ZARZĄDZANIE I MARKETING
Opracowanie ma charakter typowego repetytorium i obejmuje najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania finansami. Może być również wykorzystywane w zakresie m.in. takich przedmiotów jak: "Analiza ekonomiczno-finansowa", "Ocena efektywnoś
39% rabatu
21,23 zł
35,00 zł
niedostępny
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowie poszczególnych społeczności postrzegają czas, rodzinę,
25% rabatu
44,49 zł
59,00 zł
niedostępny
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu
29% rabatu
41,68 zł
59,00 zł
niedostępny
Umiejętnie dobrani pracownicy decydują o sukcesie firmy. Problemem niejednej organizacji jest to, że menedżerowie najwyższego szczebla koncentrują się na zadaniach indywidualnych zamiast na współpracy z innymi członkami zespołu zarządzające
27% rabatu
53,41 zł
73,00 zł
niedostępny
Autor prezentuje model skutecznego zarządzania silnie zorientowanego na praktykę, uzupełniając go obserwacją dwudziestu dziewięciu menedżerów z różnorodnych organizacji i branż w czasie jednego typowego dnia ich pracy. Wyciągając wnioski z
30% rabatu
48,62 zł
69,00 zł
niedostępny
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych Zarządzanie w prawdziwym świecie
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych nie jest kolejnym podręcznikiem na temat zarządzania strategicznego. Nie jest to też tylko zbiór narzędzi potrzebnych w zarządzaniu. Trzymasz w ręku interesującą, niepowtarzalną i realistyczną
19% rabatu
47,58 zł
59,00 zł
niedostępny
Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyków biznesu.
Każdy rozd
20% rabatu
47,29 zł
59,00 zł
niedostępny
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymi
19% rabatu
152,43 zł
189,00 zł
niedostępny
"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonow
19% rabatu
55,65 zł
69,00 zł
niedostępny
Peter F. Drucker należy do najbardziej wpływowych teoretyków biznesu i jest uznawany za ojca współczesnego zarządzania. W swoich pracach opisywał, jak godzić kierowanie organizacją z działaniami uwzględniającymi odpowiedzialność społeczną.
30% rabatu
48,62 zł
69,00 zł
niedostępny
Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie
Autor:
Penc Józef
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie przedstawia najważniejsze aspekty zachowania człowieka w organizacji, a jej celem jest udzielenie menedżerom merytorycznego wsparcia w rozwijaniu umiejętności kierowania ludźmi. Zdaniem a
19% rabatu
39,52 zł
49,00 zł
niedostępny
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich programów MBA i zajęć dla studentów zarządzania, d
23% rabatu
61,19 zł
79,00 zł
niedostępny
Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych poję
27% rabatu
43,16 zł
59,00 zł
niedostępny
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni się posługiwać. Autorzy kładą nacisk na praktyczne przedstawienie tematu. Podaj
19% rabatu
71,78 zł
89,00 zł
niedostępny
Zarządzanie ochroną marki
Autor:
Post Richard S.
Post Penelope N.
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencję. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania
19% rabatu
63,71 zł
79,00 zł
niedostępny
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Niezależnie od tego, czy dobrze znasz zagadnienia związane z SEM, czy też Twoje doświadczenie jest niewielkie, znajdziesz tu interesu
45% rabatu
32,45 zł
59,00 zł
niedostępny
Znajomi na wagę złota
Autor:
Barefoot Darren
Szabo Julie
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to
19% rabatu
63,71 zł
79,00 zł
niedostępny
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Autor:
Curtis Tony
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleni
19% rabatu
63,71 zł
79,00 zł
niedostępny
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podl
27% rabatu
44,55 zł
60,90 zł
niedostępny
Konsekwentnie realizuj wyjątkowe projekty, nie przekraczając terminów i budżetu!
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz zarządzać projektami, czy masz już za sobą kilka lat doświadczenia, chcesz osiągnąć prawdziwe mistrzostwo w swoich d
19% rabatu
75,72 zł
93,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|