Hoshin Kanri
Autor:
Hutchins David
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326431333
EAN:
9788326431333
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia
format:
16.5x23.0cm
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE I MARKETING
liczba stron:
456
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
72,43 zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,43 zł
Opis produktu
David Huchins, opierając się na autorytecie największych japońskich guru, w książce Hoshin Kanri wskazuje drogę do sukcesu w konkurencyjnej rzeczywistości rynkowej. Koncentruje się na tym, od czego wszystko się zaczyna - na stałym ulepszaniu przedsiębiorstwa od środka. Udziela odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
- Czym jest kompleksowe zarządzanie jakością Hoshin Kanri i jak je wdrożyć?
- Jak zorganizować w firmie koła jakości?
- Jak połączyć modele Six Sigma i Lean Manufacturing, aby utworzyć optymalne rozwiązanie?
- Co wynika z faktu, że pokonana w II wojnie światowej Japonia stała się potęgą gospodarczą?
Opowieść autora toczy się od określenia strategii zwycięzcy, poprzez wskazówki dotyczące przemyślanej taktyki, po opis codziennych wyzwań w pracy. Książka zawiera nie tylko praktyczne rady, lecz także studia przypadku największych światowych firm.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|