Teorie społeczne w XX wieku i dzisiaj
Wydawca:
Nomos
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7688-130-0
EAN:
9788376881300
oprawa:
miękka
format:
235x160x25mm
język:
polski
liczba stron:
320
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
42,56 zł
Cena detaliczna:
62,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,56 zł
Opis produktu
Książka Patricka Baerta i Filipe’a Carreiry da Silvy, oryginalnie wydana w 2010 roku, ma ambicje „wyjścia do przodu”, a więc zaprezentowania nie tylko tego, co było ważne w XX wieku (i co nadal jest istotne), ale i tego, co ma szansę stać się szczególnie istotne w wieku XXI. […] W stosunku do istniejących podręczników socjologicznych prezentuje nowe ujęcie. Jest to spojrzenie, które można określić w uproszczeniu jako neopragmatyzm.
Janusz Mucha
Autorzy książki podkreślają, że po okresie zaniku zainteresowania teorią zauważa się obecnie wielkie ożywienie debat teoretycznych, a teoria odzyskuje należne jej miejsce w naukach społecznych. […] Patrick Baert i Filipe Carreira da Silva opowiadają się za pragmatyzmem w naukach społecznych, sięgając do tradycji Peirce’a, Jamesa i Deweya, a współcześnie odwołując się do Rorty’ego. Tego rodzaju stanowisko powinno być, moim zdaniem, przemyślane i przedyskutowane przez wszystkich zainteresowanych naukami społecznymi i teoriami społeczeństwa. Książka ta może stanowić doskonałą podstawę takich dyskusji.
Grażyna Skąpska
Współczesna teoria społeczna to zagadnienie kompleksowe, zróżnicowane i trudne. Autorom tej książki należą się serdeczne gratulacje za stworzenie jasnych i wszechstronnych ram, które tę teoretyczną złożoność czynią przejrzystą. W efekcie otrzymujemy miarodajny i wyrafinowany przegląd współczesnej myśli społecznej. To rzeczowy przewodnik i nieodzowna pomoc dla studentów chcących zrozumieć świat społeczny.
Bryan S. Turner
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|