród specjalistów zarządzania ze względu na jej pragmatyczny, bliski praktycznym problemom i rozwiązaniom, charakter. Koncepcja ta traktuje bowiem zarządzanie jako wypadkową aspiracji, celów i działań różnych grup interesów, co jest zgodne z obserwacjami i doświadczeniami praktycznymi. Szczególne znaczenie zjawisko to ma w zarządzaniu projektami.Przedmiotem monografii jest zarządzanie interesariuszami projektu. Koncepcja zarządzania interesariuszami projektów jest koncepcją pragmatyczną, co oznacza, że ma ona służyć nie tylko wyjaśnianiu problemów zarządzania ale także ich rozwiązywaniu. Istotnym elementem tej koncepcji jest proces zarządzania interesariuszami. Obejmuje on zazwyczaj co najmniej trzy fazy: fazę analizy, fazę planowania i fazę wdrożenia; są one powiązane z poszczególnymi procesami zarządzania projektem. Autor stworzył propozycję ośmioetapowego modelu procesu angażowania interesariuszy projektu, obejmującego: identyfikację interesariuszy, ich charakterystykę, ocenę znaczenia, analizę stanowisk, analizę potencjalnych koalicji, wybór strategii wobec interesariuszy, określenie i podjęcie działań angażujących oraz monitorowanie i cykl przeglądu interesariuszy. Rozwiązanie ma charakter aplikacyjny, koncentrując się również na etapach wdrożeniowych określeniu i podjęciu działań angażujących wynikających z przyjętej wcześniej strategii oraz zapewnieniu monitorowania i cyklu przeglądu, a zatem tworząc odpowiednie ramy dla ciągłego doskonalenia zarządzania interesariuszami.
20% rabatu
55,92
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Mobilność korporacyjna na przykładzie Krakowa
Tematem książki, którą oddajemy do rąk Czytelników, jest mobilność ruch jednostek stanowiący niejednokrotnie podstawę przemian gospodarczych, społecznych i politycznych obserwowanych we współczesnym świecie. Analizowany ruch nie dotyczy jednak wszystkich członków społeczeństwa, a jedynie wybranych grup profesjonalistów, którzy w ramach realizowanych obowiązków zmieniają miejsce pobytu i pracy, zwykle kierując uwagę ku wielkim ośrodkom miejskim. Zasadniczym zamierzeniem Autorki książki jest uzupełnienie wiedzy naukowej z zakresu mobilności korporacyjnej, która choć rozpoznawana w literaturze, nie jest wystarczająco przebadana. Głównym celem pracy jest potwierdzenie istnienia pozytywnego wpływu obecności korporacji transnarodowych na mobilność korporacyjną. Wyniki analiz Autorki mogą mieć bezpośrednie zastosowanie w praktyce.
20% rabatu
47,92
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Makromarketing
Makromarketing
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.
20% rabatu
63,93
79,91 zł
Dodaj
do koszyka
STRATEGIE NEGOCJACJI
STRATEGIE NEGOCJACJI
Wydawca: Futu
wysyłka: 48h
"Negocjacje towarzyszą gospodarce od samego zarania. Dobrze przeprowadzone mogą wygenerować wielka wartość, źle przeprowadzone mogą zaprzepaścić owoce pracy. Książka "Strategie Negocjacji" pokazuje, gdzie szukać źródeł sukcesu i jak unikać błędów."prof. Witold M. Orłowski"Praktyczna praca z "najwyższej półki" - trafność biznesowa i realizm psychologiczny idealnie zintegrowane. Nowoczesna teoria plus wybór modeli i metod, które po prostu działają."Jacek Santorski, psycholog, biznesu, prof. hon. Szkoły Biznesu PW, gdzie prowadzi Akademię Psychologii Przywództwa. "Strategie Negocjacji" - Sławomira Janiszewskiego to pozycja unikalna wśród literatury dotyczącej negocjacji. W sposób syntetyczny i niezwykle przystępny opisane są w niej podstawowe pojęcia dotyczące negocjacji, a czytelnik zostaje przeprowadzony przez proces przygotowanie i tworzenia strategii negocjacji, kluczowej dla osiągnięcia sukcesu w transakcjach. Autor jest uznanym praktykiem negocjacji, spędził ponad 20 lat, zawierając skomplikowane transakcje kapitałowe, a jednoczenie ma zacięcie akademickie, które pozwala mu znakomicie łączyć teorię z praktyką. Całość dopełnia talent do przekazywania trudnej wiedzy w prosty sposób, z wykorzystaniem bardzo dużej liczby przykładów, niewątpliwie zaczerpniętych z własnej praktyki, zaczynając od najprostszych, a kończąc na skomplikowanym przykładzie negocjacji międzynarodowej transakcji przejęcia. Pozycja obowiązkowa zarówno dla osób stawiających pierwsze kroki na tym polu, jak i dla doświadczonych negocjatorów, którzy mogą zarówno uporządkować dotychczasową wiedzę, jak i znaleźć inspirację w zakresie tworzenia zaawansowanych strategii negocjacyjnych. Michał Wrzesiński, prof. Szkoły Głównej Handlowej
28% rabatu
25,13
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
CYFROWE PAŃSTWO UWARUNKOWANIA I PERSPEKTYWY
"Monografię należy traktować jako próbę okiełznania bardzo dynamicznych procesów pojęciowych, za których pojmowaniem – jako społeczeństwo – stopniowo przestajemy nadążać. Jest to pewnego rodzaju (w dużym uproszczeniu) przewodnik służący do zrozumienia współczesnego, coraz bardziej technologicznie zaawansowanego świata. Jednocześnie książka jest bardzo aktualna – została napisana na podstawie najnowszych danych (ostatnie przypisy pochodzą z przełomu 2018/2019 roku, część danych pochodzi z lat wcześniejszych, głównie 2017–2018). W książce zawarto szczegółową analizę najnowszych trendów technologicznych związanych z cyfrową transformacją państwa, uwzględniających: rozwój technologii Blockchain, rozwój systemów sztucznej inteligencji, potencjał rafinacji Big Data, wzrastające znaczenie crowdsourcingu w usprawnianiu procesu podejmowania decyzji oraz funkcjonowanie modelu Otwartego Rządu (Open Government). Zostały w niej również poruszone wątki związane z cyberbezpieczeństwem oraz analizą współczesnych zagrożeń odnoszących się do sfery publicznej (cyberprzestępczość, cyberterroryzm, cyberwojna, fake news, groźba utraty zasilania określanego jako blackout, czy też specyficzne formy patologii sieciowych). Z perspektywy roku 2019 pojęcia z zakresu: Big Data, FinTech, sztuczna inteligencja, automatyzacja, alternatywne systemy płatności, cyberbezpieczeństwo itp. powinny skupić uwagę dużej części czytelników. (…) Książka powinna zainteresować środowisko akademickie, decydentów, urzędników administracji publicznej oraz profesjonalistów zainteresowanych wykorzystaniem np. rafinacji danych z internetu do pozyskiwania nowych grup docelowych bądź ściślejszą współpracą z instytucjami publicznymi w procesie ich modernizacji (np. przedstawicieli instytucji finansowych, organizacji typu FinTech itp.). Publikacja może także zostać wykorzystana jako podręcznik w praktycznym nauczaniu na kierunkach związanych z: e-administracją, e-biznesem, dokształcaniem kadr administracji publicznej w ramach studiów podyplomowych." Fragmenty Streszczenia
15% rabatu
58,65
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Samoorganizacja bezpieczeństwa ekonomicznego...
Przedsiębiorstwa są, mogą być i powinny być akrtynymi kreatorami i gwarantami swojego bezpieczeństwa ekonomiczengo. Podejmując to wyzwanie funkcjonują niczym złożone systemy adaptacyjne działające na niezbadanej ,,ziemi niczyjej'', między instytucjoalnym, rynkowym i strukturalnym ładem gwarantującym bezpieczeństwo ekonomiczne a zagrażającym mu nieporządkiem
25% rabatu
66,75
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Customer engagement
Customer engagement is a customer's voluntary contribution of resources to a firm's marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer buyers, final consumers, or consumer end-users, either initiated by companies or the customers themselves. The authors reveal both the current practices of firms as well as their plans for customer engagement, and answer the following research questions:1. How should the customer engagement phenomenon be defined from a managerial point of view?2. What are the forms of customer engagement which need to be managed in business practice?3. What are the basics of customer engagement management?4. What are the external conditions for customer engagement management ?5. What is the intensity of customer engagement in business practice?6. What are the consequences of customer engagement for firms?7. What are the firms' efforts in managing customer engagement?The current book advances the understanding of customer engagement as an object of management endeavours by companies in the business practice of the consumer goods and services sector and is therefore insightful for marketing academics, practitioners and students.
15% rabatu
46,75
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie działalnością lecznicza
Na zarządzanie każdą działalnością leczniczą bardzo istotny wpływ ma prawo. Prawo określa wymogi niezbędne do założenia i prowadzenia działalności leczniczej, a także ma duży wpływ na zarządzanie zasobami ludzkimi w podmiocie leczniczym oraz na zarządzanie prawami pacjenta. Nie można skutecznie zarządzać podmiotem leczniczym bez znajomości prawa.W książce przedstawiono najważniejsze regulacje prawne dotyczące działalności leczniczej i personelu medycznego w kontekście zarządzania. Publikacja stanowi przystępne i skondensowane kompendium aktualnej wiedzy prawnej w aspekcie zarządzania podmiotami leczniczymi. Książka ma pomóc w efektywnym zarządzaniu podmiotami leczniczymi zgodnie z prawem i w jego granicach. Dodatkowo poruszono w niej medialny ostatnio problem mediacji w sporach zbiorowych. Publikacja zawiera wiele odniesień do problemów i praktyki podmiotów leczniczych.
15% rabatu
57,80
68,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kompendium zarządzania szkoleniami
Kompendium zarządzania szkoleniami to pozycja adresowana przede wszystkim do praktyków odpowiedzialnych w organizacjach za realizację polityki szkoleniowej. Może stanowić użyteczne wsparcie w bieżącej pracy specjalistów lub menedżerów ds. szkoleń czy menedżerów personalnych, w których zakresie odpowiedzialności leży też zarządzanie szkoleniami. Jest także wartościową pozycją bibliograficzną dla studentów na kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewnych. (...)
23% rabatu
37,73
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Marketing mobilny
Marketing mobilny
Wydawca: Difin
wysyłka: 48h
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.
15% rabatu
38,25
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie rozwojem współczesnych miast
Miasta są złożonymi, wieloelementowymi organizmami, a zarządzanie nimi wymaga interdyscyplinarnej wiedzy i umiejętności. Obecnie, gdy w zarządzaniu miastami istotnego znaczenia nabrało podejście terytorialne, trzeba zwrócić uwagę na powiązania funkcjonalne między tymi ośrodkami. Szczególnie ważne jest zintegrowane podejście do zagospodarowania przestrzeni, planowania systemów infrastruktury technicznej czy rozwoju społeczno-gospodarczego, co powinno przekładać się na planowanie i realizowanie poszczególnych polityk miejskich opierających się na współpracy wielu interesariuszy.W publikacji wyjaśniono teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania rozwojem miast, integrując wielopłaszczyznową i wieloaspektową problematykę zarządzania miejskiego. Książka jest adresowana do osób zainteresowanych zarządzaniem współczesnymi obszarami miejskimi z uwzględnieniem podejścia terytorialnego zarówno do władz samorządowych, instytucji działających na rzecz rozwoju lokalnego, jak i do studentów.
18% rabatu
36,82
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Crashed
Crashed
Autor: Tooze Adam
Wydawca: Penguin Books
wysyłka: 48h
The definitive history of the Great Financial Crisis, from the acclaimed author of The Deluge and The Wages of Destruction. In September 2008 the Great Financial Crisis, triggered by the collapse of Lehman brothers, shook the world. A decade later its spectre still haunts us. As the appalling scope and scale of the crash was revealed, the financial institutions that had symbolised the West's triumph since the end of the Cold War, seemed - through greed, malice and incompetence - to be about to bring the entire system to its knees. Crashed is a brilliantly original and assured analysis of what happened and how we were rescued from something even worse - but at a price which continues to undermine democracy across Europe and the United States. Gnawing away at our institutions are the many billions of dollars which were conjured up to prevent complete collapse. Over and over again, the end of the crisis has been announced, but it continues to hound us - whether in Greece or Ukraine, whether through Brexit or Trump. Adam Tooze follows the trail like no previous writer and has written a book compelling as history, as economic analysis and as political horror story.
13% rabatu
50,86
58,46 zł
Dodaj
do koszyka
Logistyka w sektorze publicznym
Publikacja jest pierwszą na rynku monografią omawiającą w sposób kompleksowy możliwości zastosowania logistyki w sektorze publicznym i wskazującą na potencjał logistyki jako koncepcji zarządzania i dostarczania wartości dla interesariuszy.Autorka koncentruje się na kluczowych zagadnieniach zarządzania łańcuchem dostaw, zwracając uwagę na potencjały optymalizacji działań w sektorze publicznym. Zakres podejmowanych zagadnień został dobrany pod kątem problemów, z którymi samorządowcy mogą mieć do czynienia w praktyce zarządzania jednostką terytorialną. Książka pokazuje najważniejsze obszary zastosowania logistyki w realizacji zadań publicznych, tak by można było podnieść ich jakość oraz rozszerzyć skalę przy jednoczesnej racjonalizacji wydatkowania skromnych zasobów budżetowych, będących w dyspozycji samorządów.
3% rabatu
96,03
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek org. w.2
Podjęty problem ma dwojakiego charakteru znaczenie. Z jednej strony stricte indywidualny: kompletne jego skutki ujawniają się wyłącznie w sferze jednostkowej. Z drugiej zaś strony - poprzez ten wątek indywidualny - wpływa na kondycję organizacji, obniżając wartość pozostającego w jego gestii kapitału ludzkiego. Wywołuje to dalsze konsekwencje - w funkcjonowaniu organizacji na rynku, jej konkurencyjnej pozycji, jej wizerunku i empoloyer brandzie. (...)Przedstawiona do recenzji książka ma szereg walorów stanowiących o jej wartości. Z punktu widzenia poznawczego prezentuje rozwijające się zjawisko dyskredytowania pracowników organizacji z wykorzystaniem mediów internetowych. Istniejąca na ten temat literatura, szczególnie wziąwszy pod uwagę perspektywę nauk o zarządzaniu jest zdecydowanie uboga, a wobec skutków jakie tak wyrażana agresja przynosi - nie pozwala na skuteczne jej ograniczenie. Tu Autorzy mają ogromną zasługę w przybliżeniu i wyjaśnieniu omawianego zjawiska. Z punktu widzenia metodologicznego w książce zaprezentowano sposób badania relacji pomiędzy atakami cyberdyskredytacyjnymi a pozycją konkurencyjną organizacji. W warstwie praktycznej - zawarte w książce propozycje pozwalają na wybór instrumentów oddziaływania (zmniejszenie lub eliminowanie) na zakres natężenia agresji, tym samym poprawiając dobrostan organizacji. Atutem pracy jest przystępnie napisana treść: bogactwo zagadnień, próby ich porządkowana, terminologia zupełnie różnych dyscyplin naukowych (psychologia, zarządzanie, socjologia) stanowiły bowiem realne wyzwanie. (...)Bez wątpienia mogę powiedzieć, że monografia stanowi kompendium wiedzy o cyberdyskredytacji pracowników traktowanych jako kapitał współczesnych organizacji. Kompendium o charakterze nowatorskim z zamiarem usatysfakcjonowania czytelnika poszukującego wiedzy i/lub rozwiązań praktycznych w omawianym zakresie"".Z recenzji dr hab. Alicji Miś, prof. UEK
25% rabatu
39,00
52,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
783
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka