nowość
Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit
Tematem książki są stosowane współcześnie rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacjach non profit. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na ważne pytania: – W jaki sposób pojmują ryzyko osoby zarządzające organizacjami pozarządowymi? – Z jakimi kategoriami ryzyka spotykają się w swojej działalności? – Jakiego rodzaju działania związane z zarządzaniem ryzykiem podejmują polskie organizacje non profit? Autor porusza również problematykę ubezpieczeń jako narzędzia zarządzania ryzykiem. Przedstawia dane dotyczące stosowanych na świecie produktów ubezpieczeniowych przeznaczonych dla organizacji non profit i konfrontuje je z potrzebami i zwyczajami podmiotów działających w Polsce. Monografia zawiera też autorską propozycję modelu zarządzania ryzykiem w tym sektorze. Publikacja skierowana jest do dwóch grup odbiorców. Pierwszą z nich są założyciele, fundatorzy, członkowie organów statutowych organizacji pozarządowych i osoby kierujące organizacjami – menedżerowie trzeciego sektora, którzy znajdą w niej cenne wskazówki do zastosowania w swojej działalności. Drugą grupę odbiorców stanowią studenci nauk o zarządzaniu i pracownicy naukowi, dla których zaprezentowane wyniki badań mogą stać się inspiracją do naukowej aktywności.
30% rabatu
41,30
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Controlling
Controlling
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynarodowym, określa, czym jest controlling, a także prezentuje rolę i zadania controllera. Opisuje metody projektowania i wdrażania systemu controllingu w celu wsparcia zarządzania strategicznego i operacyjnego oraz poszczególnych funkcji i obszarów działalności przedsiębiorstwa. Cennym uzupełnieniem prezentowanych rozważań są przykłady praktycznej realizacji controllingu oraz studia przypadków. „Książka, która w codziennej pracy współczesnego finansisty pomaga rozwiać wątpliwości związane z zagadnieniami controllingu. Użyteczny podręcznik dla decydentów na różnych poziomach zarządzania. Kompendium wiedzy dla tych, którzy zaczynają swoją zawodową przygodę z controllingiem”. Edyta Szarska Controlling Partner, międzynarodowy ekspert cortrollingu na liście ICV, członek ICV, CIMA Advanced Diploma in Management Accountancy „Bardzo udane przedstawienie controllingu i pozycji controllera jako kluczowych elementów nowocześnie zarządzanego przedsiębiorstwa. Zbilansowany udział teorii oraz praktycznych ilustracji zagadnień ułatwia czytelnikowi zrozumienie poszczególnych aspektów controllingu oraz jego roli w firmie. Gorąco polecam controllerom, menedżerom oraz osobom, które są zainteresowane wprowadzeniem controllingu lub zrozumieniem jego aspektów, korzyści oraz poszerzeniem wiedzy na ten temat”. Jarosław Wichowski dyrektor finansowy Europa Centralna, Pepsico „Książka przedstawia kompleksowe i usystematyzowane podejście do controllingu. Opisuje przyczyny istnienia działów controllingu w różnych typach organizacji, jak również praktyczne zagadnienia, z którymi stykają się controllerzy. Polecam wszystkim zainteresowanym tą tematyką!” Krzysztof Zarzeczny Country Controller, Shell Polska Sp. z o.o.
30% rabatu
69,30
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Alianse marketingowe
Alianse marketingowe
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: – cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, – zarządzanie aliansami marketingowymi – wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, – tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, – alianse marketingowe różnych podmiotów – przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów. Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.
30% rabatu
48,30
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Gigged
Gigged
Autor: SARAH KESSLER
Wydawca: Random House
wysyłka: 48h
PROFIT INNOVATION GREED WELCOME TO THE GIG ECONOMY Between Uber drivers and Airbnb hosts, freelance jobs are becoming an increasingly prominent part of our economy. GIGGED goes inside the Silicon Valley companies leading the way to this emerging ‘gig economy’. It tells the stories of the workers – from computer programmers to online comment moderators – who are getting by in a new wave of precarious, short-term employment. And it sketches out what tomorrow’s economy might look like: one where the fortunate get to work when they want, how they want, while the rest live lives of extraordinary hardship. It might just be the future of work for all of us.
13% rabatu
41,76
48,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Pozycja prawna przedsiębiorców telekomunikacyjnych o znaczącej pozycji rynkowej
Publikacja stanowi pierwsza na rynku wydawniczym monografię, w której dokonano analizy zagadnienia pozycji prawnej przedsiębiorcy telekomunikacyjnego o znaczącej pozycji rynkowej. Została w niej zawarta charakterystyka praw i obowiązków przedsiębiorcy telekomunikacyjnego w aspektach materialnoprawnym i prawnoprocesowym, a także sankcji związanych z niewykonaniem obowiązków wynikających z mocy ustawy bądź nałożonych w decyzji administracyjnej. Jest ona efektem przeprowadzonych przez Autorkę wynikającej z dorobku piśmiennictwa polskiego i europejskiego oraz orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, Trybunału Konstytucyjnego, Naczelnego Sądu Administracyjnego, Sądu Najwyższego i sądów powszechnych. Monografia przeznaczona jest zarówno dla teoretyków prawa, jak i praktyków zajmujących się problematyką regulacji rynku telekomunikacyjnego - sędziów, adwokatów, radców prawnych, a także pracowników zatrudnionych w organach regulacyjnych i przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych.
13% rabatu
69,60
80,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Przedsiębiorczość społeczna, innowacje, środowisko
Monografia pt. „Przedsiębiorczość społeczna - innowacje - środowisko" porusza temat złożonej problematyki związanej z kształtowaniem się procesu uspołeczniania przedsiębiorstw, rynków i gospodarek wynikających ze wzrastającej partycypacji wszystkich podmiotów gospodarczych w tworzeniu dobrobytu ekonomicznego oraz współtworzenia rozwiązań dla ważnych społecznie problemów. Fundamentalne znaczenie dla kształtowania się tak wyznaczanego ładu mają przedsiębiorczość, innowacje oraz głębokie zmiany systemu regulacji nakierowane przede wszystkim na człowieka (homo socialis). Problemy te podejmowane są w ramach rozwijanego nurtu przedsiębiorczości społecznej, postrzeganej jako postawa charakteryzująca się innowacyjnością i twórczym podejściem do zaspokojenia potrzeb społecznych, wytyczająca „ścieżki do decyzji społecznych, wrażliwości społecznej, jak również racjonalności nastawionej na dobro środowiska naturalnego". Rozważania naukowe zawarte w książce „Przedsiębiorczość społeczna - innowacje - środowisko", wnoszone przez Autorów w ramach osiemnastu rozdziałów monografii, oparte są na teorii współczesnej ekonomii obejmującej analizy społecznoetyczne, instytucjonalne, mezo- i mikroekonomiczne, akcentujące innowacyjny wymiar przedsiębiorczości społecznej. Niniejsza książka jest adresowana do ekonomistów, ekologów, przedsiębiorców oraz osób i organizacji związanych z funkcjonowaniem trzeciego sektora.
25% rabatu
66,75
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Zarządzanie ryzykiem w procesie podejmowania..
Podejmowanie decyzji ekonomicznych jest niezwykle ważne dla decydenta, ale również dla otoczenia bliższego i dalszego, funkcjonujących organizacji, firm, gospodarstw domowych, organów ustawodawczych, krajowych i samorządowych oraz ich organów wykonawczych. Wewnątrz teorii organizacji i zarządzania wyłoniła się gałąź wiedzy, zwana „make decision theory", czyli teorią podejmowania decyzji. Powstało tysiące, a może setki tysięcy książek na temat podejmowania decyzji, dlatego można zadać sobie pytanie, dlaczego autorzy niniejszej monografii postanowili napisać kolejną książkę na ten temat? Odpowiedź na to pytanie z naszej strony jest następująca: • Po pierwsze, wszystkie procesy decyzyjne dotyczą przyszłości, która jest trudna do przewidzenia, nawet jeżeli do dyspozycji mamy najbardziej wyrafinowane modele prognozowania. Wynika to stąd, że gospodarowanie odbywa się w warunkach niepewności, którą próbujemy zmierzyć, co po zmierzeniu jest już ryzykiem gospodarczym. Przy podejmowaniu decyzji mamy wiedzę o ryzyku gospodarczym, ale nigdy nie dysponujemy pełną informacją jakie skutki wywoła nasza decyzja. • Po drugie, w związku z tym, że decydent nigdy nie dysponuje pełną informacją, to decyzje podjęte trudno nazwać optymalnymi. Dlatego Herbert Simon słusznie twierdzi, że wszystkie procesy decyzyjne można określić jako decyzje o ograniczonej racjonalności, najczęściej oparte na modelach heurystycznych. Stąd będzie jeszcze długo powstawało wiele badań na temat pogłębienia racjonalności w procesie podejmowania decyzji. • Po trzecie, w literaturze przedmiotu brakuje analiz dotyczących podejmowania decyzji w parlamencie, w rządzie i administracji centralnej, w Radzie Polityki Pieniężnej oraz w organach stanowiących prawo lokalne, czyli w jednostkach samorządu terytorialnego (JST). Autorzy monografii posiadają wieloletnie doświadczenie zarówno w JST, jak i w parlamencie oraz w konstytucyjnym organie NBP, czyli Radzie Polityki Pieniężnej. Dlatego też w tej monografii dokonamy analizy komparatywnej procesu podejmowania decyzji przez państwo i organy jednostek samorządu terytorialnego (JST), czyli przez podmioty publiczne z takim procesem w firmach i w gospodarstwach domowych. Celem głównym monografii jest porównanie procesu decyzyjnego w różnych organizacjach (firmy, gospodarstwo domowe, państwo i jego organy, jednostki samorządu terytorialnego) w aspekcie ograniczenia ryzyka gospodarczego do minimum i osiągnięcia pożądanego efektu w określonym czasie. Będziemy więc poszukiwać odpowiedzi na pytanie: dlaczego przedsiębiorstwa osiągają sukces nie z powodu redukowania ryzyka gospodarczego, ale właśnie dlatego, że podejmują coraz bardziej ryzykowne decyzje.
25% rabatu
33,75
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Biblia ilustrowana (biało-złota)
Przestawione opowieści biblijne wskazują nie tylko drogę do wiary, ale są także źródłem mądrości dla dzieci i dorosłych.To piękne ilustrowane wydanie stanowi streszczenie ponad 50 historii ze Starego oraz ponad 60 historii z Nowego Testamentu i prezentuje losy wybranych postaci od stworzenia świata aż do zmartwychwstania Jezusa.
23% rabatu
13,16
16,99 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Fundusze europejskie na półmetku perspektywy finansowej 2014-2020
Publikacja jest interesującą i udaną próbą analiz naukowych w obszarze problematyki funduszy europejskich, uwzględniającą okres półmetka siedmioletniej perspektywy finansowej na lata 2014–2020. Autorzy zamieszczonych w książce artykułów prezentują szeroką gamę najważniejszych, przedmiotowych perspektyw badawczych oraz problemów związanych z wdrażaniem celów i priorytetów polityki spójności Unii Europejskiej. Treść publikacji ukazuje bogatą paletę problemów i wyzwań jakie pojawiają się, nie tylko przed interesariuszami funduszy unijnych, ale i przed administracją publiczną wdrażającą programy operacyjne oraz systemem prawnym służącym sprawnej i efektywnej ich absorbcji. Analizy dokonane przez Autorów dotyczą interesujących zagadnień badawczych podejmowanych zarówno w płaszczyźnie wertykalnej, jak i horyzontalnej, przez co publikacja stanowi ważne źródło wiedzy skierowanej nie tylko do studentów, ale również do dziennikarzy, publicystów, urzędników oraz wszystkich osób zainteresowanych problematyką mechanizmów i sposobów wykorzystania funduszy europejskich.
13% rabatu
16,44
18,90 zł
Dodaj
do koszyka
Wolność pracy osób z niepełnosprawnościami jako wartość prawnie chroniona
Zasadniczym celem monografii było dokonanie oceny rozwiązań prawnych składających się na model ochrony wolności pracy osób z niepełnosprawnościami z perspektywy ich funkcji, jaką jest zapewnianie możliwości urzeczywistniania tej wartości w życiu społecznym. W związku z tym istotne stało się ustalenie okoliczności, które wpłynęły na powstanie i kształt modelowych rozwiązań służących ochronie wolności pracy osób z niepełnosprawnościami, a następnie ukazanie różnych środków prawnych wykorzystywanych do jej zapewniania, w zależności od dynamicznych uwarunkowań polityczno-ustrojowych oraz społeczno-gospodarczych, w tym od ewolucji postrzegania samej niepełnosprawności. Analizie poddano standardy międzynarodowe stosowane w celu zagwarantowania tej ochrony, co pozwoliło na dokonanie w ich kontekście oceny rozwiązań przyjmowanych w przeszłości i współcześnie w polskim ustawodawstwie. W rezultacie sformułowano postulaty wprowadzenia niezbędnych zmian oraz propozycje przyjęcia nowych rozwiązań prawnych, które służą efektywnej realizacji wolności pracy osób z niepełnosprawnościami z uwzględnieniem aktualnych uwarunkowań życia społecznego.
13% rabatu
60,81
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punktu widzenia młodych naukowców
Celem opracowania jest wskazanie kierunków i procesów rozwojowych w naukach ekonomicznych, w tym szczególnie w ekonomii, finansach oraz marketingu. Autorzy odnoszą się do różnych kwestii, podejmując zarówno bardzo ogólne rozważania, jak i analizując problemy szczegółowe, dotyczące określonych podmiotów rynkowych. Wskazują przy tym na trendy we współczesnej gospodarce oraz na działania realizowane w przestrzeni wirtualnej. Ze wstępu
15% rabatu
17,00
20,00 zł
Dodaj
do koszyka
Krytyka w stosunkach pracy
SPIS TREŚCI Wykaz skrótów Wstęp ROZDZIAŁ I Pojęcie, rodzaje i płaszczyzny krytyki 1. Pojęcie krytyki i myślenia krytycznego 2. Rodzaje krytyki 3. Płaszczyzna czynionej krytyki 4. Wnioski końcowe ROZDZIAŁ II Krytyka a wolność słowa 1. Prawne pojęcie wolności słowa 2. Wolność słowa w polskich konstytucjach (standard krajowy) 3. Wolność słowa w aktach ponadnarodowych (standard uniwer­salny i europejski) 4. Granice wolności wypowiedzi a zjawisko krytyki 5. Wnioski końcowe ROZDZIAŁ III Krytyka w stosunkach pracy a prawa człowieka 1. Pojęcie praw człowieka i ich podział 2. Prawa człowieka a swoboda wypowiedzi 3. Krytyka w stosunkach pracy jako przejaw wolności słowa a jej wpływ na wspólnotowość zakładu pracy 4. Wnioski końcowe ROZDZIAŁ IV Krytyka a godność pracownika 1. Godność pracownika jako wartość w świetle przepisów Kodeksu pracy 2. Krytyka jako przykład naruszenia godności pracownika w sto­sunkach pracy 3. Wnioski końcowe ROZDZIAŁ V Skutki prawne stosowania nieuzasadnionej krytyki w stosunkach pracy 1. Odpowiedzialność na gruncie Kodeksu pracy 2. Odpowiedzialność cywilnoprawna 3. Odpowiedzialność karnoprawna 4. Wnioski końcowe Zakończenie Bibliografia Orzecznictwo Orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego Orzeczenia i Postanowienia Sądu Najwyższego Orzecznictwo Sądów Apelacyjnych Wyroki Europejskiego Trybunału Praw Człowieka Akty Normatywne Akty prawa międzynarodowego Akty prawa wspólnotowego Ustawy Netografia
24% rabatu
47,88
63,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Managing your money
Managing your money
Wydawca: Usborne
wysyłka: 48h
This down-to-earth guide is filled with practical advice on everything from how to budget and be a smart shopper to student loans, mortgages and insurance. An essential book for equipping young people with the skills they need to manage their money now and in the future. Includes links to websites with more tips and advice.
13% rabatu
29,19
33,55 zł
Dodaj
do koszyka
Rynek turystyczny. Struktura, procesy, tendencje
Publikacja przedstawia miejsce turystyki w gospodarce narodowej oraz podstawy teoretyczne funkcjonowania rynku turystycznego. Przeprowadzono w niej analizę struktury podmiotowej i przedmiotowej rynku turystycznego, omówiono działalność dostawców ofert turystycznych (przedsiębiorstw turystycznych i destynacji turystycznych) oraz popyt turystyczny i zachowania rynkowe konsumentów turystycznych. Szczególne miejsce zajmuje problematyka podaży turystycznej, w tym produktu turystycznego oraz koncepcja oferty turystycznej. W szerokim ujęciu przedstawiono politykę turystyczną, wraz z jej układem strukturalnym i kierunkami jej rozwoju oraz szczegółowymi rozwiązaniami regulacyjnymi, dotyczącymi rynku touroperatorskiego w Unii Europejskiej, oddziaływanie państwa na turystykę społeczną, fundusze Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej. Zagadnienia dotyczące procesów kształtowania rynku turystycznego obejmują problemy mikroekonomiczne oraz dotyczące zarządzania podmiotami, w tym działalność marketingową, markę turystyczną, nowoczesne technologie, innowacje oraz strategie na rynku turystycznym. W pracy wskazano na aktualne problemy ekonomiczne, społeczne, polityczne, organizacyjne, technologiczne kształtujące funkcjonowanie rynku turystycznego. Oparto je na aktualnym stanie prawnym, dotyczącym regulacji rynku turystycznego, obowiązującym w krajach Unii Europejskiej i w Polsce od 1 lipca 2018 roku.
15% rabatu
58,65
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Szczególna teoria zatrudnienia
Szczególna teoria zatrudnienia
Autor: Noga Adam
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Co zrobić, żeby praca była atrakcyjna, dostosowana do naszych potrzeb, a nie taka, w której człowiek jest jej przedmiotem? W książce, którą oddajemy do rąk Czytelników, Autor daje odpowiedź na to pytanie. Za Johnem Maynardem Keynesem jedni powiadają, że pracę zawdzięczamy państwu, inni za Josephem Schumpeterem, że zawdzięczamy ją przedsiębiorcom, a jeszcze inni za Friedrichem Hayekiem, że zawdzięczamy ją rynkom. Wszyscy mają tylko trochę racji. Parafrazując Miltona Friedmana, można powiedzieć, że zatrudnienie jest zjawiskiem pracy, tak jak inflacja jest zjawiskiem pieniądza. Miejsca pracy tworzymy sobie sami jako gospodarstwa domowe. Szczególna teoria zatrudnienia (STZ), opracowana przez Autora niniejszej książki, jest oparta na hipotezie, że w historii myśli ekonomicznej zbyt dużą wagę przypisywano substytucyjności i komplementarności dóbr, zbyt małą natomiast współproduktywności dóbr. Współproduktywność dóbr to wzajemne zdobywanie dostępu do jednego z dóbr na skutek wykorzystywania (konsumpcji) dobra drugiego. STZ wykorzystuje zjawisko współproduktywności dóbr i zakłada, że atrakcyjna praca zależy od samych gospodarstw domowych, a rynki, państwa i przedsiębiorstwa mogą tylko pomóc w jej kreowaniu dzięki nabywaniu i tworzeniu przez gospodarstwa domowe dóbr współproduktywnych. Największy potencjał współproduktywności mają dobra ekologiczne, intelektualne i społeczne.
20% rabatu
39,92
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw
Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to: • jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości? • jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i dlaczego? • jak zmienia się globalny biznes luksusu i dokąd zmierza? Książka Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ukazano w niej, jak konsumenci postrzegają i hierarchizują poszczególne składniki wartości dóbr uważanych za zbędne, a których sprzedaż od dekad dynamicznie rośnie. Opisano też zawiłości pojmowania luksusu i rozwoju rynku dóbr luksusowych przez pryzmat stopniowych odstępstw od reguł, którym hołdowano przez wieki. W monografii podjęto też próbę empirycznego zbadania, jak postrzegają dobra luksusowe konsumenci na wschodzących rynkach luksusu (z Polski, Turcji, Arabii Saudyjskiej, Indii i Portugalii) i jakie czynniki różnicują to postrzeganie w kategoriach wartości, które symbolizują w porównaniu z konsumentami z tzw. starej kolebki luksusu. Wykazano, że to segmenty konsumentów skonstruowane na podstawie kryteriów psychograficznych najtrafniej przedstawiają zróżnicowane podejście do oceny wartości luksusu w skali międzynarodowej.
20% rabatu
51,92
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
The Psychology of Working Life
What motivates us to do a good job? When does the pressure of work impact upon our health and well-being? How can employers choose the right candidates? The Psychology of Working Life shows how, whether we like it or not, the way we work, and our feelings about it, play a fundamental role in overall well-being. From the use of psychometrics in recruiting the right candidate, to making working life more efficient, the book illustrates how work in industrialized societies continues to be founded upon core psychological ideas. Motivation and job satisfaction have become recognized as key to job design and The Psychology of Working Life suggests that changing the way we work can impact on our stress levels, overall health, and productivity.
8% rabatu
48,25
52,45 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Uwarunkowania i pomiar stabilności fiskalnej...
Wybór tematu pracy, odnoszący się do zagadnień stabilności fiskalnej, ze szczególnym uwzględnieniem stabilności fiskalnej jednostek samorządu terytorialnego, oceniam wysoko. Wynika to z faktu, że problematyka wypłacalności władz publicznych i utrzymywania rozmiarów długu na odpowiednim poziomie ma istotne znaczenie dla zrównoważonego rozwoju gospodarczego. Odnosi się również do jednostek samorządu terytorialnego. Podejmując temat stabilności fiskalnej, Autorka nie koncentruje swoich rozważań wyłącznie na zagadnieniach finansowych, ale odnosi stabilność fiskalną także do innych płaszczyzn, tj. gospodarczej, społecznej i politycznej. Autorka wykazuje się ponadprzeciętną znajomością literatury – zarówno polskiej, jak i zagranicznej. Nie tylko umiejętnie korzysta ze źródeł, ale i nadaje im dodatkowej wartości, np. poprzez odpowiednie zestawienia i wzajemne uzupełnianie argumentów albo rzetelne zestawianie kontrargumentów i ciekawe wnioskowanie. Z recenzji prof. dr. hab. Krzysztofa Surówki
21% rabatu
31,52
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
10 kroków do maksymalnej produktywności / Nozbe
Czy wiesz, że faktyczną pracę wykonujemy zaledwie przez 4 z 8 godzin w ciągu dnia? A pełne skupienie osiągamy zaledwie przez 2-3 godziny dziennie... i nie jest to wcale zły wynik. Masz zatem od 10 do 15 godzin tygodniowo na intensywną pracę. Realizujesz wtedy kluczowe zadania, które popychają Twoje projekty do przodu? Bardzo możliwe, że nie. Pora dowiedzieć się, dlaczego tak jest oraz przede wszystkim jak temu zaradzić?!
27% rabatu
21,83
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Techniki sprzedaży osobistej
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpo­średnimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji. Zainteresowanie tą formą promocji stale rośnie, o czym świadczą ciągle powiększające się działy handlowe przedsiębiorstw. Firmy potrzebują bowiem pracowników, którzy pomogą im zwiększać dochody. Z tego powodu zawód sprzedawcy (handlowca, akwizytora, przedstawiciela czy reprezentanta handlowego) stał się jednym z najpopularniejszych i najbardziej poszukiwanych współcześnie za­wodów i jak podają analitycy, tendencja ta będzie utrzymywać się w przyszłości. W większości książek dotyczących marketingu w dalszym ciągu trudno znaleźć informacje dotyczące technik sprzedaży osobistej. Rynek księgar­ski dysponuje jednak różnorodnością publikacji dotyczących obsługi klienta i sprzedaży. Najczęściej jest to przetłumaczona na język polski zagra­niczna literatura typu poradnikowego. Intencją tej książki jest połączenie dorobku różnych dziedzin, a tym samym szerokie spojrzenie na wykorzy­stywanie w praktyce technik sprzedaży osobistej. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: studentów na kierunkach marketin­gu, zarządzania, handlu, osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, różnego typu sprzedawców oraz trene­rów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta...
25% rabatu
35,25
47,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
777
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka