ZARZĄDZANIE I MARKETING

Okładka książki Zarządzanie kreatywnymi pracownikami
Zarządzanie kreatywnymi pracownikami to napisany z pasją polemiczny, lecz niezwykle praktyczny przewodnik, który wyjaśnia jak, gdzie i kiedy wydobyć to, co najlepsze z najcenniejszego z zasobów - z wyobraźni utalentowanych jednostek. Niez
16% rabatu
49,29
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,29
Okładka książki Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych
"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonow
19% rabatu
55,75
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,92
Okładka książki Strategia marek własnych
W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakośc
19% rabatu
47,67
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25
Okładka książki Przywództwo plemienne
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z założenia, że jednostka może dobrze się czuć i skutecznie działać jedyni
19% rabatu
55,75
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,58
Okładka książki Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi
27% rabatu
35,92
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92
Okładka książki Zarządzanie
Zarządzanie
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Autor prezentuje model skutecznego zarządzania silnie zorientowanego na praktykę, uzupełniając go obserwacją dwudziestu dziewięciu menedżerów z różnorodnych organizacji i branż w czasie jednego typowego dnia ich pracy. Wyciągając wnioski z
16% rabatu
57,66
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,66
Okładka książki Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi
Działania w sektorze badawczo-rozwójowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka stanowi źródło kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania ta
20% rabatu
63,10
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,10
Okładka książki Zarządzanie marką
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurenc
19% rabatu
47,67
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25
Okładka książki Nadzór korporacyjny w spółkach Skarbu Państwa
W książce przedstawiono funkcjonowanie mechanizmów nadzoru korporacyjnego w spółkach Skarbu Państwa oraz wykazano, w jaki sposób państwowy charakter własności determinuje działanie tych mechanizmów. Atutem publikacji jest zaprezentowanie wy
19% rabatu
63,82
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82
Okładka książki Zarządzanie finansami repetytorium
Opracowanie ma charakter typowego repetytorium i obejmuje najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania finansami. Może być również wykorzystywane w zakresie m.in. takich przedmiotów jak: "Analiza ekonomiczno-finansowa", "Ocena efektywnoś
39% rabatu
21,28
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,28
Okładka książki Siedem kultur kapitalizmu
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowie poszczególnych społeczności postrzegają czas, rodzinę,
19% rabatu
47,67
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,57
Okładka książki Alianse marketingowe
Alianse marketingowe
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu
29% rabatu
41,77
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,77
Okładka książki Zarządzanie zespołami liderów
Umiejętnie dobrani pracownicy decydują o sukcesie firmy. Problemem niejednej organizacji jest to, że menedżerowie najwyższego szczebla koncentrują się na zadaniach indywidualnych zamiast na współpracy z innymi członkami zespołu zarządzające
19% rabatu
58,98
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,51
Okładka książki Zarządzanie
Zarządzanie
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Autor prezentuje model skutecznego zarządzania silnie zorientowanego na praktykę, uzupełniając go obserwacją dwudziestu dziewięciu menedżerów z różnorodnych organizacji i branż w czasie jednego typowego dnia ich pracy. Wyciągając wnioski z
19% rabatu
55,75
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,71
Okładka książki Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych Zarządzanie w prawdziwym świecie
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych nie jest kolejnym podręcznikiem na temat zarządzania strategicznego. Nie jest to też tylko zbiór narzędzi potrzebnych w zarządzaniu. Trzymasz w ręku interesującą, niepowtarzalną i realistyczną
19% rabatu
47,67
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67
Okładka książki Zarządzanie wiedzą
Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyków biznesu. Każdy rozd
19% rabatu
47,67
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,38
Okładka książki Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymi
19% rabatu
152,69
189,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 152,69
Opakowanie Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych
"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonow
19% rabatu
55,75
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75
Okładka książki Dziedzictwo Druckera
Peter F. Drucker należy do najbardziej wpływowych teoretyków biznesu i jest uznawany za ojca współczesnego zarządzania. W swoich pracach opisywał, jak godzić kierowanie organizacją z działaniami uwzględniającymi odpowiedzialność społeczną.
19% rabatu
55,75
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,71
Okładka książki Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie
Książka Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie przedstawia najważniejsze aspekty zachowania człowieka w organizacji, a jej celem jest udzielenie menedżerom merytorycznego wsparcia w rozwijaniu umiejętności kierowania ludźmi. Zdaniem a
19% rabatu
39,59
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
4
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj