|   Sześć atutów storytellingu w.4 poprawione
                            Autor:
                            
                                        Marek Stączek
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Edison Team.pl
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
9788361485452                            
                         
                            EAN:
                            
9788361485452                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            format:
                            
222x164 mm                            
                         
                            liczba stron:
                            
204                            
                         
                            rok wydania:
                            
2023                            
                         (0) Sprawdź recenzje 26% rabatu44,53 zł Cena detaliczna:  60,00 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,53 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwaOpowiedziana historia oddziałuje na całego człowieka i wielowymiarowo wpływa na publiczność: pobudza uwagę i zainteresowanie, wyzwala emocje, zmusza do myślenia, porusza wyobraźnię, a jej treść na długo przechowywana jest w pamięci oraz to akcent końcowy słuchacz czuje impuls do podjęcia działania. I tym wszystkim Marek Stączek zajmuje się w swojej nowej książce. Co ważne, jej treść ilustrowana jest przykładami pochodzącymi z polskich firm, z którymi zawodowo współpracuje. Mamy więc relację praktyka, który pisze przytaczając praktyczne przykłady z naszego tu i teraz. Całość czyta się z dużym zainteresowaniem a miejscami uśmiechem, czy zaskoczeniem. W drodze na miedzynarodowa konferencje, na której miałam zaprezentowac temat innowacji dla konserwatywnej branzy, przeczytałam te ksiazkę. Gdy skonczyłam, usiadłam i zmieniłam cały przygotowany materiał. Rezultat? Informacja od uczestników: To najbardziej interesujaca prezentacja, pełna technicznego przekazu podanego przez pryzmat ciekawego STORY. Goraco polecam te pozycje, bo jest to najlepsza ksiazka o storytellingu, jaka miałam przyjemnosc czytac. Anna Tryfon-Bojarska, Manager Innowacji Skanska CDE, Girls in Tech Poland Storytelling w wersji TOP pomysłu Marka Staczka to sposób na wydobycie esencji z naszych doswiadczen, naszej własnej historii. Nasze STORY ma znaczenie dla nas, bo pozwala nam inaczej na siebie spojrzec, dac sie samym soba zaskoczyc czy zadziwic, pozwala siebie zrozumiec. Nasze STORY ma znaczenie dla innych, bo pozwala im na siebie spojrzec inaczej, lepiej siebie zrozumiec, zobaczyc inne, nowe drogi. Nasze STORY ma znaczenie dla firmy, bo nasz indywidualny watek rozwija jej historie. Dr Agata Wytykowska, Uniwersytet SWPS x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |