|   Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów
                            Autor:
                            
                                        Piotr Zawojski
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Oficyna Naukowa
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
9788377370551                            
                         
                            EAN:
                            
9788377370551                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: twarda                            
                         
                            format:
                            
13,5x22,2 cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            KULTURY MEDIÓW
                            
                         
                            liczba stron:
                            
326                            
                         
                            rok wydania:
                            
2013                            
                         (0) Sprawdź recenzje 20% rabatu44,25 zł Cena detaliczna:  55,00 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,25 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Wiedza o sposobie istnienia i funkcjonowania obrazów we współczesnej kulturze epoki nowych mediów nie doczekała się jeszcze u nas ujęcia monograficznego. Taką lukę wypełni książką Piotra Zawojskiego.  Autor daje nowatorski wgląd w pole twórczych zastosować cyfrowych technologii obrazowania. Dostarcza poręcznych narzędzi i strategii opisu owych procesów i zjawisk.
Książka dotyczy zagadnienia audiowizualności w epoce powszechnej digitalizacji procesów kreacji, postprodukcji i dystrybucji obrazu(ów). Autor porusza się zatem w kręgu wyznaczonym przez wiedzę o kulturze, estetykę i wiedzę o sztuce. Dyskurs teoretyczny wpisuje Autor za każdym razem w twórczość artystów wkraczających w określoną domenę cyfrowości jako formę „nowej wizualności”. Książka będzie atrakcyjną lekturą dla szerokiego kręgu odbiorców, zainteresowanych nie tylko kulturą audiowizualną, ale szeroko rozumianą sztuką i kultura współczesną. Służyć też będzie studentom  uniwersyteckich kierunków humanistycznych i społecznych, przede wszystkim na wydziałach filmoznawstwa, historii sztuki, estetyki, kulturoznawstwa i socjologii kultury oraz na uczelniach artystycznych i filmowych, gdzie multimedia stają się obecnie najbardziej oblężonymi i coraz częściej uruchamianymi specjalnościami.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |