Field Marketing
Autor:
Mullin Roddy
Williams Alison
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326431241
EAN:
9788326431241
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE I MARKETING
liczba stron:
324
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
35,85 zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,75 zł
Opis produktu
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.
Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|