Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego
Autor:
Jones Calvin
Ryan Damian
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326431272
EAN:
9788326431272
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
17,6x25 cm
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE I MARKETING
liczba stron:
242
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
29,40 zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,40 zł
Opis produktu
Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces nawet przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny? Damian Ryan i Calvin Jones - znani specjaliści w dziedzinie marketingu cyfrowego - przedstawiają w swojej książce 25 najbardziej udanych kampanii marketingowych przeprowadzonych za pomocą:
- interaktywnych stron internetowych,
- portali społecznościowych,
- aplikacji na smartfony,
- internetowych gier multi-player online game,
- filmów i grafik komputerowych oraz innych nowoczesnych i często niekonwencjonalnych narzędzi.
Autorzy przyjęli następujące kryteria doboru najlepszych kampanii: zastosowanie praktycznych rozwiązań, umiejętne wykorzystanie nowych technologii, kreatywność, innowacyjność oraz skuteczność.
Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego to książka nie tylko dla specjalistów w branży marketingowej, lecz także dla szerokiego grona czytelników zainteresowanych tym tematem.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|