Wstęp do analizy zespolonej część 2
Autor:
Chądzyński Jacek
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375256543
EAN:
9788375256543
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Funkcje holomorficzne wielu zmiennych
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
112
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
13,55 zł
Cena detaliczna:
16,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,55 zł
Opis produktu
Prof. dr hab. Jacek Chądzyński pracuje w Uniwersytecie Łódzkim od 1963 roku. W latach 1984–2010 był kierownikiem Katedry Funkcji Analitycznych i Równań Różniczkowych. Prowadzi od wielu lat zajęcia na kierunku matematyki, głównie z analizy zespolonej, równań różniczkowych zwyczajnych i analizy matematycznej. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu prac naukowych z analizy zespolonej oraz z geometrii analitycznej i algebraicznej zespolonej.
Marek Jarnicki: „(...) Recenzowana książka to znakomicie napisany podręcznik akademicki z analizy zespolonej wielu zmiennych. Autor w niewielkiej objętości (110 stron) zamknął kompletny wykład podstawowych zagadnień teorii funkcji holomorficznych wielu zmiennych. (...) W wielu miejscach podręcznik ma charakter nowatorski, zarówno jeżeli chodzi o ogólne podejście do przedstawianych zagadnień, jak i o np. szczegóły dowodowe. Może on stanowić dla czytelników wzorzec precyzyjnego i dogłębnego rozumowania matematycznego”.
Arkadiusz Płoski: „(...) Styl Autora wyróżnia się elegancją przywodzącą na myśl dzieła takie, jak słynna monografia Saksa i Zygmunda. Dowody twierdzeń są przemyślane; ich studium nauczy Czytelnika matematycznego rzemiosła. Przy tym książka jest przystępnie napisana. Każdy, kto przeczytał pierwszą opublikowaną już część podręcznika traktującą o funkcjach holomorficznych jednej zmiennej będzie w stanie przestudiować drugą część”.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|